Moi! Olen 15vuotias tyttö. Olen 176cm ja painan 55kg. Ennen painoin 50kg (olin silloinkin 176cm) ja haluaisin painaa edelleen sen verran.
Onko ideoita millä saa nopeasti painoa pois?
Nopeita tapoja laihduttaa?
10
386
Vastaukset
- Anonyymi
Niin hellanlettas sentään . Mielestäni sinulle on terveyden kannalta sopiva ja oikea paino 60-63 kg .
- Anonyymi
Onko läskiä mahassa?,jos on sen saa pois runsaalla liikunnalla saat syödä puolet enempi niin se lähtee pois liikunnalla.
Ei kannata syödä vähän ennemmin syö paljon ja liikkuu niin läski lähtee. - Anonyymi
Auts.
Aloittaja on ihan hyvän kokoinen. Itse olin 15-20-vuotiaana 172 cm pitkä ja painoin 54 kg, olin mielestäni liian laiha silloin. - Anonyymi
Lapsen pitäisi nyt jutella koulun rehtorin kanssa. Mene juttelemaan heti rehtorin kanssa joululoman jälkeen ja juttele myös hiihtovalmentajasi kanssa. Viime viikolla olit vielä kova hiihtämään. Kai olet edelleen se sama trolli?
- Anonyymi
On huolet vaikka painaisit 65 kiloa niin et olisi yhtään lihava .
Miksi ihmiseten pitäisi painaa 50 kiloa jos in noin pitkä sitä en tajua
Ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet , ei sitä laihuutta kukaan ihannoi mitenkään .- Anonyymi
Minä painan nyt neljä kiloa.
- Anonyymi
Tää nyt on niin taas tätä!
Tosiasiassa olet liian laiha ja siksi ruma. Kymmenen kiloa lisää painoa niin kaunistut!- Anonyymi
Älä viitsi olla ilkeä toisille.
Onko sulla itsellä paha olla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi olla ilkeä toisille.
Onko sulla itsellä paha olla ?Oletko täysin hukassa? Avaus on trollin tekemä vai oletko sinä itse tuo aloittaja?
- Anonyymi
Kuka se on tämä 15 vuotias tyttö 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3572186IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk511705Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551359Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.891264- 1441213
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851102Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten101099Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481002