Moi! Olen 15vuotias tyttö. Olen 176cm ja painan 55kg. Ennen painoin 50kg (olin silloinkin 176cm) ja haluaisin painaa edelleen sen verran.
Onko ideoita millä saa nopeasti painoa pois?
Nopeita tapoja laihduttaa?
10
230
Vastaukset
- Anonyymi
Niin hellanlettas sentään . Mielestäni sinulle on terveyden kannalta sopiva ja oikea paino 60-63 kg .
- Anonyymi
Onko läskiä mahassa?,jos on sen saa pois runsaalla liikunnalla saat syödä puolet enempi niin se lähtee pois liikunnalla.
Ei kannata syödä vähän ennemmin syö paljon ja liikkuu niin läski lähtee. - Anonyymi
Auts.
Aloittaja on ihan hyvän kokoinen. Itse olin 15-20-vuotiaana 172 cm pitkä ja painoin 54 kg, olin mielestäni liian laiha silloin. - Anonyymi
Lapsen pitäisi nyt jutella koulun rehtorin kanssa. Mene juttelemaan heti rehtorin kanssa joululoman jälkeen ja juttele myös hiihtovalmentajasi kanssa. Viime viikolla olit vielä kova hiihtämään. Kai olet edelleen se sama trolli?
- Anonyymi
On huolet vaikka painaisit 65 kiloa niin et olisi yhtään lihava .
Miksi ihmiseten pitäisi painaa 50 kiloa jos in noin pitkä sitä en tajua
Ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet , ei sitä laihuutta kukaan ihannoi mitenkään .- Anonyymi
Minä painan nyt neljä kiloa.
- Anonyymi
Tää nyt on niin taas tätä!
Tosiasiassa olet liian laiha ja siksi ruma. Kymmenen kiloa lisää painoa niin kaunistut!- Anonyymi
Älä viitsi olla ilkeä toisille.
Onko sulla itsellä paha olla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi olla ilkeä toisille.
Onko sulla itsellä paha olla ?Oletko täysin hukassa? Avaus on trollin tekemä vai oletko sinä itse tuo aloittaja?
- Anonyymi
Kuka se on tämä 15 vuotias tyttö 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143