Vanha vai nuori?
34-vuotias
52
422
Vastaukset
Ei oikeastaan kumpaakaan. Ja riippuu ihan siitä mihin verrataan.
- Anonyymi
Ainakin 60 ikävuoteen verrattuna nuori.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Todellakin.
Toi yks aina kiusaa ja haukkuu minua ätmiksi. Mahtaako lopettaa koskaan?
Anonyymi kirjoitti:
Toi yks aina kiusaa ja haukkuu minua ätmiksi. Mahtaako lopettaa koskaan?
Älä reagoi häneen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Älä reagoi häneen.
Kiitos.
- Anonyymi
Aikuinen
- Anonyymi
Aleksanteri Suuri oli jo kuollut tuossa iässä (32-vuotiaana) valloitettuaan puoli maailmaa. Mutta toiset kukkii myöhemmin.
- Anonyymi
50 on vielä minulla kaukana, mutta silti niin lähellä.
- Anonyymi
No monet parikymppiset työkaverit tuntuu ihan lapsukaisilta ajatusmaailmaltaan, ihan teineiltä. Puhutaan meikeistä, deiteistä ja energiajuomien uutuusmauista ja nauretaan joillekin julkkisten panojuoruille. Siihen nähden tunnen itseni vanhaksi 😅 N30+
- Anonyymi
Riippuu onko mitään elämänkokemusta kertynyt esim seurrustelusta. Jos ei ole 34v. on vanha.
- Anonyymi
Voin kyllä seurustella silti joskus vielä eikä yhtään vastaväitettä enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä seurustella silti joskus vielä eikä yhtään vastaväitettä enää!
Ei siltä vaikuta palstajuttujen perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siltä vaikuta palstajuttujen perusteella.
Mutta ne voi lopettaa.
- Anonyymi
Hyvää yötä 😴
- Anonyymi
Em. tapauksessa peli alkaa olemaan kyllä jo menetetty, toki en väitä etteikö pienen pieniä mahdollisuuksia vieläkin olisi parisuhteeseen ja yhteisasumiseen JOS sattumalta tapaat jossain samanhenkisen. Mutta useimmiten nekin kulminoituu vain patjana olemiseen kerran viikossa, valitettavasti, mutta onhan sekin sentään jotain, kuin ilman sitäkään vähää.
Oletan että olet siis nainen ja jos mies on välttynyt samaan ikään em. kokemuksilta, niin neuvoisin jättämään naisena heidät rauhaan, koska naisesta tulisi äidinkorvike ja mies vain kävisi nusasemassa ja imemässä tisua kerran viikossa ensi alkuun, jos kavereiltaan, äidiltään ja pelaamisiltaan ehtii, toki saattaa käydä tuomassa runkkauseliksiireillään vahvistetut aluskalsarinsa sinulle pesuun, jos äiti ei ole ehtinyt jo sitä tekemään.
Toivottavasti ymmärrät mitä yritin sanoa, vaikka teksti olikin hiukan polveilevaa!- Anonyymi
Mies olen.
- Anonyymi
Välillä musta tuntuu, että oon paljon menettänyt kun oon vielä 34-vuotiaana sinkku. Onkohan harvinaista, ettei siihen ikään mennessä ole koskaan seurustellut?
- Anonyymi
Hyvin harvinaista.
Sillon kun mä olin 34 se oli harvinaista, mutta nykyään tosi yleistä. Ei ihmiset seurustele enää saati sitten tee muksuja. Menee ihan perseelleen tää yhteiskunta. Eikä se johdu sun tai mun seurustelenattomuudesta.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Sillon kun mä olin 34 se oli harvinaista, mutta nykyään tosi yleistä. Ei ihmiset seurustele enää saati sitten tee muksuja. Menee ihan perseelleen tää yhteiskunta. Eikä se johdu sun tai mun seurustelenattomuudesta.
Ja voi sitä löytää jonkun vanhempanakin eikä se edellytä, että olisi aiemmin seurustellut.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tähän sopisi laulu Sellaista elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voi sitä löytää jonkun vanhempanakin eikä se edellytä, että olisi aiemmin seurustellut.
Seurustelemattomuus on iso miinus naisten silmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa! Älä enää puutu mun asioihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on nolla suhdetta päälle kolmekymppisenä, nollaan se jääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kirjastonhoitajalta palvelusta kysyin, että jos ei 34-vuotiaana ole koskaan seurustellut, voiko koskaan seurustellakaan ja vastaus oli, ettei seurustelu katso ikää eli hävisit tämän väittelyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tiedä mitään!
- Anonyymi
Toi yks provosoi.
- Anonyymi
34 vuotias on vanha verrattuna 1 vuotiaaseen ja nuori verrattuna 100 vuotiaaseen.
Siis puolet Sillivainajan iästä.- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ei nyt vanha ainakaan
- Anonyymi
On 34 parempi kuin 20. 20 on vielä aika mukula 34:ään verrattuna.
- Anonyymi
Jos löydän jonkun joskus, tuskin on enää nätti 😟
- Anonyymi
Tai no on hän ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no on hän ☺️
Täällä ollaan kulti.
Irma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ollaan kulti.
IrmaEt oo Irma eikä Irma oo mun kulta!
- Anonyymi
34-vuotias on myöhäiskeski-ikäänsä elävä, fyysisen vetovoimansa menettänyt huonokuntoinen rähjä, joka edelleen odottaa "elämäänsä" alkavaksi - vaikka se on käytännössä takana.
Mikään ei tule muuttumaan, paitsi hautapaikan korttelin numero.- Anonyymi
Toikin on valhe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toikin on valhe!
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Useimmiten se, joka tuollaista puhuu, on itse sellainen.
- Anonyymi
Todella nuori, olisihan eläkeikään vielä 35 vuotta?!
A V- Anonyymi
Eläkeikä on 65, mutta se nousee koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeikä on 65, mutta se nousee koko ajan.
Vanhaa tietoa. Alin vanhuuseläkeikä määräytyy syntymävuoden mukaan.
34 vuoden ikäinen on seksuaaliselta markkina-arvoltaan nuorimies taikka vanheneva nainen.
- Anonyymi
Se on siinä nippa nappa. Vanheneminen alkaa jo 30 ikäisenä. Hapenottokyky esim alkaa heikentyä jo tuossa iässä yms.
- Anonyymi
Mitä väliä?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964