Onko ookoo olla hameen Kaa paljan sääri. Vai olla sukkahousut.vai riippuuko se sääristä.vastaukset tulee varmaan sukkahousu miehiltä
Hame paljan säärin
9
728
Vastaukset
- Anonyymi
Moi,jos tarkenee niin ilman jos kylmä niin sukkikset.Kovin kalpeat sääret kaipaa väriä...t.61 ukm
- Anonyymi
Sukkahousut ei ole vain näkönä ainakaan näin talviaikaan. Voit silti tietysti käydä itse ulkona kokeilemassa, miltä tuntuu olla pakkasessa paljain jaloin.
- Anonyymi
Ei riipu sääristä! Riippuu säistä. Talvipakkasella ei täyspäinen lähde ulos paljain säärin.
- Anonyymi
Hameen kanssa on näin talvella hyvä olla sukkahousut. Ihan terveyden takia.
- Anonyymi
Sukkissääret näyttävät kaunniimmilta kuin ilman...t.61 ukm
- Anonyymi
Olis se aika tyhmää talvella lähteä ulos ilman sukkahousuja, jos hameen laittaa päälleen. Eli mielellään vielä suht lämpöiset sukkahousut lämpöisyyden vuoksi. Ja kyllähän ohuet sukkahousut saa lämpöisilläkin ilmoilla sääret näyttämään paremmalta kuin ilman sukkahousuja. Vähissä on ne naiset, jonka sääret näyttää paremmilta ilman sukkahousuja, kun niiden kanssa.
- Anonyymi
Miehilläkin on kauniita sääriä sukkahousuissa.
- Anonyymi
Miehiä sukkahousuissa voi nähdä mm baletissa. Siellä tapaa miehiä joilla on upeita sääriä jota korostavat valkoiset sukkahousut.
- Anonyymi
Kaupoissa näyttää olevan fleesesukkahousuja mitkä näyttää ohuilta. Niillä ainakin tarkenee . Ne on liukas pintaisia ,eikä tartu kiinni hameeseen tai housuihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437