Ja olis vielä ihanampi jos antaisivat keinon sen tehdä . Jamiten se lihallisilta onnistuu. Nyt ne väsyvät ja menevät maailmaan kun ei onnistu ja näkevät ettei ole voimia siihen.
On niin ihana sellainen saarna joka kehoittaa syntinen tekemään parannus ja olis vielä ihanampi !!
7
73
Vastaukset
Sellainen joka tekee syntiä täytyy tehdä sen lihassa ja silloin hän on lihallinen . Hengessä on mahdotonta tehdä syntiä ja Hengelliset eivät tee syntiä. Nyt kehotetaan lihalliset tekemään lihassa parannusta ja sen ymmätää lapsikin ettei onnistuu. Jos on kovempi riippuvuus ja synneistä kyse. Mutta viisaat tyhmät parannussaarnajat , eivät tiedä miten kovia kuormia he kasavat sytisten päälle , ilman että ne opettavat miten syntinen kirpoo syntikuorma selästä. Mistä Voima joka Paavalilla ei ollut vielä Room, 7 ????????? Jossa oli vielä heikkö syntinen Paavali, ei ostettu vapaiksi , vaan myyty Aadamin peritty verellä , synnin vallan alle.
Näettekö miten paljon syntiset tarvitsee Oikea Herätys Sioniin ? Joka Perkele vihaa ennen kaikkea, missä syntiset karkaa hänen käsistä Taivaaseen puhtaina Jumalan Voimassa ???- Anonyymi
Jos kerran Hengelliset eivät tee syntiä, niin sitten Savis sinä itse et ole Hengellinen !
Tuomitsit taas kerran itse itsesi omilla sanoillasi !
Onneksi olkoon vain !
- Anonyymi
Pöhköjä kuvitelmia uskiksilla.
Vapahtaja olet sinä!Näkehän että saatana viha että Totuus tulee esiin ja syntisille , tulee mahdollisuus , löytää oikea Vapauttaja , joka Vpahtaa niin , ettei vapaus on siinä , että voi voi jatkaa synneissä ja synnin tielläja kuvitella että on se armollista ja minulla on armo joka suojelee minua.
Savis kirjoitti:
Näkehän että saatana viha että Totuus tulee esiin ja syntisille , tulee mahdollisuus , löytää oikea Vapauttaja , joka Vpahtaa niin , ettei vapaus on siinä , että voi voi jatkaa synneissä ja synnin tielläja kuvitella että on se armollista ja minulla on armo joka suojelee minua.
Vapaus on pois synneistä.
Eikä syntiin , suuressa vapaudessa , tekemään syntiä niin paljon kuin sydän sietää..
- Anonyymi
Oletko muutoinkin taipuvainen masokismiin?
- Anonyymi
Synti on rikkomus Jumalaa vastaan. Sinä siis pystyt 100 % varmuudella sanomaan mikä on syntiä ja mikä ei, teet siis itsesi Jumalan vertaiseksi, kun väität, ettet tee syntiä. Mikäs sen suurempi synti kuin tehdä itsensä Jumalaksi, Saatana haluaa juuri sitä, olla Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808