Sä ehkä ihmettelet mun varovaisuutta. Sun pitäisi tietää, että mua on aiemmin hipelöinyt useampikin työkaveri vanhoissa työpaikoissa. Niistä oon oppinut varomaan miehiä. Nää on kaikki tullut mulle yllätyksenä, en oo ollut kiinnostunut heistä.
Oon varovainen
4
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sä sanoit että on huonoja kokemuksia. Mutta muistatko mitä minä lupasin ?
- Anonyymi
Nää jutut menee entistä naurettavammiks, huh, mua ei oo ainakaan kukaan hipelöinyt koskaan töissä, kaikkein lähimmäksi on uskaltanut sinä, en laita tunnisteita, alan kattoo jotain telkkarista. Lopettakaa jo toi pelleily ja esittäminen, alkakaa elää. Öitä.
- Anonyymi
Mut eikö se siten olekkaa. Kiihottavaa mitäs sitten kun nainen on kiimainen niin onko sitten ok vai onko sillonkin nainen ärripurri
- Anonyymi
Jos nainen kiihottuu niin se on hyvä sitten. Varmaan tuo varovainen lähestyminen oli hyvä juttu. A-tikkaille joku päivä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752