Mille tahiolle voi tehdä valituksen Liiton työttömyyskassan toistuvista maksun vetkuttamisista? Eduskunnan oikeusasiamihelle ???
Aivan älytöntä kiusantekoa osa-aikaiselle työntekijälle.
Kohta kolme viikkoa maksut saamatta. Viime kuussa kesti jatkohakemuksen käsittely yli 2 viikkoa. Töissäkin pitää käydä. Ei bensaa pyhällä hengellä ostella.
Saatanan hidastelu aiheuttaa viivästyskorkoja laskuihin. Liittoko ne korot maksaa??
Kenelle valitus
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
jos kuulut liittoon, niin katso peiliin, sieltä se syyllinen löytyy,,ei kai kukaan enää liittoon kuulu.
- Anonyymi
...paitsi ne, jotka haluavat saada työttömyyden iskiessä ansiosidonnaista eikä vain peruspäivärahaa
- Anonyymi
Ei työssäkäyvä mitään liiton päivärahoja tarvitse
- Anonyymi
Voi hyvä tavaton sentään, näinkö tyhmiä täällä on!!!!
- Anonyymi
Kyllä tarvii jos työpäivien määrä ei riitä viikottain.
Mutta joo koko SAK vaikuttaa olevan valtava pyramidihuijaus jolla hallitaan väkeä ja imuroidaan rahaa. Työttömyyskassatoimintakin on ulkoistettu niin ettei SAK:lla ole päätöksiin sananvaltaa.
Lihotatte siis muutkin kultapossujerhoa, koka oikeasti valvoo vain johtajiensa etuja.- Anonyymi
"Kyllä tarvii " No ei tarvitse, voi olla pelkäsätään kassan jäsen. Mm. YTk hoiti osarityön maksatuksen ihan ok, viikossa rahat tilillä.
- Anonyymi
Erikoista, tosin tiedän jossain pienissä liitoissa tätä tapahtuvan.
Jatkohakemuksen käsittely tapahtuu yleensä päivässä parissa, jos sen laittaa sähköisenä koska tulotiedot saadaan suoraan tulorekisteristä eikä siis mitään palkkatietoja sen kummemmin tarvitse heidän odotella.
Laita ensin valitus liittoon ja sitten jollekin kansanedustajalle, joka mahdollisesti olisi alueeltasi ja joka olisi kiinnostunut ottamaan asiasta selvää.- Anonyymi
Tarvii odotella, jos koko työttömyysjakson palkkatiedot ei vielä ole tulorekisterissä. Ts. läheskään aina 4 viikon työttömyysetuuden jakso ei ole sama kuin työnantajan palkkakausi.
- Anonyymi
äidille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848