Kyllä se tammikuu vielä monelta menee työttömänä olemiseen....

Anonyymi-ap

..koska jouluna on syöty aivan mielettömästi ja nyt ovat niin tukossa ja turvoksissa olevia ettei jaksa mitään. työnatajatkin katsovat turvoksissa olevaa hakijaa tietoisena ettei tuostakaan ole mihinkään yli puolentunnin työhön.

Kyllä sen näki rukakaupoilla käydessä miten kärryt kukkurallaan työttömät haali kaikkea syötävää ihan kuin ei koskaan olisi ruokaa nähnyt?

No työttömiä ne siellä kaupassa olivat, koska työssä käyvät olivat silloin työssä ja onhan täälläkin työttömät kertoneet että työtä ei saa eli kaikki jotka ovat päivällä kaupassa asioimassa ovat työttömiä!

Hyvä se puoli että työttömyyskorvaukset juoksee vaikka elopainoa on reippaasti tullut lisää eikä jaksa sitä työtä.
Muitakaahan alkaa kuntoilemaan niin voitte hakea töitä ja alkaa sitten tekemään sitä työtä!

On tietysti totta se että mamut vie työpaikat kun suomaliset eivät ala töihin jos siitä ei maksetaa ministerin palkkaa. Olipa äskettäin joapa mainintaa lehdessä, että Suomen väkiluki lisääntynyt mamujen ansiosta, sekä on asetettu tänne työhön tulemien edellytyksenä oltava min. 1600€/kk !!!
Eikä se Japani ja muut aasianmaat niin kauhena kaukana ole, koska monet käy polkupyörällä meidänkin firmassa töissä!

9

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse oon syönä kinkkuja, torttuja, laatikoita, paistia, pipareita, suklaata yms. ja juonut viinejä, oluita, konjakkeja yms niin paljon että evä ei ainakaa ennen kesää heilaha mihkää.

• Anonyymi

Lohtakin on syöty pirusti. Maha turvoksissa ja kaasua sisällä ihan pirusti.

• Anonyymi

Kaiken kaasun ja paskan voi työntää Kokoomuslaisen päälle huoletta!

• Anonyymi

Rukakaupoilla? Salli minun nauraa 😄. Ja ne on eläkeläisiä. Osa on hyvinkin nuorekkaita.

• Anonyymi

eli oliko se isolla r kun aloit mainostuksen?...
        Sopinee miettiä kuka nauraa parhaiten? :D

• Anonyymi

Onkohan jo se jouluruoka sulanut eninmiten ja saanut aikaan työhaku innon jossa voimaa valtavasti?
      No kohta se hakeminen taas alkaa uusin teoin ja ilolla kohti työtä joka tavoite! WOW.

Miten sitä hieman liikuttuu kun työttömät niin ryhdissä alkaneet työtä hakemaan 2025 viimeinkin eikä vain odota sitä herkkua ja välttävät erinäisiä leikkauksia toimeentuloissaan kätevästi!

• Anonyymi

alvia tullaan nostamaan 1% 2026 lopulla ja 1% 2027 lopulla
      vaatii vuoden päivät että kansa sopeutuu korotuksiin ja ostaa vain tarpeellista
      ei 1980 esim ollut tällaisia turhaa tavaraa myyviä isoja kauppakeskuksia

• Anonyymi

Hallitus on kaadettu jo ennen vuotta 2026!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on kaadettu jo ennen vuotta 2026!!

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

OrPuSa-hallitus kuuluisi kaataa ensiminuuteilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3899
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3338
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1114
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe