Varmaan ahneuksissaan ja voiton maksimoississaan tekevät ne halvoista raaka-aineista ja muuutenkin puolivillaisesti.
Onneksi sentään on palvikinkun palaisia, sinappisilliä ja maksalaatikkoa. Maksalaatikkoon voi aina luottaa.
Varsinkin jos sen paistaa pannulla maksamakkaran kanssa.
Ensi jouluna en osta muuta, kuin maksalaatikkoa ja sinappisilliä. Tai no, tuo palvikinkku on kotimaista ja ihan hyvää.
>simiti<
Kaupan joululaatikot nykyään pahoja!
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin eilen syömäni olivat ihan saman makuisia kuin aiemminkin. Porkkanalastikko oli jopa paljon parempaa, mutta se olikin ihan eri porkkanalaatikkoa, kuin muina vuosina. No joo, bataattilaatikko ei ollut yhtä hyvää, mutta sekin oli ihan eri valmistajan tekemää kuin aiempina vuosina. Lanttulaatikko oli kuitenkin juuri tasan saman makuista kuin aina. Ehkäpä oma makuaistisi vain on muuttunut.
- Anonyymi
No se! Olen huomannut tupakoinnin lopettamisen jälkeen haju- ja makuaistin todellakin parantuneen.
Siksi varmaan ruokavaliokin nykyisin muodostuu yleensä tuoreista raaka-aineista ja itse tekemällä, sekä maustamalla.
Tarkoitan tuolla tuoreista sanalla, ettei mitään valmiiksi marinoitua, tai vastaavaa valmista.
Tokihan se maksalaatikko ja sinappisilli poikkeuksena vahvistaa säännön.
>simiti<
- Anonyymi
Oon samaa mieltä että kaupan laatikot ovat huonoja. Liian mössöjä ja sileää, löysähköä muussia. Liian makeaa. En ole itse tehnyt pariin vuoteen, mutta pitäisi. Tykkään vähän kuivemmasta ja siinä pitää maistua porkkana ja lanttu enemmän kuin siirappi. Olivat tänä vuonna vielä huonompia kuin viime vuonna.
- Anonyymi
Eineksiä ei pitäisi syödä. Ei, vaikka väittävät niitä oman äidin tekemiksi. Osta simiti airi ja sauvasekoitin :)
Ihan lopuksi pitää aina muistaa, että kaikki syöminen on kuolemaksi. Joo, saman oon huomannu. Kaikki kaupassa myytävä on suoraan sanottuna pahaa. Esimerkiksi s-ryhmän Prisma myy ihan mitä sattuu. Verrattuna siihen mitä Sokos aikoinaan myi, niin oli sekä ruokatavarat että käyttötavarat Sokoksessa parempaa ja laadukkaampaa. Oli otettu asiakas huomioon. Ja vielä se, että Sokoksessa saattoi ruokaosastoa lukuunottamatta, vapaasti kierrellä, eikä tarvinnut kulkea kassalinjan läpi. Ja ostosten ohessa saattoi pistäytyä kahvilla tai jopa parturissa. Enemmän sellainen kiireetön tunnelma. Ja vaikka valikoima olikin suppeampi, niin se oli laatua. Nyt ennestään jo paisunut Prisma haluaa jälleen laajeta. Sokos taas on kylmillään ja ikkunat graffitein peitetty. Ei mee hyvin täällä, vaikka itsessään graffitit hienoja ovatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964