Mikä on paras joulumakeinen?

Anonyymi-ap

Mun mielestä käsintehdyt kotimaiset konvehdit ovat aika hyviä. Kaupan tarjonnasta tulee tartuttua Pandan Juhlapöydän konvehteihin tai Fazerin klassikoihin.

🍫

31

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Sain ystävältä lahjaksi rasian Fazerin Klassikot konvehteja. Hyviä. Ne ovat olleet tämän viikon hitti.

Itse harvoin ostan konvehtirasioita kotiin. Ne eivät yleensä mene kaupaksi ja jäävät vain kuivumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tee joulutorttui ne ei vanhene ja kuivu vaan ahmitaan nopsaan ja keität kahvit niin joutuu tekeen lisää

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tee joulutorttui ne ei vanhene ja kuivu vaan ahmitaan nopsaan ja keität kahvit niin joutuu tekeen lisää

En tee, en leivo, en keitä.
        Tämän vuoden leipomukset on leivottu. En pidä kahvista, ei tarvitse keittää. Tässä tapauksesa menen siitä mistä aita on matalin, eli nautin joulufiiliksestä ilman pakkopullaa.

😁

• Anonyymi
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

En tee, en leivo, en keitä.
        Tämän vuoden leipomukset on leivottu. En pidä kahvista, ei tarvitse keittää. Tässä tapauksesa menen siitä mistä aita on matalin, eli nautin joulufiiliksestä ilman pakkopullaa.

😁

Onko joulu edes joulu ilman joulutorttui

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joulu edes joulu ilman joulutorttui

Toisille on, toisille ei. Osa tykkää, osa ei.
        Joulutortut ovat kovin rasvaisia. Mielummin napostelen pipareita.

• Anonyymi
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Toisille on, toisille ei. Osa tykkää, osa ei.
        Joulutortut ovat kovin rasvaisia. Mielummin napostelen pipareita.

Voi kauheeta voi pientä vauvaa et kuole vaik tortun jos toisenkin syöt elimistösi tykkää siitä samoun sinä tunnet elät ja nautit oletko sadomasokisti joka nauttii kun saat kitua ja kärsiä ja ankea elämä ja kuolin vuoteella kadut olisit voinut elää ja nauttia elämästä ja toivot saisin elää uudestaan niin nauttisin elämästä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kauheeta voi pientä vauvaa et kuole vaik tortun jos toisenkin syöt elimistösi tykkää siitä samoun sinä tunnet elät ja nautit oletko sadomasokisti joka nauttii kun saat kitua ja kärsiä ja ankea elämä ja kuolin vuoteella kadut olisit voinut elää ja nauttia elämästä ja toivot saisin elää uudestaan niin nauttisin elämästä

Ei tässä ole kärsimyksestä kysymys, vaan makuasioista. Ei kaikkien tarvitse tykästä kaikesta.
        Edelleen valitsen mielummin piparin. Tykkään niistä enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Ei tässä ole kärsimyksestä kysymys, vaan makuasioista. Ei kaikkien tarvitse tykästä kaikesta.
        Edelleen valitsen mielummin piparin. Tykkään niistä enemmän.

Kaikki ihmiset tykkää joulutortuista samoin eläimet niin lapset kuin aikuiset tykkää joulutortuista jopa huumehörhöt huumepäissään kyl he ain tortun syö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset tykkää joulutortuista samoin eläimet niin lapset kuin aikuiset tykkää joulutortuista jopa huumehörhöt huumepäissään kyl he ain tortun syö

Tähän voin todeta, että kaikki eivät todellakaan pidä joulutortuista. Itse kyllä tykkään, mutta tunnen monta ihmistä, jotka eivät tykkää.

• Anonyymi
        UUSI

Minusta paras karkki on suklaa kuorrutettu vihreä kuula 💥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voin todeta, että kaikki eivät todellakaan pidä joulutortuista. Itse kyllä tykkään, mutta tunnen monta ihmistä, jotka eivät tykkää.

Ovatko he ihmisiä niin itsekkin huomaat ihmiset tykkää joulutortuista mutta oliot ei eli tuntemasi oliot ei tykkää joulutortuista mutta ihmiset tykkää

• UUSI

Brunbergin suklaatryffelit!
      Ei ole niitä voittanutta.

• Anonyymi
        UUSI

Pitääpä maistella.

• UUSI

Geishakonvehdit ja sininen&valkoinen -konvehdit, Fazerilta.

• Anonyymi
        UUSI

Nuo molemmat on kyllä hyviä.

• Anonyymi
        UUSI

Joo noi, ja fazerina. 😋

• UUSI

Siskoa kompaten, Brunikan tryffelit. Ja no tietty Wiener nougat. Niin ja vihreitä kuulia pitää olla, muuten joulu ei ole Joulu.

• Anonyymi
        UUSI

Oon yrittänyt opetella näitä valssikonvehteja syömään, mutta oon varmaan liian ram-pam-pam, että ne sulais mun suussa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon yrittänyt opetella näitä valssikonvehteja syömään, mutta oon varmaan liian ram-pam-pam, että ne sulais mun suussa.

En tiiä moisesta, kyllä ne mun suuhun sulaa, mutta ovat niin pirun makeita, että yksi iso rasia kestää puoli vuotta. Mukulana pystyi helposti vetelmään rasian puolessa päivässä, kaikkien muiden herkkujen lisäksi 😂

• Anonyymi
      UUSI

Viinakarkit by Fazer. Nam.
      Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Niissä oli se joku moschino tai muu vastaava, josta tykkään. Muista en niin välitä.

• Anonyymi
        UUSI

Viinakarkit on kyllä hyviä tykkään kanssa niistä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niissä oli se joku moschino tai muu vastaava, josta tykkään. Muista en niin välitä.

Maraschino, ovat hyviä. Punssi toimii myös hyvin.

• Anonyymi
        UUSI

Yäk! Litkukarkit ovat aina olleet mun inhokkejani. Ennemmin nielen vaikka palan marsipaania, vaikken siedä sitäkään 🤢

xLiner

• UUSI

Marabuun alladin. On ihan lapsuudesta asti tuttu. On kyllä ruotsalainen. Mutta kuulemma Fazerikin huhujen mukaan muuttaa ruotsiin. Kai niitten perintöverojen takia. No hyviä molemmat. Paitsi maha ei enää kestä.

• Anonyymi
        UUSI

Tykkäät tummista konvehdeista?

• Anonyymi
      UUSI

Ei keskituloisella ole enää varaa kuin Pandan konveihtin tarjouksesta.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllähän se niin on, että raha löytää aina reikänsä. Toiset juo sen, toiset syö sen ja toiset hankkii elämyksiä sillä.

• Anonyymi
      UUSI

Nykyään syön vain Coopin 72% tummaa suklaata. Olen ollut jo muutaman kuukauden toipuva suklaariippuvainen. Ei tee edes mieli! 😊

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Tumma suklaa on hyvää, kun sitä ei tarvitse syödä niin paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tumma suklaa on hyvää, kun sitä ei tarvitse syödä niin paljon.

Juu, usein pari palaa riittää. Jossain on jopa väitetty, että tumma suklaa olisi terveellistä. Siinä on kuitenkin hurjasti kovaa rasvaa, ainakin tuossa halpissuklaassa. 23 g/100 g 😬. Yksi levy painaa 100 g, paloja 10. Jos homma pysyy hanskassa, siinä parissa palassa, ei kai ole isompaa hätää 😁

xLiner

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4460
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2293
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1171
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      61
      918
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      908
    Aihe