Onko ookoo olla hameen Kaa paljan sääri. Vai olla sukkahousut.vai riippuuko se sääristä.vastaukset tulee varmaan sukkahousu miehiltä
Vastaukset 9
- Anonyymi
Moi,jos tarkenee niin ilman jos kylmä niin sukkikset.Kovin kalpeat sääret kaipaa väriä...t.61 ukm
- Anonyymi
Sukkahousut ei ole vain näkönä ainakaan näin talviaikaan. Voit silti tietysti käydä itse ulkona kokeilemassa, miltä tuntuu olla pakkasessa paljain jaloin.
- Anonyymi
Ei riipu sääristä! Riippuu säistä. Talvipakkasella ei täyspäinen lähde ulos paljain säärin.
- Anonyymi
Hameen kanssa on näin talvella hyvä olla sukkahousut. Ihan terveyden takia.
- Anonyymi
Sukkissääret näyttävät kaunniimmilta kuin ilman...t.61 ukm
- Anonyymi
Olis se aika tyhmää talvella lähteä ulos ilman sukkahousuja, jos hameen laittaa päälleen. Eli mielellään vielä suht lämpöiset sukkahousut lämpöisyyden vuoksi. Ja kyllähän ohuet sukkahousut saa lämpöisilläkin ilmoilla sääret näyttämään paremmalta kuin ilman sukkahousuja. Vähissä on ne naiset, jonka sääret näyttää paremmilta ilman sukkahousuja, kun niiden kanssa.
- Anonyymi
Miehilläkin on kauniita sääriä sukkahousuissa.
- Anonyymi
Miehiä sukkahousuissa voi nähdä mm baletissa. Siellä tapaa miehiä joilla on upeita sääriä jota korostavat valkoiset sukkahousut.
- Anonyymi
Kaupoissa näyttää olevan fleesesukkahousuja mitkä näyttää ohuilta. Niillä ainakin tarkenee . Ne on liukas pintaisia ,eikä tartu kiinni hameeseen tai housuihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621568Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87627
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582