Kyllä se tammikuu vielä monelta menee työttömänä olemiseen....

Anonyymi-ap

..koska jouluna on syöty aivan mielettömästi ja nyt ovat niin tukossa ja turvoksissa olevia ettei jaksa mitään. työnatajatkin katsovat turvoksissa olevaa hakijaa tietoisena ettei tuostakaan ole mihinkään yli puolentunnin työhön.

Kyllä sen näki rukakaupoilla käydessä miten kärryt kukkurallaan työttömät haali kaikkea syötävää ihan kuin ei koskaan olisi ruokaa nähnyt?

No työttömiä ne siellä kaupassa olivat, koska työssä käyvät olivat silloin työssä ja onhan täälläkin työttömät kertoneet että työtä ei saa eli kaikki jotka ovat päivällä kaupassa asioimassa ovat työttömiä!

Hyvä se puoli että työttömyyskorvaukset juoksee vaikka elopainoa on reippaasti tullut lisää eikä jaksa sitä työtä.
Muitakaahan alkaa kuntoilemaan niin voitte hakea töitä ja alkaa sitten tekemään sitä työtä!

On tietysti totta se että mamut vie työpaikat kun suomaliset eivät ala töihin jos siitä ei maksetaa ministerin palkkaa. Olipa äskettäin joapa mainintaa lehdessä, että Suomen väkiluki lisääntynyt mamujen ansiosta, sekä on asetettu tänne työhön tulemien edellytyksenä oltava min. 1600€/kk !!!
Eikä se Japani ja muut aasianmaat niin kauhena kaukana ole, koska monet käy polkupyörällä meidänkin firmassa töissä!

9

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse oon syönä kinkkuja, torttuja, laatikoita, paistia, pipareita, suklaata yms. ja juonut viinejä, oluita, konjakkeja yms niin paljon että evä ei ainakaa ennen kesää heilaha mihkää.

• Anonyymi

Lohtakin on syöty pirusti. Maha turvoksissa ja kaasua sisällä ihan pirusti.

• Anonyymi

Kaiken kaasun ja paskan voi työntää Kokoomuslaisen päälle huoletta!

• Anonyymi

Rukakaupoilla? Salli minun nauraa 😄. Ja ne on eläkeläisiä. Osa on hyvinkin nuorekkaita.

• Anonyymi

eli oliko se isolla r kun aloit mainostuksen?...
        Sopinee miettiä kuka nauraa parhaiten? :D

• Anonyymi

Onkohan jo se jouluruoka sulanut eninmiten ja saanut aikaan työhaku innon jossa voimaa valtavasti?
      No kohta se hakeminen taas alkaa uusin teoin ja ilolla kohti työtä joka tavoite! WOW.

Miten sitä hieman liikuttuu kun työttömät niin ryhdissä alkaneet työtä hakemaan 2025 viimeinkin eikä vain odota sitä herkkua ja välttävät erinäisiä leikkauksia toimeentuloissaan kätevästi!

• Anonyymi

alvia tullaan nostamaan 1% 2026 lopulla ja 1% 2027 lopulla
      vaatii vuoden päivät että kansa sopeutuu korotuksiin ja ostaa vain tarpeellista
      ei 1980 esim ollut tällaisia turhaa tavaraa myyviä isoja kauppakeskuksia

• Anonyymi

Hallitus on kaadettu jo ennen vuotta 2026!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus on kaadettu jo ennen vuotta 2026!!

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

OrPuSa-hallitus kuuluisi kaataa ensiminuuteilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1559
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1352
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      217
      1323
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1009
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe