Klamydian juntti-paavon sanoituksesta pieni kysymys että onko oikeasti niin että

Anonyymi-ap

Että onko oikeasti se kohta niin miten näin miten se sana mennee siinä että minä kyllä eri mieltä oon, mutta onko jollain "tietoviisaalla" 100% fakta joten voisiko tällainen henkilö vastata mieluummin , kiitos?

Eli siis kappaleessa on kohta "loppui kylmä homma nolosti"
niin minusta se menee näin "loppui kylvöhommat nolosti"

Miten siis se oikein menee että jos jollain on satavarma tiato niin vastaisitko?

0

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
        Ikävä
        67
        17497
      2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
        Kankaanpää
        43
        5311
      3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
        Maailman menoa
        303
        2896
      4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
        Seinäjoki
        36
        2335
      5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
        Ikävä
        167
        2321
      6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
        Lapua
        24
        1844
      7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
        Maailman menoa
        140
        1698
      8. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
        Tornio ja Haaparanta
        5
        1677
      9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
        Ikävä
        12
        1672
      10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
        Maailman menoa
        411
        1628
      Aihe