kertokaapa taas tyhmälle ja naisia kuin kastunutta kirjaa tulkitsevalle tarkottaako se että saat hiplailla ihan vapaasti myös sitä että muija haluais munaa??? Tossa jussina olin yhden muijan luona yötä ja yöllä homma loppu kutakuinkin silleen et meikäläinen viritti käden pöksyihin ja samalla höpisin jtn. haluaisko ***** kulta tuhmailla ja eukko vastas jtn epämääräisellä onähdyksellä ja sammu saman tien kuin saunan lyhty.No aamulla kun siinä sit köllöteltiin sängyllä mulla oli tottakai kohtuu levottomat kädet ja hiplailin siinä napakorua ja pikkuhiljaa hivuttauduin myös rintaosastolle ja muija ei estelly yhtään,makas vaan ihan hiljaa.Kun hän ei sit kuitenkaan ite tehnyt muuta kuin makas niin hiljaa et mä luulin jo hänen nukahtaneen niin en sit viitsinyt edetä pimppa osastolle vaan lopetin hiplailun siihen ja lähdin röökille jonne eukko tuli sit kuitenkin minuutin päästä perässä jtn. ei hän ainakaan ollut nukahtanyt tai vastaavaa.Jotenki mulle tuli siinä kämpille lähtiessä sellanen olo et hän ois ollut jopa vähän möksähtänyt kun en yrittäny hoitaa tilannetta loppuun asti mut mistä vitusta teistä tietää millä fiiliksillä milloinkin ollaan:joskus kun yrität virittää jtn. panojuttua niin samantien suututaan ja joskus suututaan kun et yritä virittää tuhmailua,eikö ois perkele helpompaa vaan sanoa suoraan et nyt haluttaa seksiä.
Levottomat kädet
16
3396
Vastaukset
- ......................
se esittää tavallaan nukkuvaa ja sinä hoidat homman :) mä ainakin joskus tein niin, mutta meillä nyt oli kauan kestänyt parisuhde..en usko että toi toimisi ihan noin missään yhenillanjutussa. enpä tie, tutkimattomia ovat naisten tiet..
tuo oli jo toisen illan juttu mut ei kait sillä oo juuri väliä.Miten tossa tilanteessa muka kehtaa tai uskaltaa alkaa virittään mitään säpinää kun just kaverin kans oltiin samana päivänä päivitelty yhtä hänen hoitonsa käytöstä.Kaveri bongas kyseisen muijan baarista ja samana iltana ekan kerran sänkyyn.Sit eukko soittaa parin viikon päästä kännissä baarista ja pyytää tulla yökylään.No sit kun he ovat selvinpäin ns. virallisilla treffeillä ja kaveri kysyy muijaa yöksi hänen kämpilleen niin eukko loukkaantuu totaalisen verisesti kuinka helppona kaveri häntä pitää.Voi jeesus sentään jos on 2 kertaa paneskeltu niin mistä vitusta sitä ois voinu tietää että yhtäkkiä neiti alkaakin siveyden sipuliksi.Ei teistä naisista ota mitään tolkkua,
- ..................
yrmio kirjoitti:
tuo oli jo toisen illan juttu mut ei kait sillä oo juuri väliä.Miten tossa tilanteessa muka kehtaa tai uskaltaa alkaa virittään mitään säpinää kun just kaverin kans oltiin samana päivänä päivitelty yhtä hänen hoitonsa käytöstä.Kaveri bongas kyseisen muijan baarista ja samana iltana ekan kerran sänkyyn.Sit eukko soittaa parin viikon päästä kännissä baarista ja pyytää tulla yökylään.No sit kun he ovat selvinpäin ns. virallisilla treffeillä ja kaveri kysyy muijaa yöksi hänen kämpilleen niin eukko loukkaantuu totaalisen verisesti kuinka helppona kaveri häntä pitää.Voi jeesus sentään jos on 2 kertaa paneskeltu niin mistä vitusta sitä ois voinu tietää että yhtäkkiä neiti alkaakin siveyden sipuliksi.Ei teistä naisista ota mitään tolkkua,
mulla ei oo tota onkelmaa ku ei nappaa noi yhenillan eikä ees kahenillan jutut :)
- heidi
yrmio kirjoitti:
Sillä naisella oli kaksinais moraali tai miten se nyt sit ikinä kirjotetaankaan... kännissä se saa mennä ekana iltana seksiin asti ja kun selvinä ollaan niin sitten ei. Outo nainen tämäkin... mistä te näitä löydätte?
heidi kirjoitti:
Sillä naisella oli kaksinais moraali tai miten se nyt sit ikinä kirjotetaankaan... kännissä se saa mennä ekana iltana seksiin asti ja kun selvinä ollaan niin sitten ei. Outo nainen tämäkin... mistä te näitä löydätte?
löytyy pk-seudun baareista.Siis nämä kumpainenkin tapaus oli näitä miss sexy farkkuja käyttäviä pikkuprinsessoita joiden mieliala tuntuu vaihtelevan tuuliviiriäkin nopeammin ja sen mukaan mitä cosmoksessa on milläkin viikolla opetettu.
yrmio kirjoitti:
löytyy pk-seudun baareista.Siis nämä kumpainenkin tapaus oli näitä miss sexy farkkuja käyttäviä pikkuprinsessoita joiden mieliala tuntuu vaihtelevan tuuliviiriäkin nopeammin ja sen mukaan mitä cosmoksessa on milläkin viikolla opetettu.
piti sanomani.
- heidi
yrmio kirjoitti:
piti sanomani.
Cosmopolitan on nuorten naisten ykköslehti vai miten se mainos nyt ikinä menikään... itse pääsin irti tästä "naisten lehdet" syndroomasta onneksi jo pari vuotta sitten tai viime kesänä oikeastaan.
Cosmopolitan on ihan kauhea lehti. Ei ihmekkään et ne naiset ei saa/osaa päättää mitään jos ne lukee cosmoa. Kaikki on sen lehden syytä. - Femme22
yrmio kirjoitti:
..vähän vanhempaan ku niihin miss sexy farkkuihin? :D Niitten on katos niin hienoa kehuskella tyttöporukassa et oli sellanen ja sellanen yhdenillan juttu mut jos siitä sit uhkaaki tulla vakavampaa, niin eihän se käy päinsä et se mies pitäis liian helppona (vaik sitä oikeesti oli ollutki).
Niin että hankippas vuoden pari vanhempaa seuraa, ne osaa jo päättää et mitä haluaa, koska ja miten. ;)
- heidi
Ei voi muuta sanoa. Tottakai se on helpompaa, kun toinen osapuoli sanoo suoraan mitä haluaa tai ainakin tekee jotain muuta kuin vaan makaa hiljaa, kun toinen hiplailee... en tiedä. Aika outoa... itse olisin kyl sanonut suoraan mitä haluan. Jos olisin halunnut nukkua niin olisin sanonut sen samoin kuin jos olisin halunnut seksiä.
Ehkä sillä oli joku outo fantasia, et kun se nukkuu niin joku tulee ja nai sitä ja sen takia oli vähä harmissaan kun et osannut lukea sen ajatuksia. ;)
Siihen, kun kysyit et tarkottaako se että saat hiplailla ihan vapaasti myös sitä että muija haluais munaa??? Niin sanoisin et ei todellakaan. Tottakai se on naisesta itsestä kiinni että ei päästä sitä hiplailua liian pitkälle niin että mies luulee tiedossa olevan muutakin ja tässä auttaa se että sanoo suoraan sen, mutta tuntuu et kaikki naiset ei sitä saa sanottua -en tiedä miksi... outoja ollaan. - valtaa
Siinä tulee helposti naiselle sellainen iik-tunne. "Apua, mä olen nyt tässä näin ja tuo on tuossa ja hui, tämä tuntuu hyvältä" Sitten pitäisi vielä sovittaa tuo tunne äidin opetuksiin, isän odotuksiin ja kenties kirkon vuodatuksiin. Eihän se niihin sovi, mutta hyvältä tuntuu. Sitten sitä vain ollaan hiljaa, ettei sosiaalistetut sisäiset äänet vie tätä kivaa hetkeä. Niin ja toivotaan, että kundi osaa etsiä ns. kriittistä rajaa, muttei kuitenkaan loukkaannu jos tämän kädet palautetaan sieltä soveliaammille alueille.
- nainen86
Just tommoset naiset pilaa mein naisten mainetta aina vaa enemmän!Mä en käsitä miksei voi suoraa sanoo mitä haluu??
Mulla itsellä oli tosi ihana yhden yön juttu täs muutama viikko sitte,(olisin halunnu sen kestävän koko loppu elämäni,mut näin ei kuitenkaa käyny),ja kerroin miehelle heti et mitää pano touhuu multa ei heru.
Me suudeltii ja pidettii toisiamme muuten hyvänä,ja se oli silti tuhat kertaa mahtavampi juttu ku seksi ikinä!
Miks mikää ihana ei oo ikinä pysyvää......
Sanokaa naiset miehelle suoraa mitä haluutte,ei ne osaa ajatuksia lukee!!!!!! - ...mikset jatkanut ?
Yritikö jatkaa sen röökin jälkeen? Sullahna oli hyvä aloitus, naiset tykkää koskettamisesta ja hivelemisestä. Eikös sen röökin jälkeen olis päässyt siihen viritykseen takaisin? Ei nainen ihan kahdella koskeutksella laukea tai kostu, kyllä vaatii muutaman minuutin. Dr Pihilissä oli hiljaittain jakso, jossa käytiin läpi miehen ja naisen kiihottuneisuus eroja. Miehellä kestää 2 min 48 sek kunnes kiihotus on huipussaan, naisella 14 minuuttia.
ollaan niin ehkä mulla meni taas vaihteeksi vähän pupu pöksyyn.Toinen syy oli se et mulla maistu kertakaikkisen paska suussa (olin mm laattaillu edellispäivänä enkä pessyt hampaita sen jälkeen) joten ei kertakaikkiaan kehdannut virittää mitään pussailujuttuja mistä ois ollut luontevaa siirtyä itse asiaan ja joitten aikana viimeisetkin jännitykset katoaa.Jotenkin ajatus siitä että pikkasen ensin sormella lämmittelee ja sen jälkeen vaan virittää munan sisään ja puuskuttaa aikansa ei istu meikäläisen ajatusmaailmaan.Kait tää johtuu taas siitä surullisesta faktasta että mä en oikein anna arvoa omalle suoriutumispolitiikalle jos ajatellaan pelkkää yhdyntää ja ei puhettakaan et oisin alkanut mitään pimppaa nuoleskeleen siinä kondiksessa ja faktassa et mulla ei ollu hajuakaan mitä helvettiä muija on edellisenä päivänä hommaillut ja käynyt viimeks pesulla.
- ...........
yrmio kirjoitti:
ollaan niin ehkä mulla meni taas vaihteeksi vähän pupu pöksyyn.Toinen syy oli se et mulla maistu kertakaikkisen paska suussa (olin mm laattaillu edellispäivänä enkä pessyt hampaita sen jälkeen) joten ei kertakaikkiaan kehdannut virittää mitään pussailujuttuja mistä ois ollut luontevaa siirtyä itse asiaan ja joitten aikana viimeisetkin jännitykset katoaa.Jotenkin ajatus siitä että pikkasen ensin sormella lämmittelee ja sen jälkeen vaan virittää munan sisään ja puuskuttaa aikansa ei istu meikäläisen ajatusmaailmaan.Kait tää johtuu taas siitä surullisesta faktasta että mä en oikein anna arvoa omalle suoriutumispolitiikalle jos ajatellaan pelkkää yhdyntää ja ei puhettakaan et oisin alkanut mitään pimppaa nuoleskeleen siinä kondiksessa ja faktassa et mulla ei ollu hajuakaan mitä helvettiä muija on edellisenä päivänä hommaillut ja käynyt viimeks pesulla.
...nuollu vaa. Sitä..... Sillä se paskanmaku olis peittyny :)
- katryh
et naikkonen olisi halunnut seksiä sulta,tuskimpa tuo muuten olis antanu sun hiplailla.Hän vain nautti siitä että koskettelit,tai ainaki minä tulkitsisin niin,näin naisena.
- mano123
Se oli tyypillinen selällään makaava lahna. Ei tarkoittaa ei ja täydellinen passiivisuus kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1641866- 1761403
- 238869
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601