Mä olen aikuinen nainen ja normaaliälyinen. En viisivuotias. Mun jutut voi sivuuttaa koska olen alemmalla tasolla?
Kyllästyttää.
Ei niillä tutkinnoilla tee hevonpers*että. Ihminen on mitä on ja voi tiettyyn rajaan asti vähän koulia itseään, mutta ei niillä kuuhun mennä.
Ei kerro älystä.
Katsotaan puolen vuoden sisällä sitten mihin suuntaan tässä menisi.
Mä en vaan jaksa olla mitäänsanomaton, mutta osun aina tilanteisiin ja olosuhteisiin missä en hitto vie pääse täyteen kukoistukseen. En ikinä. Syystäkin turhauttaa ja puskee pintaan tunteita.
Koko vuosi on ollut kidutusta!
Te hyvätuloiset ette ymmärrä elämän kurjasta puolesta paljon mitään. Luulette kyllä niin.
Eläkää nyt siinä sairaalloisen mustasukkaisessa kuplassa missä jokainen tekeminen ja sanominen vastakkaiselle sukupuolelle mitää raportoida. Oikein onni kukoistaa. Juu.
Neuvot kuin lasta vaikka
Anonyymi-ap
0
543
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661