Haluaisin kuulla kokemuksia miten usein muilla seksiä pitkässä parisuhteessa.Yleensä miehet ovat aktiivisempia seksin saralla.Meillä toiste päin.Normaali määrä meillä kuukaudessa 3-4krt.Minulle se ei ole riittävä määrä.Miestä ei kai vaan kiinnosta lieneekö kiinnostunut sitten samasta sukupuolesta vai lieneekö erektio ongelmat syynä?Haluttaisi itseä kyllä useamman kerran viikkoon miksei vaikka joka pv.
Vähäinen seksin määrä parisuhteessa
15
582
Vastaukset
- Anonyymi
Ei parisuhde toimi ilman seksiä. Onhan niitä kuivia vuosia, mutta jos ne kestää yli vuoden niin sillon on ongelma.
- Anonyymi
Sivusta vaan miehenä totean, että oletan naisten ajattelevan apn tavalla ja miesten ajattelevan toisin? Naiset valehtelevat enemmän seksin takia, kun taas miehet antavat ylireakoivia kommentteja siitä, kuinka aktiivisia ovat seksin suhteen. Aina on poikkeuksiakin, mutta ovat markinaalisia ja ovat yleensä heitä, jotka ovat jonkinlaisen fetissin pauloissa?
- Anonyymi
Viime kerrasta kulunut poikkeuksellisesti 5 päivää ja mies menny todella ilkeäksi. Puhui jo että vaihtaa emännän. Minua ahdistaa suunnattomasti tunnen etääntyväni eikä huvita koko seksi jos tuollaisia puhuu. Menee maku koko parisuhteesta. Tulee tunne etten kelpaa kuin sitä yhtä asiaa varten.
Muutoinkaan mies wi juuri puhu eikä kivin huomioi. Takana pitkä parisuhde ja lapset jo teinejä.
Normaalisti seksiä on 2-4 kertaa viikossa. Joskus venyy niinkuin nyt ja miehestä tulee todella ahdistava ja ilkeä. Pitkässä suhteessa nainen wanhenee ja siitä tulee rumapainoinen koska se märehii yhtenään liikaa. Kummatkin lamaannuttaa aviomiehen seksuaalisesti. Joten, koska yhä lisääntyvälle iällesi et voi mitään, laihduta raivokkaasti.
- Anonyymi
Tuohan on suorastaan ruhtinaallinen määrä seksiä entiseen parisuhteeseeni verrattuna. Eksäni (mies) halusi seksiä ehkä juuri ja juuri tuon verran vuodessa.
- Anonyymi
Ja toisin kuin kanakoioimies tuossa edellä kuvittelee, niin ei liittynyt ulkonäkööni tai edes ikääni mitenkään. Mähän en ollut siinä kohtaa vielä edes kolmekymppinen, kun tuo alkoi ja kukaan mut nähnyt ei uskoisi kertomaani.
- Anonyymi
Yhdessä 47 vuotta eli puolisoni on ainoa kenen kanssa olen rakastellut. Nyt lähemmäs 7-kymppisinä tulee sekstailtua vain kesäisin 4-5 krt per kesä. Talviaika mennään läheisyyden ja hellyyden ehdoilla.
Ensimmäiset 30 oli kyllä todella kiihkeää aikaa ja molemmat olimme hyvin aktiivisia seksin suhteen. Vanhetessa seksin merkitys vähenee ja läheisyyden tunne tulee tärkeimmäksi. - Anonyymi
No todennäköisesti vika on peilissä. Kyllä ukkoa kiinnostaisi jos puoliso olisi esteettisesti haluttava, ja jos se puoliso loisi tilanteita ja ilmapiirin missä haluttaa.
Itse jätin edellisen puolisoni puhtaasti sen takia että hän muuttui ajan myötä vastenmieliseksi koskea, kun kiloja kasaantui.
Vaihdoin nuorempaan ja hoikkaan, "petite" -malliseen, ja hänen kanssaan homma on vuosien saatossa ollut hyvinkin sähkön ylläpitävää.
Toki joku voi tykätä mursu-kokoisista, mutta itsellä sellainen vie potenssin totaalisesti.- Anonyymi
HAH HAH AH HAH HAH HAH HAH HAH HAAAAA!! Ja sitten vitsin murjaisit. En kerro kumpaa sukupuolia oon mutta hyvinkin estetikkaa edustava mutta ottaisin toki sen paksumman puoleisen herkun jolla on aivot kuin sen jöötelötikun jonka pää on puuta
- Anonyymi
Lopetin harrastamasta enkä ole katunut.
- Anonyymi
Tuleeko noin raskaaksi
- Anonyymi
Kerran pari vuoteen kuulemma keskimäärin itse sain pillua noin kerran viikkoon suhteessa jossa nainen ei mitä luultavammin ollut sen miehen kanssa jonka kanssa olisi parisuhteessa halunnut olla toki olin itse sanonu jo ennen seurustelun aloittamista että jos pillun saanti menee siihi että mun tarvii sitä vinkua loppuu seurustelukin ja joskus asiasta pikkujouluissa parille tytölle mainitsin kun oli puhetta seurusteluista parisuhteista ni tytöt haukku mut sovinistiksi en toki menny hiljaiseksi vielä siitäkään
- Anonyymi
Tiedän tasatarkaan miltä tuntuu elää ilman seksiä,vaimoa ei seksi kiinosta.
Kiinosti seurustelunaikaan,ja himpun sen jälkeenkin..
Nyttemmin ei lainkaan,kun sai ukon itseleen ..haluamansa.- Anonyymi
Vaimosi ei ole ainoa nainen maailmassa.
- Anonyymi
Onko niin että mies siis kieltäytyy seksistä? Siis sanoo että ei halua vaikka sinä osoitat halukkuutesi? kertooko itse miksi ja onko tuo hänen haluama määrä?. Meillä myös niin päin että minulla korkeampi libido kuin miehellä. Oon tän yli 10-v suhteen aikana tottunu tähän rytmiin että seksiä on noin 2 kertaa viikossa vaikka minulla olisi innostusta enemmänkin. Tällä tahdilla myös mies ehtii olla se aloitteen tekijä, enkä minäkään tule koskaan torjutuksi. Jos itsestä tuntuu että aivan kauheet halut niin kyllä miehen saa useamminki innostumaan hommiin, kun vaan olen vähissä vaatteissa ja kiusoittelen sitä ja teen sellasia juttuja mitkä sitä innostaa eniten. Mutta silti tiedän että noin 2x viikossa on sille mieluisa niin pääosin mennään sillä. on se kuitenki kivempi minullekin että ei jatkuvasti tunnu että mun pitää kauheasti houkutella sitä ”suostumaan”. alkuaikoina olin harmissani koska olin lähes aina aloitteen tekijä ja mies oli jo joskus vähän silleen että taasko. Mun korkeampi libido yhdistettynä alkuhuumaan oli vaan liian tiheä tahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277