Kotona taas....

Ja poikkesin tankkaamassa autoa ja sitten hiukan itseänikin läheisellä Donaldsilla.
Sietämätön systeemi, sillä käsiä ei pääse vessaan pesemään suoraan, vaan pitää kysyä kassalta (jolla oli pitkään muuta tekemistä jossain taustalla) numerokoodi ja vasta sen avulla saa oven auki.
Kohteliaasi, mutta ärtyneesti kommentoin asiaa ja: "monissa ravintoloissa on sama systeemi".
Johon tiedustelin, että miksi ihmeessä ja kuulemma siksi, ettei "vessoihin tulla vain hengailemaan".
Tuota ihmettelin, että onko heillä oikeasti sellainen ongelma, eikä kuulemma ole kun on ovikoodi.
Mutta minähän olisin voinut tuon koodin hankittuani "hengailla" siellä tuntikausia ja vaikkapa vihellellen ärsyttäviä pätkiä epäsuosituimmista iskelmistä.
Eikä olisi näköjään edes tarvinnut kysyä, sillä lattialla oli hylättyjä kassakuitteja, joissa oli se koodi.

Laskin, että ravintolatilan katossa oli viisi valvontakameraa vahtimassa mahdollisten vessahengailijoiden ilmaantumista.

(enkä suostunut käyttämään sitä tilausnäyttösysteemiä, sillä ne eivät maksa minulle siitä että opettelen sen käytön)

((yleisärhennys siitä, että maailmaa muutetataan toimintaa haittaaviin suuntiin))

43

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiireinen työ pienellä palkalla. Siihen sitten itsekeskeisen oloinen ihminen valittamaan turhista asioista. Työvuorossa voi törmätä monenlaisiin tilanteisiin. Aina omasta näkökulmasta tietysti oikeutettuihin.

• Anonyymi

Pieni palkka ei ole mikään peruste hoitaa huonosti tehtäviään, kuten tässä tapauksessa vastaanottaa asiakaspalautetta.

Jollei palkka miellytä niin lähde vetään. Kyllä siihen kuule löytyy työnsä kunnolla hoitaviakin ihmisiä.

• Eipä siellä kiirettä näyttänyt olevan.

Ja epäilen, että jos täysin epäloogista ovikoodia perustellaan, että monissa ravintoloissa on siten, niin sitten pitää varmaan hankkia myös haulikko tiskin alle, sillä sekin on monissa ulkomaisissa ravintoloissa varusteena.
        (meillä oli kotimaisessa kioskissa vain pamppu ja sekin oli edellisten omistajien jäljiltä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni palkka ei ole mikään peruste hoitaa huonosti tehtäviään, kuten tässä tapauksessa vastaanottaa asiakaspalautetta.

Jollei palkka miellytä niin lähde vetään. Kyllä siihen kuule löytyy työnsä kunnolla hoitaviakin ihmisiä.

Lähde vetään, siis mistä? Et taida kirjoittaa nyt kovin terävästi.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Eipä siellä kiirettä näyttänyt olevan.

Ja epäilen, että jos täysin epäloogista ovikoodia perustellaan, että monissa ravintoloissa on siten, niin sitten pitää varmaan hankkia myös haulikko tiskin alle, sillä sekin on monissa ulkomaisissa ravintoloissa varusteena.
        (meillä oli kotimaisessa kioskissa vain pamppu ja sekin oli edellisten omistajien jäljiltä)

Usein nuoria työelämää aloittelevia on noissa paikoissa töissä. Hyvää palvelua olen itse saanut aina. Vessan ovikoodi ei ole koskaan häirinnyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Usein nuoria työelämää aloittelevia on noissa paikoissa töissä. Hyvää palvelua olen itse saanut aina. Vessan ovikoodi ei ole koskaan häirinnyt.

Ovikoodi ei häiritsisi minua jos sitä ei olisi.
        Typerä systeemi ja hyödytön, koska se ei toimi.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi, jos jokainen asiakas valittaisi siitä, niin se poistettaisiin.
        Valittamalla parannan firman toimintaa loogisempaan suuntaan.
        Jokainen valitus on firmalle arvokas palaute ja valittamatta jättämien on sille vahingollista.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Lisäksi, jos jokainen asiakas valittaisi siitä, niin se poistettaisiin.
        Valittamalla parannan firman toimintaa loogisempaan suuntaan.
        Jokainen valitus on firmalle arvokas palaute ja valittamatta jättämien on sille vahingollista.

Just just. Murto-osa keksii valittaa asiasta, joka varmistaa sen, että vain maksavat asiakkaat käyttävät WC tiloja.

• Anonyymi kirjoitti:

Just just. Murto-osa keksii valittaa asiasta, joka varmistaa sen, että vain maksavat asiakkaat käyttävät WC tiloja.

Mutta minähän en ollut maksanut mitään silloin kun ilmoitin haluavani ovikoodin.
        Entä jos minulla olisi ollut valtava kiire vessaan ja joutuisin odottamaan henkilökunnan vaivautumista tiskille. Ei ole hyvää palvelua tuo.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Mutta minähän en ollut maksanut mitään silloin kun ilmoitin haluavani ovikoodin.
        Entä jos minulla olisi ollut valtava kiire vessaan ja joutuisin odottamaan henkilökunnan vaivautumista tiskille. Ei ole hyvää palvelua tuo.

Niin sinun olisi pitänyt käydä ulkona :) Ei maksua, ei koodia ripeästi. Elämä on karua joskus.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sinun olisi pitänyt käydä ulkona :) Ei maksua, ei koodia ripeästi. Elämä on karua joskus.

Pikaruokafirman oven vieressä oleva lumikasa olisi saattanut olla hyvin karu.
        (eikö kukaan ajattele edes lapsia)

• buddy-love kirjoitti:

Pikaruokafirman oven vieressä oleva lumikasa olisi saattanut olla hyvin karu.
        (eikö kukaan ajattele edes lapsia)

Hetkinen muuten:
        Taidan ottaa fairipulloon keltaiseksi värjättyä vettä ja käydä kirjoittamassa siihen lumikasaan sen ovikoodin mahdollisimman suurella tekstillä.
        :)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Hetkinen muuten:
        Taidan ottaa fairipulloon keltaiseksi värjättyä vettä ja käydä kirjoittamassa siihen lumikasaan sen ovikoodin mahdollisimman suurella tekstillä.
        :)

järeät keinot käyttöön :D

• Oikea kysymys kuuluu .... saitko tarpeeksi vatsan täytettä? Mitä tilasit?

• Pelkän kolan ja isot ranskalaiset.
        Tuo oli siihen tilanteeseen riittävä tankkaus.
        (ja kola eniten siksi, että oli pientä väsymystä alkamassa)

• buddy-love kirjoitti:

Pelkän kolan ja isot ranskalaiset.
        Tuo oli siihen tilanteeseen riittävä tankkaus.
        (ja kola eniten siksi, että oli pientä väsymystä alkamassa)

Asiasta toiseen ... Toimiiko nämä sivut jotenkin oudosti?

Kun lähetän vastausviestin, sivu ei palaudu automaattisesti etusivulle, vaan antaa tyhjän sivun. Joudun erikseen menemään uudestaan etusivulle. Ei tämä ennen ole näin toiminut.

Onko tämä ongelma vaan minulla, vai onko sama ongelma myös muilla?

• tosi.typy kirjoitti:

Asiasta toiseen ... Toimiiko nämä sivut jotenkin oudosti?

Kun lähetän vastausviestin, sivu ei palaudu automaattisesti etusivulle, vaan antaa tyhjän sivun. Joudun erikseen menemään uudestaan etusivulle. Ei tämä ennen ole näin toiminut.

Onko tämä ongelma vaan minulla, vai onko sama ongelma myös muilla?

Sama ongelma täällä ja itse käytän sen poistoon sivun päivitystä (nopeampi konsti).
        Kummallista etteivät saa systeemiään toimivaksi.

• buddy-love kirjoitti:

Sama ongelma täällä ja itse käytän sen poistoon sivun päivitystä (nopeampi konsti).
        Kummallista etteivät saa systeemiään toimivaksi.

Aika ärsyttävä ongelma. Olen tätä ihmetellyt, eikä se vaan poistu. Nämä sivut ovat takkuilleet jo viikkoja.

Sinun kuvasi ei vieläkään näy viestisi vieressä, mutta profiilissasi se näkyy (kävin uteliaisuudesta kurkkaamassa). Ihme, ettei tuo toimi kuten muilla.

• buddy-love
        tosi.typy kirjoitti:

Aika ärsyttävä ongelma. Olen tätä ihmetellyt, eikä se vaan poistu. Nämä sivut ovat takkuilleet jo viikkoja.

Sinun kuvasi ei vieläkään näy viestisi vieressä, mutta profiilissasi se näkyy (kävin uteliaisuudesta kurkkaamassa). Ihme, ettei tuo toimi kuten muilla.

Epäilen, että niillä on tulossa jokin päivitys, joka ilmoitetaan valtavaksi parannukseksi.
        Tuohon liittyen, nehän juuri kyselivät käyttäjiltä ideoita.
        (mutta todellisuudessa kaikki on pitkään sekaisin, eikä mikään edes parannu sitten kun saavat tämän toimimaan)

• buddy-love kirjoitti:

Epäilen, että niillä on tulossa jokin päivitys, joka ilmoitetaan valtavaksi parannukseksi.
        Tuohon liittyen, nehän juuri kyselivät käyttäjiltä ideoita.
        (mutta todellisuudessa kaikki on pitkään sekaisin, eikä mikään edes parannu sitten kun saavat tämän toimimaan)

Oman kokemukseni mukaan, vaikka ideoita palstapäivitykseen kysytään käyttäjiltä, niitä ei loppupeleissä oteta huomioon.
        Mielestäni tuo kyselytunti oli vain alustava ilmoitus, että päivityksiä on tulossa.
        Varautukaa pettymyksiin!

Niin aina!

Nyt iltapuuhiin.

öitä!

• tosi.typy kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan, vaikka ideoita palstapäivitykseen kysytään käyttäjiltä, niitä ei loppupeleissä oteta huomioon.
        Mielestäni tuo kyselytunti oli vain alustava ilmoitus, että päivityksiä on tulossa.
        Varautukaa pettymyksiin!

Niin aina!

Nyt iltapuuhiin.

öitä!

Kysely on ovela hämäys, jolla saadaan ne osallistumattomat kuvittelmaan, että muutokset ovat käyttäjien esittämiä.

Öitä.

• Anonyymi

Eivät halua kaiken maailman piikittelijöitä vessoihin. Jenkeissä BLM nosti äläkän, ja sitten alkoivat taas laskemaan narkkeja pikaruokaloiden vessoihin.

• Minä olisin saattanut olla kaiken maailman ties mitä ja silti sain koodin.
        Ei siis toimi.
        Seuraavan kerran saatan jopa vhellellä Kirkan Hengaillaan-kappaletta ja sehän on vallan kamalaa, sillä hengailu on kiellettyä.

• Anonyymi

En koskaan välitä tilata hampurilaistani näytöltä, enkä mene matkalla paikkaan, jossa en voi käydä ilman polettia vessassa (paras olla kuitenkaan vannomatta, jos joudun hampurilaisen vuoksi siihen xP).

Oikeasti olen varmaan naurettava asiakas. Käyn hakemassa aina hampurilaisen ja syön evääni liikkuvassa autossa. Se on ihanaa :) Minun pitäisi olla sosiaalisempi, mutta inhoan kolkkoja pöytiä, tylyjä tuoleja ja burger-paikkojen tallimaista hälinää.

Tai voin luoda sielläkin itselleni hyvän umpion, mutta aikaa on joskus liian vähän. Tuplajuusto ja vesi ja kahvi kassalta on suosikkivalinta:)

• Olen joskus syönyt hampurilaista ajaessani ja ohjaan silloin polvella.
        (moottoritiellä toimii hyvin)
        ((salaatiriekalaita saattaa kuitenkin pudotan istuimelle))

• scrg

Minä melkein rakastan kioskinäyttöjä: jos tilaan esim. kaksi purilaista ja yhden juoman ja yhdet ranskalaiset, niin tarkistan aina kumpi purilainen kannattaa tilata ateriana ja kumpi sellaisenaan. Koska siis senteissä on miljoonan alku :D

• Anonyymi

Olen ihmetellyt vain sitä, miksi heillä on vain ulkomaisia miessiivoojia ennen aamuseitsemää naistenvessaa puunaamassa. Kyllähän se dissen kirjoitus herätti ajatuksia, mutta olen lähinnä miettinyt sitä, uskaltaako siellä edes pissiä loukkaamatta toisen kulttuurin edistajia. Soisin kyllä heille muita töitä, ettei tarvitsisi ihmetellä suomalaisia naisia.
      Tältä se näyttää kulttuurin murros maanteiltä käsin.

• Paheksun kulttuureita ja varsinkin tungettuna vessoihin.
        Ulkomailla varsinkin ärsyttää, jos siellä on täti pienen luukun takana ovella rahastamassa.
        Ja jos ei ole luukkua, niin on kuulemma myös rahastajia, joilla ei ole mitään varsinaista tekemistä kyseisen laitoksen kanssa, vaan ovat pelkästään keksineet konstin hankkia itselleen rahaa ja ovat vain tekevinään siellä jotain aiheeseen liittyvää.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Paheksun kulttuureita ja varsinkin tungettuna vessoihin.
        Ulkomailla varsinkin ärsyttää, jos siellä on täti pienen luukun takana ovella rahastamassa.
        Ja jos ei ole luukkua, niin on kuulemma myös rahastajia, joilla ei ole mitään varsinaista tekemistä kyseisen laitoksen kanssa, vaan ovat pelkästään keksineet konstin hankkia itselleen rahaa ja ovat vain tekevinään siellä jotain aiheeseen liittyvää.

No niinpä. Sitä paperia ei saa kuin suuremmalla rahalla! Ja mene siitä valvovien silmien alta sitten tarpeillesi. Hyvin jäävät lyhyeksi. Tätä alustataloutta ei toivoisi tänne. Voi hyvä ihme, jos joutuu näkemään vielä senkin päivän!

• Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Sitä paperia ei saa kuin suuremmalla rahalla! Ja mene siitä valvovien silmien alta sitten tarpeillesi. Hyvin jäävät lyhyeksi. Tätä alustataloutta ei toivoisi tänne. Voi hyvä ihme, jos joutuu näkemään vielä senkin päivän!

Miesten vessoissa varsinkin, ystävällisyyttä teeskentelevä henkilökunta (tai henkilökuntaa teeskentelevä) aiheuttaa välittömän epäilyksen siitä, mistä asiassa on kyse ja onko syytä heti poistua selvästi epäilyttävästä laitoksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi paheksun sitä, että Tampereen lähistöllä oli huoltoaseman vessan istuinrenkaalla kuraiset kengänjäljet. Kaikki kulttuurit eivät ole yhteensopivia kaikkien vessojen kanssa.
        (eikä sillä edes ollut osumatarkkuutta, mutta sen havaitsin vasta sekunnin murto-osan myöhemmin)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Miesten vessoissa varsinkin, ystävällisyyttä teeskentelevä henkilökunta (tai henkilökuntaa teeskentelevä) aiheuttaa välittömän epäilyksen siitä, mistä asiassa on kyse ja onko syytä heti poistua selvästi epäilyttävästä laitoksesta.

No tuo ei tullut koskaan mieleen, mitä kaikkea siellä voi vaaniakkaan miesten vessassa. Hätä ei näytä tuntevan lakia, no huh huh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo ei tullut koskaan mieleen, mitä kaikkea siellä voi vaaniakkaan miesten vessassa. Hätä ei näytä tuntevan lakia, no huh huh!

(no oikeasti tämä kultuurien vessakohtaamisten ajattelu, sai minut *reps* 😂).

((Vielä enemmän toivon, etten olisi niin kamalan herkästi vatsallani jännittävä)) 😄

• Anonyymi

Oliko joku syy sille, mikset voinut pyytää vessan ovikoodia tilausta tehdessäsi, kun et tilauskioskia käyttänyt?

Jossei siellä näkynyt kuin yksi työntekijä poloinen, niin kai hän oli paikan kassa, kokki, tiskari, tarjoilija, siivooja, yms., niin varmaan siellä taustalla tekemistä riittää mitä et ehkä huomaakaan.

Maksoiko muuten sinulle aikanaan pankki verkkopankin käytön opettelusta? Minulle ei maksanut...kerpeles...

Muutosvastarinta vaikuttaa kasvavan iän karttuessa. Havaittavissa on voimakas korrelaatio kausaliteetin kera.

• Minähän siis kävin tankkauksen jäljiltä ensimmäiseksi pesemässä käteni ja tilasin vasta sitten.

Siellä oli neljä ihmistä töissä.

Pankki maksoi opettelusta maksamalla muutamalle osakkeelle hiukan parempaa osinkoa.

(vastustan vain muutoksia huonompaan suuntaan ja esimerkiksi mikäli ympäristöön perustettaisiin valtava määrä laadukkaita konditoriotuotteita myyviä liikkeitä, niin en lainkaan pistäisi vastaan)

((enkä vastustaisi sitäkään, että vessoille tulisi naamakertoimeen perustuva automaattinen hengailijasuodatin, sillä oletettavasti näytän vain kärttyiseltä vessajonottajalta, enkä hengailijalta))
        (((mutta onko hengailijoilta näyttävien karsiminen edes laillista, sillä sehän vaikuttaa syrjinnältä ja varsinkin jos kuuluu johonkin ryhmään)))

• Anonyymi

Olen käynyt kaksi kertaa tuollaisessa mäkkärissä. Molemmilla kerroilla epävarmuus iski jo ulkona lasiseinän edessä - eikö tässä ole ollenkaan ovea - kunnes osa lasiseinästä liukui sivuun.

Ekalla kerralla mörötin tilaukseni typerälle koneelle ja päätin etten tee niin toiste. Toisella kerralla kiusasin sitten kiireistä henkilöä tiskin takana.

Ärsytti myös, ettei vessaan päässyt ensin pisulle ja käsipesulle. Sitten vielä se tilausnumerolla tarjottimen haku.

Enkä edes tykkää mäkkärin moskasta. Olen Hesen miehiä 😌

xLiner

• Minulla on vuosia edellisestä käynnistä ja koska koen systeemin epäystävälliseksi, niin taitaa tulla taas pitkä tauko.

• Anonyymi

Turhe hidaste jokin koodi hädässä olevalle.
      Mutta jos ajattelee näin, ettei tarvita käyttäjätunnusta, salasanaa ja id-koodia, niin tavallaan vähemmällä pääsee.
      Mä joskus odotan ja sujahdan, kun joku tulee ulos mm. korttia, rahaa jne. vaativaa WC:n avautumista.
      Vilma

• En harrasta firmojen kassallahidastelukortteja ja eräässä prismassa vessaan pääsee vain niiden korttia vilauttamalla. En siis päässyt ja se oli sillä hetkellä hiukan ongelmallista.
        Naapurifirmasta onneksi löytyi lukitsematon laitos.

• Paikan perustelut ovat ihan hyviä. Ideaalimaailmassa ihmiset kävisivät vessassa tekemässä asiallisia asioita asiallisella tavalla ja mitään koodeja ei tarvittaisi. Mutta kun näin ei ole, niin ovikoodisysteemillä voidaan poistaa iso osa häiriöistä. Sinisillä valoilla narkkarit eivät löydä suoniaan ja voivat siirtyä käyttelemään muihin käyttelyhuoneisiin. McDonalds on luotettava toimija. Kukaan ei varmaan odota saavansa maailman parhaita kulinaarisia elämyksiä eikä muutakaan luksusta, mutta missä vain kohtuullisen luotettavasti kohtuullisessa ajassa vatsantäytettä.

• Sininen valo karsii vain tyhmimmät narkkarit, sillä ne voivat merkitä suonensa kynällä ennakolta, tai kanta mukanaan taskulamppua. Ei siis ole pätevä keino.

Minua ei karsittu vessa-asioinnista, vaikka olisin saattanut täysin asiattomasti kirjoittaa vedettömän pisuaarin ylle paksulla mustalla tussilla, että tämä lorotusvastaanotin haisee ja että sille pitää tehdä jotain.
        (lähes aina ne haisevat)
        ((vaadin myös vastaavia löyhkälähteitä naisten puolelle, tai muuten tasa-arvotyö on vielä pahasti kesken))

• buddy-love kirjoitti:

Sininen valo karsii vain tyhmimmät narkkarit, sillä ne voivat merkitä suonensa kynällä ennakolta, tai kanta mukanaan taskulamppua. Ei siis ole pätevä keino.

Minua ei karsittu vessa-asioinnista, vaikka olisin saattanut täysin asiattomasti kirjoittaa vedettömän pisuaarin ylle paksulla mustalla tussilla, että tämä lorotusvastaanotin haisee ja että sille pitää tehdä jotain.
        (lähes aina ne haisevat)
        ((vaadin myös vastaavia löyhkälähteitä naisten puolelle, tai muuten tasa-arvotyö on vielä pahasti kesken))

"Sininen valo karsii vain tyhmimmät narkkarit, sillä ne voivat merkitä suonensa kynällä ennakolta, tai kanta mukanaan taskulamppua. Ei siis ole pätevä keino."

Voi tuota idealismia. Haet nyt jotakin täydellistä ratkaisua. Vessa ilman jo joka toista tyhmää narkkaria on muille paljon miellyttävämpi kuin niiden kanssa. Ihmiset mielellään lukitsevat ulko-ovensa, vaikka on ihan hyvin tiedossa, että joku voi murtautua sisään ovesta, ikkunasta tai vaikka seinän läpi.

• scrg kirjoitti:

"Sininen valo karsii vain tyhmimmät narkkarit, sillä ne voivat merkitä suonensa kynällä ennakolta, tai kanta mukanaan taskulamppua. Ei siis ole pätevä keino."

Voi tuota idealismia. Haet nyt jotakin täydellistä ratkaisua. Vessa ilman jo joka toista tyhmää narkkaria on muille paljon miellyttävämpi kuin niiden kanssa. Ihmiset mielellään lukitsevat ulko-ovensa, vaikka on ihan hyvin tiedossa, että joku voi murtautua sisään ovesta, ikkunasta tai vaikka seinän läpi.

Mutta kun tuo on hämäyskarsintaa, sillä kun rähjäisinkin narkkari tulee tiskille kysymään vessakoodia ja ilmoitta, että jos ei sitä saa, niin toimittaa asiansa juuri siinä tiskin ääressä ja täysin varmasti koodi tulee välittömästi.
        Lisäksi tasa-arvo ei toimi tässäkään, sillä naistenvessoissa on huomattavasti harvemmin sinisiä valoja, sillä siitä tulee valituksia meikkausvaikeuden takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      392
      2134
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2059
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1762
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      442
      1715
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1414
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      109
      1213
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      211
      965
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      886
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      822
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      810
    Aihe