Sääli että arvot ei kohdannut.
Pidin sinusta
12
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä arvot?
- Anonyymi
Tätäkin olen miettinyt pitkään. Mitään ei voi korjata, jos ei tiedä mitä pitäisi muuttaa.
- Anonyymi
Ei ainakaan empatia
- Anonyymi
Missä kohtaa oli suurimmat erot?
- Anonyymi
It's life, get used of it.
Pettymyksiä tulee, sekä uusia mahdollisuuksia.
Turha tarpoa itsesäälissä.- Anonyymi
Aina löytyy parempia ihmisiä ja vielä parempia työpaikkojakin. Kukaan ei ole korvaamaton kellekään.
- Anonyymi
Minäkin pidin susta ja uskoisin, että tärkeimmät arvot olisi kuitenkin kohdanneet. Vaikka juon välillä alkoholia enkä ole uskossa, siitä olisi voinut jotain silti tulla. Kaikkea parasta sulle ihana ihminen 💚
- Anonyymi
Ei ne taustat tee minusta uskovaa.
- Anonyymi
Ei kohdannut ei.
Olet laiska ja itsekeskeinen.- Anonyymi
Mitä helvettiä. 😳😐 Ei, vaan epävarma ja näemmä syystä kun on niin kauhean ryöpytyksen kohteena. Jatkuvasti.
Miten kehtaat sanoa minua laiskaksi ja millä perusteella?
Motivaationi on jo ehtinyt kadota ja mikään ei ole enää pelastettavissa valitettavasti.. Ehtii ote karata valitettavasti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä. 😳😐 Ei, vaan epävarma ja näemmä syystä kun on niin kauhean ryöpytyksen kohteena. Jatkuvasti.
Miten kehtaat sanoa minua laiskaksi ja millä perusteella?
Motivaationi on jo ehtinyt kadota ja mikään ei ole enää pelastettavissa valitettavasti.. Ehtii ote karata valitettavasti...Jep kun roikutetaan tuolleen... Tietäjät itse tietää ketä hirressä pitää.
- Anonyymi
Vastaat johonkin joulukuun vanhaan juttuun. Hölmö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067