Syntiä ei voi Taivaan kotiin viedä.
Herjaaminen on SYNTI.
Siitä pitää tehdä parannus.
Myös apostoli Paavalin herjaaminen on synti,
Siitä pitää myös tehdä parannus.
”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
1 Joh 1:9
” Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.”
Sananlaskut 28:13
Mikään ei pysy salassa.
Herjaamalla ei Taivaan kotiin pääse
51
303
Vastaukset
- Anonyymi
Joka pahan tekonsa kieltää, ei hän menesty; vaan joka sen tunnustaa ja hylkää, hänelle tapahtuu laupius.
- Anonyymi
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Den som fördöljer sina överträdelser, honom går det icke väl; men den som bekänner och övergiver dem, han får barmhärtighet.
He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He that covereth his sins shall not prosper: but whoso confesseth and forsaketh them shall have mercy.
Kuvitteletko kopioimiesi raamatunlauseitten olevan niin tärkeitä, että ne pitää Google kääntäjällä kääntää Ruotsiksi ja Englanniksi? Tuskinpa niitä monikaan lukee edes Suomeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko kopioimiesi raamatunlauseitten olevan niin tärkeitä, että ne pitää Google kääntäjällä kääntää Ruotsiksi ja Englanniksi? Tuskinpa niitä monikaan lukee edes Suomeksi.
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
Mark 16:15 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ETTEI YKSIKÄÄN, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16
ETTEI YKSIKÄÄN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa siellä perukalla meno on niin kansainvälistä. Nuo tarinakokoelmasta kopioidut jakeet pitäisi ehdottomasti Googlettaa myös Saksan kielelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun pitää sitten ruveta opiskelemaan kieliä. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä osaan Google kääntäjällä kääntää saman verran, kuin sinäkin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä osaan Google kääntäjällä kääntää saman verran, kuin sinäkin. 😂
Niin, Googlesta en ole mitään maininnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitten satukirjasta kopioitujen lorujesi vuoksi ei tarvitsisi opetella Suomen kieltäkään.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitten satukirjasta kopioitujen lorujesi vuoksi ei tarvitsisi opetella Suomen kieltäkään.😁
Saat toki pitää mielipiteesi. Olet kuitenkin pitkään altistanut itsesi Jumalan Sanan vaikutukselle ja se on hyvä asia.
Siemen on pantu itämään. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat toki pitää mielipiteesi. Olet kuitenkin pitkään altistanut itsesi Jumalan Sanan vaikutukselle ja se on hyvä asia.
Siemen on pantu itämään. 😊Jumalan sana ei tyhjänä palaja, vaan se tekee sen, mitä varten se on lähetetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana ei tyhjänä palaja, vaan se tekee sen, mitä varten se on lähetetty.
Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
- Anonyymi
Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,
- Anonyymi
Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.
If we confess our sins, he is faithful and just to forgive us our sins, and to cleanse us from all unrighteousness.
- Anonyymi
Mikä helvatan ”taivaan koti”? Taasko tuota satua pukkaa pintaan?
- Anonyymi
No se on sama juttu, kuin lasten kuvitelma, että joulupukki asuu Korvatunturilla.
Kyseinen satu on vaan hiekkakansojen sepittelemä versio. - Anonyymi
Ef 5:32
”Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.” - Anonyymi
2 Kor 4:3,4
”Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.” - Anonyymi
Pakanako olet?
- Anonyymi
Totinen katumus on Jumalan mielen mukaista. 😁
- Anonyymi
Kaduttaa jokainen päivä minkä olen uskovaisena ollut.
Noloa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa!En ihmettele, kyllä minuakin hävettäisi, jos olisin uskonharhoissa rypenyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettele, kyllä minuakin hävettäisi, jos olisin uskonharhoissa rypenyt!
Minä olen hyvin iloinen siitä, että olen matkalla iankaikkiseen elämään.
”Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.”
Joh 5:24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hyvin iloinen siitä, että olen matkalla iankaikkiseen elämään.
”Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.”
Joh 5:24Uskiksen elämä pyörii pelkkien kuvitelmien varassa, voisi verrata jonkun huumehörhön kokemiin hallusinaatioihin, paitsi että huumehörhöllä voi joskus olla selviäkin kausia.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa!Minä taas odotan suurella innolla Jeesuksen luo pääsyä❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa!Minua kadotti ne vuodet, jotka elin ilman Jeesusta.
- Anonyymi
Jos ei herjaamalla, niin entä harjaamalla?
- Anonyymi
Ihanko itse tuon keksit?
- Anonyymi
Se on just noin. Pitäisi olla kaikille selvää.
- Anonyymi
Paavalin herjaajat tekevät kehäpäätelmien ennätyksen kun Raamatulla todistavat ettei Raamattuun kannata uskoa.
Siinä on ateisteille oppimista.- Anonyymi
Aivan. Ja ennätys sen kun komistuu vaan! 😁
- Anonyymi
"Totisesti sanon minä teille : kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi ,
pilkkaamisetkin , kuinka paljon pilkkanevatkin " Mark: 3 : 28
lukekaas vähän tarkemmin sitä raamattuanne- Anonyymi
Mutta synnit saa anteeksi vain jos tekee parannuksen.
Jos ei enää Raamatulla todista sitä ettei Raamattuun kannata uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei enää Raamatulla todista sitä ettei Raamattuun kannata uskoa.Nimenomaan! Parannuksen tekoa siirtämällä ihminen paatuu vähitellen sellaiseen tilaan, ettei enää pysty parannukseen, eikä uskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei enää Raamatulla todista sitä ettei Raamattuun kannata uskoa.>>> vain jos tekee parannuksen <<<
"Kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi , pilkkaamisetkin , kuinka paljon
pilkkanevatkin "
LISÄÄMÄTTÄ mitään . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>> vain jos tekee parannuksen <<<
"Kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi , pilkkaamisetkin , kuinka paljon
pilkkanevatkin "
LISÄÄMÄTTÄ mitään .Oletko pysähtynyt ajattelemaan, MITEN saat syntisi anteeksi?
- Anonyymi
Niin. Nimenomaan JUMALALTA EI MIKÄÄN PYSY SALASSA.
”Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;
eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan KAIKKI ON alastonta ja PALJASTETTUA HÄNEN SILMÄINSÄ EDESSÄ, JOLLE MEIDÄN ON TEHTÄVÄ TILI.” - Anonyymi
Millaisen keskustelun Jumalan kanssa käyvät ne jotka ovat Raamatulla perustelleet sen ettei Raamattuun tarvitse uskoa.
Ehkä he puolustelevat asiaa sillä sanomalla Jumalalle että niinhän siinä sanassa oli olevinaan kirjoitettu että voi valehdella totuuden puolesta.
Jumala sitten että miksi menit kuitenkin valehtelemaan totuutta vastaan.
Sitten tuleekin tuomio ja käy siten mistä tarina ei vielä sen enempää kerro ellei mennä valheen puolelle. - Anonyymi
Joo, ei sinne hevillä pääse. Tiedoksi kitaramusiikin ystäville.
- Anonyymi
Eikös se hanurikin mokomakin "pirunkeuhko" ole siellä kiellettyjen listalla?😯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeessä sinne taivaasen haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeessä sinne taivaasen haluaa?
Sitä sopii ihmetellä, yksikin "Jeesuksen oma" pystyy pilaamaan vaikka mikä tilaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sopii ihmetellä, yksikin "Jeesuksen oma" pystyy pilaamaan vaikka mikä tilaisuuden.
Taivaaseen pääsee vain armahdetut syntiset. Oletko vielä armahdettu?
Älä aina syytä uskovia. Tottakai uskovat on vajavaisia, välillä jopa syntisiä.
Sinä teet tiliä omista, siis OMISTA synneistäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittimet ovat teknisiä laitteita.
Ihmiset ovat syntisiä. Tarvitsemme Jeesusta.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Jumala on pyhä. Synnit täytyy saada anteeksi.
- Anonyymi
Jos on armahdettu, niin mitä lukua pitää enää synneistä pitää?
Tai jos pitää niin eihän silloin enää ole armahdettu jos siihen liittyy jotain ehtoja.
Ei armo voi olla ehdollista eikä se ole armoa jos on ansaittu vaikka syntiä tekemällä.
Jotenkin tuntuu kuin keksityltä jutulta, aivan kuin ihminen vain olisi itse keksinyt hyvän termin, jota on vaikea löytää Raamatusta.
VT tuntee vain sen, että otsa hiessä yritetään lakia noudattaa eikä siitä mitään tule ja UT tuntee liiton joka tehdään Hengessä Jumalan kanssa ja armo tulee siitä että sen Hengen saa armosta ei ansiosta eikä millään tempulla. - Anonyymi
Eräskin herjaa apostoleja aina vaan likaisemmalla tavalla. TS on sinetöinyt osansa.
- Anonyymi
Se on NIIN totta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2293344
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213312Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401869- 961422
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2511402Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541372- 991328
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2091302Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1811241Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu511078