Varis on Jumalaa viisaampi. Jumala ei tunne nollaa. Varis tuntee sen.
HS: Varis osoittautui todella älykkääksi siivekkääksi, sillä lintu ymmärsi jopa nollan merkityksen
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008152899.html
Jumala ei tajunnut edes sitä, että aurinko aiheuttaa päivänvalon ja kuumuuden. Jumala loi erikseen päivänvalon ja auringon. Jumala luuli, että päivän kuumuus johtuu polttavasta itätuulesta (Khamsin). Jopa meidän kissat tajuaa, että aurinko aiheuttaa kuumuuden ja ne osaavat mennä kesällä kapeaankin puun varjoon. Jumala ei osaa edes sitä, mitä kissa osaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Khamsin
Kuinka tyhmä Jumala on?
11
288
Vastaukset
- Anonyymi
2.Mooseksen kirja:
16:21 Ja he kokosivat sitä joka aamu sen verran, kuin kukin tarvitsi; mutta kun aurinko alkoi paahtaa, niin se suli.
Job:
6:17 auringon paahtaessa ne ehtyvät, ne häviävät paikastansa helteen tullen.
Nehemia:
7:3 Ja minä sanoin heille: "Jerusalemin portteja älköön avattako, ennenkuin aurinko on polttavimmillaan; ja vartijain vielä seisoessa paikoillaan on ovet suljettava ja salvoilla teljettävä. Ja Jerusalemin asukkaita pantakoon vartioimaan, kukin vartiopaikallensa, kukin oman talonsa kohdalle."
Joona:
4:8 Ja auringon noustua Jumala toimitti tulikuuman itätuulen, ja aurinko paahtoi Joonaa päähän, niin että häntä näännytti. Niin hän toivotti itsellensä kuolemaa ja sanoi: "Parempi on minulle kuolema kuin elämä".
Ilmestyskirja:
16:8 Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
16:9 Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
Auringon lämpö oli tuttua kirjoittajille."Auringon lämpö oli tuttua kirjoittajille."
Höpsistä pöppöö. Tyhmä Jumala loi kasvit 3. päivänä ja auringon vasta 4. päivänä. Vuohipaimenet ehkä hoksasivat, että aurinko paahtaa kuumasti, mutta heidän mielestä lämpö tuli Khamsinista.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
"Auringon lämpö oli tuttua kirjoittajille."
Höpsistä pöppöö. Tyhmä Jumala loi kasvit 3. päivänä ja auringon vasta 4. päivänä. Vuohipaimenet ehkä hoksasivat, että aurinko paahtaa kuumasti, mutta heidän mielestä lämpö tuli Khamsinista.Olet mestari mainostamaan itsesi urpoksi!
Anonyymi kirjoitti:
Olet mestari mainostamaan itsesi urpoksi!
"Olet mestari mainostamaan itsesi urpoksi!"
Niin, minähän vain kerroin Raamatun luomisjärjestyksen. Olen samaa mieltä kanssasi, että sen kirjoittaja on aika urpo. Vai mitä?
- Anonyymi
Draamattuun 400-luvulla päätyneitä tarinoita leirinuotioilla pälpättäneillä pronssikautisilla Wuohipaimenilla oli toki täysi työ pitää omat laumansa ja naisensa eli orjansa kurissa.
Ei siinä jäänyt aikaa kaikkia finenssejä tarkastaa.
Jos joku loogista ajattelua taitava olisi yrittänyt niin shamaani olisi kopauttanut nuijalla päähän epäuskoista. - Anonyymi
variskin sen tietää 0 on ei mitään ja jumala on nolla
- Anonyymi
varikselle sanoo että saat sitten kuoltuasi jeesukselta niin se nokkii silmät päästä 🤣
- Anonyymi
Kosti varis osaa sanoa; " huomenta "
Ja aivan isäntänsä äänellä. Vaikea uskoa.
Ei voi erottaa. Täysin ihmisen ääni.
Mutta Kosti ei tunne ääretöntä. Ikuisuutta.
Vaikka tuntisi nollan. vaikka osaa lentää. Jumala on tyhmempi kuin saapas, sillä saapas sentään on.
- Anonyymi
Kyllä! Helpompi on saappaan potkaista tyhjää kuin Jumalan.
- Anonyymi
Varis on myös viisaampi kuin Teräsmies. Teräsmies luuli, että aikaa voi kelata taaksepäin lentämällä vastapäivää Maapallon ympäri…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
