Jos miehen rintakehää koristaa kunnon karvapehko eli rakkauden raanu?
Nainen tykkäätkö
24
320
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tykkään 😘
- Anonyymi
Et kai, sellanen mieshän on ihan puoliapina.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Mieluiten ei. Vähän karvaa menee vielä, mutta mielummin ei niitäkään.
- Anonyymi
Yhh, en todellakaan tykkää. Jos mies olisi kovin karvainen, eikä halua ajaa niitä pois, niin sitten saisi luvan pitää paidan päällänsä, ainakin jos haluaa lähikontaktiin kanssani.
- Anonyymi
No jos lähden siitä lähtökohdasta, että suomalainen mies ei aina jaksa huolehtia karvoistaan (kuten parrastakaan) niin en tykkää. Sitä kun ei yhtään tiedä mikä ötökkäparvi siinä pesiytyy. Mun mielestä hygieenisyys on vain niin tärkeä asia. Toki jokainen päättää omista karvoistaan, niin eipä siinä paljon toisella ole sananvaltaa.
- Anonyymi
Ai. Meinaatko, että tarvittaisiin Raidia mukaan?
Mähän pelkäisin, että eksyisin viidakkoon.
Vilma - kirppuna.
Taljahan olisi miehen persoonallisuutta. Ihmisillä nyt kasvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Meinaatko, että tarvittaisiin Raidia mukaan?
Mähän pelkäisin, että eksyisin viidakkoon.
Vilma - kirppuna.
Taljahan olisi miehen persoonallisuutta. Ihmisillä nyt kasvaa.Talja? Kiitos mielikuvasta. 😂
- Anonyymi
Kasvakoon vaikka jäkälää, omansahan on.
Jasu- Anonyymi
Kasvaako nossella jäkälää rinuksissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaako nossella jäkälää rinuksissa?
Sillä kasvaa toispuoleisesti rintakarvaa, ei kovin tuuheasti. Toisella puolella rintaa runsaammin, toisella harvemmin.
Minua nyt ei vaan jaksa kenenkään karvat mietityttää yhtään mitään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä kasvaa toispuoleisesti rintakarvaa, ei kovin tuuheasti. Toisella puolella rintaa runsaammin, toisella harvemmin.
JasuElämän kannalta täysin turhaa käyttää aikaa karvoista murehtimiseen tai pohtimiseen. Kasvaa mitä kasvaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuOnko kyse rintakarvojen sipilätukkaisuudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse rintakarvojen sipilätukkaisuudesta?
Jaa, mun vastaus poistettiin. No en minä miehen karvojen syitä tiiä. Ihan sama.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuMä nyt olen päättänyt aikoinaan jo oppia rakastamaan häntä sellaisena, kun on. Kyllä sen voi päättää. Sen voi oppia, ettei nurise ja narise, muuttaa katsontakantaansa.
Ihmiset ei vaan halua muuttaa omia asenteitaan, silloin on pakko saatava...
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuMene nyppäämään näytteet nossen rintakarvoista ja lähetä labraan analysoitavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyppäämään näytteet nossen rintakarvoista ja lähetä labraan analysoitavaksi.
Enkä mene. Kaikilla merirosvoilla kuuluu olla karvaa. 😂
Edes vähän.
https://youtube.com/shorts/Qqvyd1fwZvQ?si=gwV8U-GyuTakhO7p
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mene. Kaikilla merirosvoilla kuuluu olla karvaa. 😂
Edes vähän.
https://youtube.com/shorts/Qqvyd1fwZvQ?si=gwV8U-GyuTakhO7p
JasuParempi versiokin löytyy.
https://youtu.be/-CiUfRLzfMo?si=13zTj5RXHTywQZ6_
Hyvänmielen ketjuun kuuluisi, mutta....
Jasu
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä. Jos tykkään ihmisestä, niin tykkään karvoineen tai ilman.
- Anonyymi
Nimenomaan niin. Jos ei kelpaa, olkoon kelpaamatta. 👍
Jasu
- Anonyymi
Ei ne karvat minua karkottaisi, mutta parempi kun ei olisi. Tykkään maata käsivarrella paljasta rintaa vasten.
- Anonyymi
Tykkään kyllä mutta harvalla suomalaisella miehellä sellaisia on.
- Anonyymi
Samapa tuo! On sitä kunnon selkäryijyjäkin tullut nähtyä.
- Anonyymi
Ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133131
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172861Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3721575Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271458- 961332
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1701082Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681081Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143954