että eräät on huomannut jotain meidän välillä? Mun pää ei ehkä kestä tätä tilannetta. Mä en edes itse ole vielä varma, mitä tää on. Mulla on tunne, että mun on pakko lähteä.
Ootkohan sä huomannut
21
2419
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ole ja mitä väliä kuka mitäkin huomaa 🙂 eikö ole jokaisen oma asia.
- Anonyymi
Ei kannata pohtia sitä mitä muut ajattelevat.
- Anonyymi
On kyllä. Sopisi kyllä kuvaan, ettei hän sitä huomaisi. On varmaan jokaisen oma asia, mutta tää voi vaikuttaa mun töihin. Mä koen itseni just nyt tosi yksinäiseksi, kun mulla ei ole ketään, kenelle puhua tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. Sopisi kyllä kuvaan, ettei hän sitä huomaisi. On varmaan jokaisen oma asia, mutta tää voi vaikuttaa mun töihin. Mä koen itseni just nyt tosi yksinäiseksi, kun mulla ei ole ketään, kenelle puhua tästä.
Joo, mutta muista. Sellainen ei nykypäivänä saa vaikuttaa töihin. Olemme ihmisiä, miehiä ja naisia… töissäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta muista. Sellainen ei nykypäivänä saa vaikuttaa töihin. Olemme ihmisiä, miehiä ja naisia… töissäkin.
Kiitos tsemppaamisesta, kuka ikinä oletkin. Tää helpotti vähän.
- Anonyymi
Mistä ne sen ois huomanneet 😁
- Anonyymi
No en viitsi kertoa, mut liittyy meidän käytökseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en viitsi kertoa, mut liittyy meidän käytökseen.
Joskus täytyy askarrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en viitsi kertoa, mut liittyy meidän käytökseen.
Minkälaiseen käytökseen?
- Anonyymi
Kyllä olen huomannut....
- Anonyymi
Joo, ehkä pitää nyt ottaa vähän etäisyyttä etteivät saa jutuilleen juurta. Että tämä saa kehittyä kaikessa rauhassa. Nuo tahtovat nähdä liikoja.
- Anonyymi
Se olisikin kauheaa jos palljastuisi että meillä on jotain. En kestäisi sitä häpeää.
- Anonyymi
Melkein haluaisin että ne puhuis niin paljon että sää ottasit sen mun kanssa puheeksi. Ei tämä muuten oikein etenekkään.
- Anonyymi
Ei etene ei. Kun ei kumpikaan varmasti koskaan ota asiaa puheeksi. Katseet ja se hämmentävä yhteenkuuluvuus on kuitenkin jo kertonut, että meillä olis mahdollisuudet johonkin yliluonnollisen upeaan.
Sää voisit olla se, joka joskus tekee todellisen aloitteen, jos haluat mua. Sivusta naiselta miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei etene ei. Kun ei kumpikaan varmasti koskaan ota asiaa puheeksi. Katseet ja se hämmentävä yhteenkuuluvuus on kuitenkin jo kertonut, että meillä olis mahdollisuudet johonkin yliluonnollisen upeaan.
Sää voisit olla se, joka joskus tekee todellisen aloitteen, jos haluat mua. Sivusta naiselta miehelle.millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millä kirjaimella nimesi alkaa?
Ei kirjain edistä asiaa. Sano jotain mistä ollaan juteltu kahdestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjain edistä asiaa. Sano jotain mistä ollaan juteltu kahdestaan.
hiihdosta
- Anonyymi
J-poitsu pelailee ja panee töissä kaikkien naisten kanssa.
- Anonyymi
Focus on work. Eli keskity työhön.
Selvitä pääsi vapaa-ajalla. Ehkä jokin uusi harrastus?
Aina jos haluaa töistä seuraa, on mielestäni jotenkin vinksahtanut.
Vapaa ja työ pitää olla 2 ihan eri asiaa.- Anonyymi
Jestas mitä höpötystä. Oletko jossain ompelimossa töissä? Vai oletko jotain 50-luvulla syntyneitä? Ihmiset tutustuu jopa vakavasti toisiin harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikkapa töissä. Olet ahdasmielinen tai sitten olet joutunut itse pettymään. Kumman valitset? Mieti tarkkaan, kun kuitenkin skriivaat tähän jonkun höpö höpö tarinan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas mitä höpötystä. Oletko jossain ompelimossa töissä? Vai oletko jotain 50-luvulla syntyneitä? Ihmiset tutustuu jopa vakavasti toisiin harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikkapa töissä. Olet ahdasmielinen tai sitten olet joutunut itse pettymään. Kumman valitset? Mieti tarkkaan, kun kuitenkin skriivaat tähän jonkun höpö höpö tarinan.
Se on just näin! Hyvin kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568