Huomasin, että nikkini perässä on tonttulakkikuva. Se ei siis ole profiilikuvan paikalla vaan nikin perässä. Onko muilla tällainen vai olenko voittanut vuoden tonttu -palkinnon?
Mikä helvetin tonttulakki nikissä on?
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tonttulakki on merkki ansioituneesta todellisuudesta eronneesta, runollisen eli palsta-ateismin harjoittamisesta?
Vaikka kyllä ex-chriminal atheist, onkin yhtenä monien joukosta ollut aina asian laidassakin joskus kiinni. Ja vain silloin tällöin monesta muusta poiketen harhautunut huuhahduksien villiin maailmaan. Joten eikun onnea merkistä ja palaillaan. Kokeillaas. Tuleeko tähänkin kommenttiin tonttu?
siino kirjoitti:
Tuli! Se on vissiin suomi24:n joululahja!
Kas kun eivät laittaneet Jeesusta ristillä siihen killumaan :O
siino kirjoitti:
Kas kun eivät laittaneet Jeesusta ristillä siihen killumaan :O
Olisi sopinut ateismipalstalle hyvin.
Mutta täytyy tyytyä tonttulakkiin. Sellainen annetaan rehellisille ja hyville kirjoittajille, jotka ovat rekanneet nikkinsä. Varmakakkiaisella ei ole tonttulakkeja kommenteissa. Ilmeisesti Suomi24 modetkin tietävät, että kakkiainen on väsynyt trolli.Extremist_atheist kirjoitti:
Olisi sopinut ateismipalstalle hyvin.
Mutta täytyy tyytyä tonttulakkiin. Sellainen annetaan rehellisille ja hyville kirjoittajille, jotka ovat rekanneet nikkinsä. Varmakakkiaisella ei ole tonttulakkeja kommenteissa. Ilmeisesti Suomi24 modetkin tietävät, että kakkiainen on väsynyt trolli.Näin on.
- Anonyymi
🧑🎄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420