Joulun Rauhaa

Anonyymi-ap

Onko mitään Syvempää ideologiaa olemassa jos omat lapset tulevat käymään isänsä ja äitinsä . Lapst jotka ovat kuitenkin jo itsenäistyneet omiin perheisiinsä ja sitten käydään yleensä kirkossa Onko tässä Jumalan vastainen suunnitelma. vai Jumalan tarkoitus. Lapsena opitut tavat periytyvät jatkuvasti. Edelleen ja koko ajan myös tuleville ihmisille.

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joulun sanoma ja rauha ateisteille.

• On se niin hellyttävää kun teisti ihmettelee, että miksi eläimet kiintyvät lähisukulaisiin (vanhemmat jälkeläisiin ja jälkeläiset vanhempiin) ja toistavat turvallisiksi ja hyviksi koettuja rituaaleja 😁

Itse pidän tuota ihan normaalina toimintana, jolla on evoluutiobiologinen perusta.

• Anonyymi

lapset ovat vanhempien summa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      322
      644
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75