Valtava into hankkia kun myyjä suositteli. Lopulta käy selväksi että talon arvo on puolet kauppahinnasta🤣 näin käy sähköauton ostaneille. Sähköauto menettää jo ensimäisenä vuotena usein puolet hinnastaan. Sitten nämä vielä selittävät kuinka siinä säästää🤣
Sähköauton osto on sama kuin ostaisi talon itärajalta
13
168
Vastaukset
- Anonyymi
Itärajalta saa taloja melkein ilman ja toisaalta sähköautot pitävät hintansa oikein hyvin ja autoliikkeet suoraan sanoen haalivat niitä itselleen. Kannattaisi sinunkin vihdon päivittää tietosi nykyaikaan.
- Anonyymi
Sähköauto ei nimenomaan hintaansa pidä millään tavalla. Halvalla niitä hankitaan liikkeisiin ulkomailta jossa ne ei kelpaa enää edes hölmöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköauto ei nimenomaan hintaansa pidä millään tavalla. Halvalla niitä hankitaan liikkeisiin ulkomailta jossa ne ei kelpaa enää edes hölmöille.
Kaikki autot pitävät hintansa yhtähyvin jos puhutaan vastaavan hintaluokan autoista.
Uusin tilasto kertoo näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saat haluttuja uudehkoja sähköautoja pilkkahinnalla. Kerro toki, niin minä ostan ainakin sellaisen.
- Anonyymi
Oletko edes käynyt koskaan itärajalla?
- Anonyymi
Sähköautolla sinne asti ei pääse joten minä en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautolla sinne asti ei pääse joten minä en ole.
Mikä siinä rajoittaa, sähköä saa kaikkialta?
- Anonyymi
Huono esimerkki talosta itärajalla sähköautoon vertaamalla.
Toinen tuo rahaa pystyessään asumaan itärajalla.
Sähköauto vie rahat siihen päädyttyään,
Talon hinnan monessa tapauksessa vuodessa. - Anonyymi
Hoitoohan sinun sähköpelkoinen höpö pitäisi mennä.
- Anonyymi
Minua kiinnostavat nuo 3-vuotiaat, vähän ajetut sähkikset puolella hinnalla. Polttisten aiks meni jo. Parempi päöstä eroon, kun siitä vielä jotain maksetaan.
- Anonyymi
Polttiksista maksetaan pitkään vielä ja paremmin kuin sähköautoista aina. Sähköautossa teet elämäsi huonoimman taloudellisen valinnan nm. Kokemusta on.
- Anonyymi
RÖÖÖÖÖÖLLLL ! ! TROLLITEHTAAN DISSAUS AVAUS ! ! N 90 % avauksista TROLLITEHTAALTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI TROLLIA ! !
- Anonyymi
Jos sen vuoden vanhan sähköauton saa puolella uuden hinnasta niin hölmöhän sitä pitää olla jos silloin enää mitään polttispeliä hankki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774