..koska jouluna on syöty aivan mielettömästi ja nyt ovat niin tukossa ja turvoksissa olevia ettei jaksa mitään. työnatajatkin katsovat turvoksissa olevaa hakijaa tietoisena ettei tuostakaan ole mihinkään yli puolentunnin työhön.
Kyllä sen näki rukakaupoilla käydessä miten kärryt kukkurallaan työttömät haali kaikkea syötävää ihan kuin ei koskaan olisi ruokaa nähnyt?
No työttömiä ne siellä kaupassa olivat, koska työssä käyvät olivat silloin työssä ja onhan täälläkin työttömät kertoneet että työtä ei saa eli kaikki jotka ovat päivällä kaupassa asioimassa ovat työttömiä!
Hyvä se puoli että työttömyyskorvaukset juoksee vaikka elopainoa on reippaasti tullut lisää eikä jaksa sitä työtä.
Muitakaahan alkaa kuntoilemaan niin voitte hakea töitä ja alkaa sitten tekemään sitä työtä!
On tietysti totta se että mamut vie työpaikat kun suomaliset eivät ala töihin jos siitä ei maksetaa ministerin palkkaa. Olipa äskettäin joapa mainintaa lehdessä, että Suomen väkiluki lisääntynyt mamujen ansiosta, sekä on asetettu tänne työhön tulemien edellytyksenä oltava min. 1600€/kk !!!
Eikä se Japani ja muut aasianmaat niin kauhena kaukana ole, koska monet käy polkupyörällä meidänkin firmassa töissä!
Kyllä se tammikuu vielä monelta menee työttömänä olemiseen....
9
246
Vastaukset
- Anonyymi
Itse oon syönä kinkkuja, torttuja, laatikoita, paistia, pipareita, suklaata yms. ja juonut viinejä, oluita, konjakkeja yms niin paljon että evä ei ainakaa ennen kesää heilaha mihkää.
- Anonyymi
Lohtakin on syöty pirusti. Maha turvoksissa ja kaasua sisällä ihan pirusti.
- Anonyymi
Kaiken kaasun ja paskan voi työntää Kokoomuslaisen päälle huoletta!
- Anonyymi
Rukakaupoilla? Salli minun nauraa 😄. Ja ne on eläkeläisiä. Osa on hyvinkin nuorekkaita.
- Anonyymi
eli oliko se isolla r kun aloit mainostuksen?...
Sopinee miettiä kuka nauraa parhaiten? :D
- Anonyymi
Onkohan jo se jouluruoka sulanut eninmiten ja saanut aikaan työhaku innon jossa voimaa valtavasti?
No kohta se hakeminen taas alkaa uusin teoin ja ilolla kohti työtä joka tavoite! WOW.
Miten sitä hieman liikuttuu kun työttömät niin ryhdissä alkaneet työtä hakemaan 2025 viimeinkin eikä vain odota sitä herkkua ja välttävät erinäisiä leikkauksia toimeentuloissaan kätevästi! - Anonyymi
alvia tullaan nostamaan 1% 2026 lopulla ja 1% 2027 lopulla
vaatii vuoden päivät että kansa sopeutuu korotuksiin ja ostaa vain tarpeellista
ei 1980 esim ollut tällaisia turhaa tavaraa myyviä isoja kauppakeskuksia- Anonyymi
Hallitus on kaadettu jo ennen vuotta 2026!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus on kaadettu jo ennen vuotta 2026!!
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
OrPuSa-hallitus kuuluisi kaataa ensiminuuteilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047