Lomat alkoi ja minulla tulee sinua kovasti ikävä tässä. Minulla oli sinulle myös ei joulu- , vaan hyvänpäivänlahja, se oli minulla taskussa koko päivän mutta kuitenkin sitten ajattelin että ihan typerä juttu.
Mutta et sinä arvaakkaan kuinka tärkeä sinusta on minulle tullut.
N->m
Argh, jotakin minä toivoin.
4
682
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin mitä kirjoittaa. Miksi anonyymisti on helpompi raapustaa eetteriin kuin kasvotusten.
Kenties se on omien ajatusten ääneen puhumista, vaikka ääntä ei olekaan. Epävarmuutta toisen reagoinnista. Epävarmuutta omasta reagoinnista. Epävarmuutta mahdollisen ketjureaktion aiheuttamasta syy-seuraussuhteesta. Jokaisen askeleen jälkeisestä askeleesta. Mihin tie vie jos käännyn oikean sijaan vasemmalle. Kirjoittaessa on aikaa miettiä ja puntaroida sanoja sekä tunteita. Voi muotoilla tekstiä rauhassa haluamaansa muotoon.
Vahvasti epäilen että se ei olisi ollut ollenkaan typerä juttu. Olen kuitenkin otettu ajatuksesta sekä kiitos sanoistasi. Hänestäkin on muotoutunut tärkeä minulle.
Huomenna on kuitenkin päivä uusi. Pian joulun jälkeen on myös vuosikin uusi. Turha stressi pois. Aikaa on.
Mutta kaikkihan tämä on vain pohdintaa ja asioiden mutustelua. Koska emme voi tietää varmuudella keitä me olemme. Kuin kaksi laivaa kohtaamassa sumuisella merellä. Siluetti on tutun mallinen, kuin varjo kaukaisuudessa, kuitenkaan ei voi varmuudella sanoa. Ehkä olet hän, ehkä et ole. Ehkä minäkään en ole minä.
Mukavaa lomaa, rauhallista joulua, sekä säkenöivää vuodenvaihdetta.- Anonyymi
Todella hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
🖤/ ap. Hänkin on sen verran taiteellinen että voisi kirjoittaa noin 😊 jos minusta sattuisi välittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖤/ ap. Hänkin on sen verran taiteellinen että voisi kirjoittaa noin 😊 jos minusta sattuisi välittämään.
Vaikka kuinka katselisimme metsäisen sillan kaiteeseen nojaten alla virtaavaan jokeen. Emme aina näe selvästi omaa kuvajaistamme. Joskus me tarvitsemme muiden apua nähdäksemme paremmin. Hän on positiivinen luonnonvoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,502294Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932028Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e912000Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241767MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131731Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4941567Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21540Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491370Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas371275Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761268