Olen valmistautunut joulukuun alusta asti. Olen syönyt aamupuuron seassa light jogurttia ja päivälliseksi keittoja pitkään veteen tehtynä.
Aattona sitten alkaa se hillitön sikailu, niin että wc pönttökin tukkeutuu. Ja sitä sitten kestää ensi vuoteen asti.
Tammikuussa toki alkaa raivoisa treenaaminen, jotta pääsee rantakuntoon. Yli kymmeneen vuoteen se ei tokikaan ole onnistunut.
Mutta ihan varmana teen uudenvuoden lupauksen, että käytän tuota crosstraineriani joka ikinen päivä.
Onhan se jo vuosia wanha, mutta uudenveroinen ja käyttämätön. 😁
Mites teillä muilla jouluhommelit? Minulla ei tosiaan ole, eikä tule jouluruokien lisäksi muuta.
Nyt hieman huiputin. Laitoinhan 178cm korkeaan muovikasviini yhden joulukuusen pallon.
Korkeutta selittää osaksi se, että se on isossa ruukussa, jossa koristekiviä. Pirpana tarvitsisi jakkaraa, jos koristelisi moista.
>simiti<
Ylihuomenna on jouluaatto.
Anonyymi-ap
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964