Ootkohan sä huomannut

Anonyymi-ap

että eräät on huomannut jotain meidän välillä? Mun pää ei ehkä kestä tätä tilannetta. Mä en edes itse ole vielä varma, mitä tää on. Mulla on tunne, että mun on pakko lähteä.

21

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei ole ja mitä väliä kuka mitäkin huomaa 🙂 eikö ole jokaisen oma asia.

      • Anonyymi

        Ei kannata pohtia sitä mitä muut ajattelevat.


      • Anonyymi

        On kyllä. Sopisi kyllä kuvaan, ettei hän sitä huomaisi. On varmaan jokaisen oma asia, mutta tää voi vaikuttaa mun töihin. Mä koen itseni just nyt tosi yksinäiseksi, kun mulla ei ole ketään, kenelle puhua tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Sopisi kyllä kuvaan, ettei hän sitä huomaisi. On varmaan jokaisen oma asia, mutta tää voi vaikuttaa mun töihin. Mä koen itseni just nyt tosi yksinäiseksi, kun mulla ei ole ketään, kenelle puhua tästä.

        Joo, mutta muista. Sellainen ei nykypäivänä saa vaikuttaa töihin. Olemme ihmisiä, miehiä ja naisia… töissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta muista. Sellainen ei nykypäivänä saa vaikuttaa töihin. Olemme ihmisiä, miehiä ja naisia… töissäkin.

        Kiitos tsemppaamisesta, kuka ikinä oletkin. Tää helpotti vähän.


    • Anonyymi

      Mistä ne sen ois huomanneet 😁

      • Anonyymi

        No en viitsi kertoa, mut liittyy meidän käytökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en viitsi kertoa, mut liittyy meidän käytökseen.

        Joskus täytyy askarrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en viitsi kertoa, mut liittyy meidän käytökseen.

        Minkälaiseen käytökseen?


    • Anonyymi

      Kyllä olen huomannut....

    • Anonyymi

      Joo, ehkä pitää nyt ottaa vähän etäisyyttä etteivät saa jutuilleen juurta. Että tämä saa kehittyä kaikessa rauhassa. Nuo tahtovat nähdä liikoja.

      • Anonyymi

        Se olisikin kauheaa jos palljastuisi että meillä on jotain. En kestäisi sitä häpeää.


    • Anonyymi

      Melkein haluaisin että ne puhuis niin paljon että sää ottasit sen mun kanssa puheeksi. Ei tämä muuten oikein etenekkään.

      • Anonyymi

        Ei etene ei. Kun ei kumpikaan varmasti koskaan ota asiaa puheeksi. Katseet ja se hämmentävä yhteenkuuluvuus on kuitenkin jo kertonut, että meillä olis mahdollisuudet johonkin yliluonnollisen upeaan.

        Sää voisit olla se, joka joskus tekee todellisen aloitteen, jos haluat mua. Sivusta naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei etene ei. Kun ei kumpikaan varmasti koskaan ota asiaa puheeksi. Katseet ja se hämmentävä yhteenkuuluvuus on kuitenkin jo kertonut, että meillä olis mahdollisuudet johonkin yliluonnollisen upeaan.

        Sää voisit olla se, joka joskus tekee todellisen aloitteen, jos haluat mua. Sivusta naiselta miehelle.

        millä kirjaimella nimesi alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millä kirjaimella nimesi alkaa?

        Ei kirjain edistä asiaa. Sano jotain mistä ollaan juteltu kahdestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjain edistä asiaa. Sano jotain mistä ollaan juteltu kahdestaan.

        hiihdosta


    • Anonyymi

      J-poitsu pelailee ja panee töissä kaikkien naisten kanssa.

    • Anonyymi

      Focus on work. Eli keskity työhön.
      Selvitä pääsi vapaa-ajalla. Ehkä jokin uusi harrastus?
      Aina jos haluaa töistä seuraa, on mielestäni jotenkin vinksahtanut.
      Vapaa ja työ pitää olla 2 ihan eri asiaa.

      • Anonyymi

        Jestas mitä höpötystä. Oletko jossain ompelimossa töissä? Vai oletko jotain 50-luvulla syntyneitä? Ihmiset tutustuu jopa vakavasti toisiin harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikkapa töissä. Olet ahdasmielinen tai sitten olet joutunut itse pettymään. Kumman valitset? Mieti tarkkaan, kun kuitenkin skriivaat tähän jonkun höpö höpö tarinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas mitä höpötystä. Oletko jossain ompelimossa töissä? Vai oletko jotain 50-luvulla syntyneitä? Ihmiset tutustuu jopa vakavasti toisiin harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikkapa töissä. Olet ahdasmielinen tai sitten olet joutunut itse pettymään. Kumman valitset? Mieti tarkkaan, kun kuitenkin skriivaat tähän jonkun höpö höpö tarinan.

        Se on just näin! Hyvin kirjoitettu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe