Eli siis kuinka vanhoja täällä kirjoittelee? Mainitse myös sukupuolesi.
Ikägallup palstalaisille
43
339
Vastaukset
Puolivuosisataa vanha emakko..
Mullakin puolivuosisataa (50) on lähin kymmenluku, sillä olen syntynyt 70-luvulla. Lähivuosina olen hyväksynyt, että olen keski-ikäinen mies, valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
On niin töykee alotus meen nukkumaan🤥🥱 mene sinä kasvamaan ja opettelemaan käytöstapoja
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti olet vanhempi nainen kun noin närkästyit. No klo 18 onkin mummeleille sopiva nukkumaanmenoaika.
- AnonyymiUUSI
Miksi kyselet?
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaa tietää onko tämä enemmänkin vaihdevuotisten tätien ja peräkammarinpoikien palsta, vai viihtyykö täällä 20-30-vuotiaita naisia ja miehiiä.
Reilu viikko niin 50v täynnä.
Puolivuosisataa tätä elämää on jo ihmetelty.
Aika vähän täällä nuoria pyörii ja jos pyöriikin, niin trollaamassa ja kiusaamassa muita lähinnä.- AnonyymiUUSI
34v mies.
Halit sulle jos oot se yks 34v mies 🤗
♥️
Tai noh, et varmaan kyllä oo...
Kun onhan teitä muutama ainakin palstalla..- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
♥️
Kun onhan teitä muutama ainakin palstalla..Kyllä se olen minä. Kiitos ❤️
- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
♥️
Kun onhan teitä muutama ainakin palstalla..Älä ruoki trollia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Mä en oo trolli, usko jo!
Anonyymi kirjoitti:
Älä ruoki trollia.
Mä ruokin edellee just ketä haluan.
Ja se ei ole kenenkään muun asia niin kauan
kun ei tässä vieressä näy kieltåjää tai muuta.
- AnonyymiUUSI
Toinen kysymys, moniko teistä on ylipainoinen?
- AnonyymiUUSI
Me me me 👋👋👋
- AnonyymiUUSI
Moukkamainen ihminen kyselee montako ylipainoista🙃
Tarkistin syntymävuosiluvun profiilin asetuksista, v. 1902. Koska se on sinne aikanaan laitettu, sen on pakko olla totta.
Olen tonttu. ✨
Mihin tää tulee?buddy-love kirjoitti:
Höh, minullakin on sama vuosi.
Onko myös tammikuun ensimmäinen?Heh! Hauska yhteensattuma. :)
Profiilin asetuksissa pvm. ja kuukausi ovat oikea syntymäpäiväni (ei tammikuun eka).
- AnonyymiUUSI
Vihaisista vastauksista päätellen tyypillinen palstalainen on yli viisikymppinen, ylipainoinen, sänkitukkainen tantta. Mutta ottaen huomioon Suomen väestön ikärakenteen, niin ei kai se mikään yllätys ole että yksinäiset tädit täällä päsmäröivät.
Miksi kiinnostaa? Olen keski-ikäinen, se riittänee.
- AnonyymiUUSI
Ikä on vain numero.
- AnonyymiUUSI
Uurteet kasvoissasi ja keskivartalolle kertyvät kilot kertovat nmuuta.
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot aika nolo tyyppi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös jokaisella iän myötä tule uurteita ja ryppyjä?Mitä sua kiinnostaa muiden kilot? Tyhjäpäältä vaikutat.Käy katsomassa TT Saria,sun kaltaiset tyhjäpäät tykkäilee ja kommentoi päivästä toiseen usean filtterin takana keimailevaa naista.Luonnossa kun näkisit et edes tunnista samaksi siloposkeksi🙂
- AnonyymiUUSI
150 vuotta, mutta ihmeen hyvin säilynyt vuosiin nähden.
Himpun verran vararavintoa pahojen päivien varalle.
Vilma - AnonyymiUUSI
Kerro jotain itsestäsi :)
- AnonyymiUUSI
18:45
Arkipäiväinen pallinaama.
Vilma
Täysin kelvoton. Välillä ketun häntä kainalossa.
- AnonyymiUUSI
Vastailen mieluiten 50+ miehille. Sitä nuoremmille vastailu tuntuu helposti kehdon ryöstöltä. Pahoitan myös mieleni henkisestä pahoinpitelystäni 😥 Ikäni oli muistaakseni 1802.
- AnonyymiUUSI
Äijä.
Leski.
Ylipainoinen.
Biologinen ikä 65.
Henkinen ikä ehkä 30 ++
Tarvitsetko muita tietoja?
Lapset?
Sukulaiset?
Velkojat?
Velalliset?
Naapurit?
Naisystävät?
Asema työelämässä?
Pukeutuminen?
Lemmikit?
Kotisiivouksen taso ja tiheys?
Auto? Oma vai velka? Iso vai pieni?
Asunto? Oma vai velka? Osake? Rivi? Omakoti?
Lämmitys? Sähkösopimus?
What else?...- AnonyymiUUSI
Anna tulla vaan!
- AnonyymiUUSI
Eikä yksikään ollut alle kolmekymppinen.
- AnonyymiUUSI
Entä aloittaja itse?
- AnonyymiUUSI
Onko täällä ainuttakaan alle 40-vuotiasta, hoikkaa naista?
- AnonyymiUUSI
On, mutta mitä sä sillä tiedolla teet?
Herran vuonna 1973 katsoin kaikkien taivaallisten merkkien olevan oikeissa positioissaan ja päätin muutamista suurista asioista (esim. Vietnamin sodan lopettaminen), joiden myötä katsoin aikani koittaneen. Koska en jaksa olla jonon hännillä ja muutenkin kilpailuhenkisenä pyrin aina kärkeen, valitsin syntyä heti tammikuussa tuon em. loistavan vuoden aluksi. Ja kohta taas mittari pyörähtää yhden napsun eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
24v. Helsinki 💖🥀🎗✨
- AnonyymiUUSI
Aloittaja unohti kertoa omat tietonsa. Kerron omani, jahka aloittaja on ensiksi kertonut.
- AnonyymiUUSI
Olen varttumassa siihen ikään, että tissit alkavat kasvamaan,
- yks mies vaan- Tää on jo toinen ikäkysely. ja mä kerroin jo tossa kun oli ne syntärit. Mutta sanotaan nyt vielä eli 50 tuli täyteen, noin kolme kk sitten. synttärilahjasta oli kuvakin täällä. Virallisena syntymäpäivänä olin tukholmassa syömässä pitsaa itaalialaisessa ravintolassa. Ja työpaikalla vietettiin mun synttärit ja parit muut kymppiset sekä yhet eläkkeelle läksiäiset Rantasalmella. Sukupuolta tuskin tarvii mainita. Ja mikä se oli toinen kysymys? Paino? No se on edelleen alipainoo, en saa sitä ylös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800