Hame paljan säärin

Anonyymi-ap

Onko ookoo olla hameen Kaa paljan sääri. Vai olla sukkahousut.vai riippuuko se sääristä.vastaukset tulee varmaan sukkahousu miehiltä

9

734

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi,jos tarkenee niin ilman jos kylmä niin sukkikset.Kovin kalpeat sääret kaipaa väriä...t.61 ukm

• Anonyymi

Sukkahousut ei ole vain näkönä ainakaan näin talviaikaan. Voit silti tietysti käydä itse ulkona kokeilemassa, miltä tuntuu olla pakkasessa paljain jaloin.

• Anonyymi

Ei riipu sääristä! Riippuu säistä. Talvipakkasella ei täyspäinen lähde ulos paljain säärin.

• Anonyymi

Hameen kanssa on näin talvella hyvä olla sukkahousut. Ihan terveyden takia.

• Anonyymi

Sukkissääret näyttävät kaunniimmilta kuin ilman...t.61 ukm

• Anonyymi

Olis se aika tyhmää talvella lähteä ulos ilman sukkahousuja, jos hameen laittaa päälleen. Eli mielellään vielä suht lämpöiset sukkahousut lämpöisyyden vuoksi. Ja kyllähän ohuet sukkahousut saa lämpöisilläkin ilmoilla sääret näyttämään paremmalta kuin ilman sukkahousuja. Vähissä on ne naiset, jonka sääret näyttää paremmilta ilman sukkahousuja, kun niiden kanssa.

• Anonyymi

Miehilläkin on kauniita sääriä sukkahousuissa.

• Anonyymi

Miehiä sukkahousuissa voi nähdä mm baletissa. Siellä tapaa miehiä joilla on upeita sääriä jota korostavat valkoiset sukkahousut.

• Anonyymi

Kaupoissa näyttää olevan fleesesukkahousuja mitkä näyttää ohuilta. Niillä ainakin tarkenee . Ne on liukas pintaisia ,eikä tartu kiinni hameeseen tai housuihin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      162
      1568
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1218
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      889
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      836
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    6. 53
      722
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      705
    8. 87
      627
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      592
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe