Onkohan tuossa otettu huomioon monista kännyköistä löytyvät FM-radiot? Antennia toki tarvitaan. https://www.is.fi/digitoday/art-2000010904860.html
Patteriradio vain 43 pros. kotitalouksista?
17
142
Vastaukset
- Anonyymi
Suurimmassa osassa kännyköitä ei enää ole FM-radiota.
- Anonyymi
Samsungin puhelimissa on radio.
- Anonyymi
Kampiradiolla saa sähköä kännykkäänkin.
Patteriradiota tarvitaan silloin kun ei ole sähköä, kynttilöitä, tulitikkuja ja muita otsalamppuja tms.- Anonyymi
Ja autosta tietenkin tai peräti aggregaatista..
- Anonyymi
Ja jonkin verran saa lisäaikaa saa varavirtalähteellä. Ja kevyellä käytöllä kännykkä toimii muutaman päivän.
- Anonyymi
Käyttämättöminä irrallaan olevat litiumparistot säilyttävät useita vuosia varauksensa. Toisaalta joku keskikokoinen litium-ioni virtapankkikin pitää virrat kohtalaisen hyvin käyttämättömänäkin ja sitä riittää hyvin pieniruokaiselle radiolle.
- Anonyymi
Just joo kännykkä...🥱 Kuvitteletko, etteivät kriisit ja luonnonmullistukset vaikuta tietoverkkoihin? 😂 Minulla on uutisia. Verkot kaatuvat kriisitilanteessa ensimmäisenä. Kokemusta on maailmalta. Patteriradio on ainoa tapa saada tietoa jos sähkö- ja tietoverkot kaatuvat. Se voi tapahtua myös paikallisen vian vuoksi.
- Anonyymi
Jos kännykässä on FM-radio niin sillä pystyy kuuntelemaan radiota ihan samalla tavalla kuin patteriradiollakin vaikka verkot kaatuisi. Patteriradio on sama asia kuin FM-radio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kännykässä on FM-radio niin sillä pystyy kuuntelemaan radiota ihan samalla tavalla kuin patteriradiollakin vaikka verkot kaatuisi. Patteriradio on sama asia kuin FM-radio.
Esimerkiksi itse olen kuunnellut kännykällä ihan normaalia radiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki suuressa osassa kännyköitä ei kuitenkaan ole FM-radiota, mutta joissain edelleen on. Ja jos patteriradiosta kuuluu jotain niin kuuluu myös kännykän FM-radiossa.
- Anonyymi
Ei auta patterivehkeet ydisodassa. Ydiniskun alkaessa hyökkääjä räjäyttää korkealla ilmakehässä ydinlatauksia joiden EMP pulssit tuhoaa kaiken elektroniikan tuhannen kilometrin säteellä.
- Anonyymi
EMP pulssin tuhovoimaa on suuresti liioiteltu. Elektroniikka säilyy ehjänä jos ympärillä on pelkät ohuet puurakenteisen talon seinät. Itse ydinlatauksen paineaalto toki on tuhovoimainen ja rintamamiestalosta ei jää mitään jäljelle. Säteily hoitaa sitten elolliset pois pelistä.
- Anonyymi
Mulla on foliohattu
- Anonyymi
Autoissa on patteri, laturi ja radio.
- Anonyymi
mitä hyötyä patteri radiosta, jos ei ole ja saa enää pattereita - syvässä kriisissä ei mikään toimi. Palataan terroriin ja kehitysmaa elämään nopeasti.
Suomessa ei ole enää rahoja hoitaa omia asioita, oman kansan asioita !
Ei ole enää rahoja suomalaisille.
Rahat Suomesta imetään ulkomaille, hienoin sanakääntein vedätetään Suomea.
Ei se naiivi , kiskonta talous- markkina liberalismi ole yhtään sen järkevämpää kuin viher vas uskomukset !
Ehkä Se totuus tai toimiva malli on jostain kiskonnan- ja terrorin- anarkian - ja pervous uskomusten puolivälistä ? Kuitenkin niin, ettei mikään uskontokunta yksin pääse valtaan.
- Esim globalismi hegemoniat ovat selvä haitta.
Ei ole ollut osaamista Suomen politiikassa vuosikymmeniin.
Suomi on lännen kiskonta busineksessa se alistettu lypsylehmä.
viimeisin lama on jo 2008 - 2025.
- ja Suomi on yli-velka valtio.
- itsenäisyys on menetetty.
- Osaamaton talous- ja ulkopolitiikka heikentää Suomea.
- Vaikea tilanne.
- pääomat makaa laiskoina, ja rikkaat on veronmaksu käpykaartissa.
- Liian kallis, suuri hallinto.
- -siirtomaa asema eu nato toimissa.
- eu dumpppaa elättejä tänne Eu etelä-rajalta elätettäviksi. Suuria määriä.
- Suomi on turvaton lasten raiskaus valtio, menossa kohti taantuvaa muinais uskonto terroria.
- super naiivi ns. "monikulttuuri-mantra-uskonto" - se uskomus, maksaa liikaa ja tekee Suomesta turvattoman kehitysmaan,.
( ja esimerkit on olemassa, ettei missään se "monikulttuuri" toimi, ei toimi..).
- Löytyykö Suomessa enää myönteiseen kehitykseen eväitä. ?
- Miten päästään Suomea tuhoavista harhoista ja uskomuksista eroon ? - Anonyymi
mulla on yks uudehko perus nokiakin, semmoisen saa alle 30 e , huippulaatuinen minusta siihen nähde mut varalla vain
sitten on perus patteri (tai akku) radiokin kyl ikkunalaudalla päivittäin kuuntelen sitä, saa johdolla sähkökin kautta- Anonyymi
jos ja KUN on näide lisäksi varavirta juttujakin, kyllä sitä radiota ehtii kuunnella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830