Tuolien välissä konttaaminen kokouksissa?

Anonyymi-ap

Onko jossain vielä seurakuntia, missä kontataan tuolien välissä? Tuollainen perinteinen toiminta kiinnostaisi kovasti, mutta kaikkialla ollaan niin maallistuneita nykyään.

24

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helluntaiseurakunnassa Lapissa on tulitunneli.
      Tämä on jännempää.

• Anonyymi

Saattoi olla myös paskajäykkänä tunneli.

• Anonyymi

Mukava lukea näitä oikeaoppisten lausumia !

Niistä niin heijastuu sellainen syväkyntö, vähän kuin ankkurin vetäminen pohjaa pitkin, merenkäynnin viimeisin keksintö.

• Anonyymi

Sun on parasta mennä päiväkotiin.

• Anonyymi

Paskajäykkänä tunneli parasta mitä voidaan tarjota.

• Anonyymi

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja

vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja

vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.

Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
        (1Ko 13:1-13)

• Anonyymi

Kuka konttaiasi kun tekojalat tai nivelet,kuka kaatuneen nostaisi?

• Anonyymi

Tekonivelet eivät aiheuta mitään ongelmia. Toimivat aivan kuten normaalit. Ei niiden vuoksi tarvitse olla paskajäykkänä.

• Anonyymi

Ha ha ha... "pyhät konttailijat"...

• Anonyymi

Sisäpiirin kotikokoukset on ihan hirveitä spiritismiä uuden helluntain hengen pyytämistä ja näyttämään merkkejä paikalla olostaan. Niihin kokouksiin pääsee vain harvat luotettavat helluntailaiset. Eikä niistä puhuta ulkopuolisille.

• Anonyymi

Kotikokouksien osoitteet ja ajat ovat suuri salaisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotikokouksien osoitteet ja ajat ovat suuri salaisuus?

Helluntailiikkeen perustaja Parhami oli vapaamuurari. Heidän kokoukset on vain jäsenille.
        Parhami toi paljon oppia sieltä helluntailiikkeeseen .Esim. erilaiset armon järjestykset, ensin sitä ja vasta sitten tätä säännöt. Kasteen muoto ja veden määrä on tärkeitä asioita, jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailiikkeen perustaja Parhami oli vapaamuurari. Heidän kokoukset on vain jäsenille.
        Parhami toi paljon oppia sieltä helluntailiikkeeseen .Esim. erilaiset armon järjestykset, ensin sitä ja vasta sitten tätä säännöt. Kasteen muoto ja veden määrä on tärkeitä asioita, jne.

Parhamin käsityksen mukaan helluntailiike oli lähinnä yksi uusi loossi vapaamuurareille.
        Hän on toiminut myös KuKluxKlaanin veljeskunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhamin käsityksen mukaan helluntailiike oli lähinnä yksi uusi loossi vapaamuurareille.
        Hän on toiminut myös KuKluxKlaanin veljeskunnassa.

Anonyymi
        2024-12-25 15:03:43

https://www.apostolicarchives.com/articles/article/8801925/173673.htm

Charles Fox Parham (1873-1929)
        Charles Fox Parham

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18755285/jenkkilahkot-eksyttaa---#comment-132976015

• Anonyymi

Siinä vauvakasteen jälkeen kontataan ja kovasti

• Anonyymi

Todellakin...Katolisessa ja Luterilaisessa kirkossahan maallistuminen ei ole vielä niin pitkällä, joten sieltähän näitä pyhiä konttailijoita voi varmuudella löytää.

Heti kasteen jälkeen konttailu ei tietenkään vielä onnistu, mutta kun uskonsa Jeesukseen seurakunnan edessä tunnustaneet ja Jeesuksen morsiamiksi kihlatut vauvat vahvistuvat uskossaan, niin vähitellen alkaa pyhä konttailukin onnistua.

Hallelujaa, kiitos Herralle!

Eli kirkkojen vauvakerhoista ja lastenluokilta ym ap voi myös löytää näitä konttailevia ja kielillä jokeltavia Kristuksen morsiamia.

• Anonyymi

Pastori pukeutui kodittomaksi mieheksi ja lähti seurakuntaan, johon hänet nimitettäisiin paimeneksi tuona aamuna. Hän käveleskeli hänen uuden seurakuntansa ympäristössä puolen tunnin ajan, samalla kun paikka täyttyi ihmisistä. Ainoastaan kolme ihmistä tervehti häntä, useimmat katsoivat toiseen suuntaan. Hän pyysi ihmisiltä kolikoita ostaakseen ruokaa, koska hän oli nälkäinen. Yksikään ei antanut mitään.
      Hän meni sisälle seurakuntaan istumaan seurakunnan etuosaan ja vahtimestarit käskivät hänen nousta ja mennä istumaan seurakunnan takaosaan. Hän tervehti ihmisiä, kun he kävelivät ohitse, mutta he tervehtivät takaisin vain kylmillä ja yrmeillä katseilla tuomiten.
      Hän istuutui seurakunnan takaosaan ja kuunteli seurakunnan ilmoitusasiat seuraavalle viikolle. Hän kuunteli, kuinka uudet vierailijat toivotettiin tervetulleeksi, mutta kukaan ei huomioinut häntä uutena vierailijana. Hän katseli ihmisiä ympärillään, kun he yhä katsoivat häntä katsein, että sinä et ole tervetullut tänne.
      Sitten seurakunnan vanhimmat menivät korokkeelle kertomaan kuulutuksen. He sanoivat, että he olivat innoissaan esitellessään seurakunnalle uuden paimenen. "Me haluaisimme esitellä teille uuden paimenemme." Seurakunta nousi seisomaan ja iloisesti taputti odottavaisena. Koditon mies seurakunnan takaosasta nousi seisomaan ja lähti kävelemään käytävää pitkin eteen.
      Silloin kaikki taputus lakkasi ja seurakunta hiljeni. Kaikkien katseet häneen kiinnittyneenä... Hän nousi alttarille ja kurottautui mikrofoniin. Hän seisoi siellä lyhyen hetken ja sitten niin arvokkaasti luki ääneen Raamatun kohdan...
      "Kuningas on sanova niille, jotka ovat Hänen oikealla puolellaan, 'Tulkaa, te Isäni siunaamat; ottakaa perintönne, valtakunta, jota on valmistettu teitä varten maailman perustamisesta saakka. Sillä Minä olin nälkäinen ja te annoitte minulle syötävää, Minä olin janoinen ja te annoitte minulle juotavaa, Minä olin muukalainen ja te kutsuitte minut luoksenne, Minä tarvitsin vaatteita ja te puitte minut, Minä olin sairas ja te huolehditte minusta, Minä olin vankilassa ja te vierailitte luonani.' Sitten vanhurskaat kysyvät Häneltä, 'Milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinut, tai janoisena ja annoimme sinulle juotavaa? Milloin me näimme sinut muukalaisena ja kutsuimme sinut sisälle, tai me näimme sinut vaatteita vailla ja puimme sinut? Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja tulimme vierailemaan luonasi?'
      Kuningas on vastaava, 'Totisesti Minä sanon teille, mitä tahansa te teitte yhdelle pienimmistä veljistäni tai sisaristani, sen te teitte minulle."
      Luettuaan tämän, hän esitteli itsensä uutena paimenena ja kertoi seurakunnalle, mitä oli kokenut tuona aamuna. Monet alkoivat itkemään ja laskivat päänsä häpeissään. "Näen tänä päivänä ihmisten kokoontumisen, mutta en näe Jeesuksen seurakuntaa. Maailmassa on tarpeeksi ihmisiä, jotka näyttävät joltain muulta. Mitä maailma tarvitsee, on Jeesuksen opetuslapsia, jotka seuraavat Hänen opetuksiaan ja elävät, kuten Hän eli. Koska TE päätätte ryhtyä opetuslapsiksi?
      Sitten hän päätti kokouksen tuolta sunnuntailta, koska saarna oli saarnattu.

• Anonyymi

Olisi kannattanut naamioitua hurmahenkiseksi ja katsoa mitä herjoja saa niskaansa ja sitten sanoa seurakuntalaisille että vaellatte kuin pahaiset kakarat herjoinenne.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi

Esim.vanha Franz Mesmerin kehittämä usean ihmisen kaataminen kokouksissa on hyvin vaarallinen menetelmä, johon ei pidä suostua.

• Anonyymi

Kiertävät lahkosaarnaajat ovat maallikoita ja käyttävät kaikkia mahdollisia psykologisia keinoja saada ihminen valtaansa ja tekemään sen uskonratkaisun ja sitoutumaan lahkon edustamaan uskonsuuntaan.

• Anonyymi

Raamattu puhuu luterilaisesta kirkosta näin: (huomaa hellarit, eivät ole koskaan vainonneet ketään) Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
      Luterilainen kirkko näyttää ihmisten silmistä kauniilta ja leppeältä: kaikki hyväksytään, homot ja avionrikkojat ja murhamiehet. Mutta kirkon todellinen luonne on, mikä tulee tälläkin palstalla esille, on: luterilaiset vainoavat Jeesuksen omia.
      Palstan helluntailaisia vainoavat ovat juovuksissa Jeesuksen todistajien verestä. He toimivat samassa hengessä kuin ne, jotka murhasivat ja kiduttivat jo 1500-luvulla anabaptisteja. Luterilaiset vainoajat käyttävät täysin samoja argumentteja ja samoja sanoja: hurmoshenget ja uudelleen kastajat ja näin todistavat kuuluvansa murhaajien kanssa samaan ryhmään.
      Porton henki on hellareitten vainoajien huume.

• Anonyymi

Aloittaja, et ole koskaan kieltänyt tätä totuutta itsestäsi: Isäsi on saatana. Pystyt valehtelemaan vuodesta toiseen, ja pystyt ilman häpeää pilkkaamaan elävää Jumalaa, mutta ei koskaan ole kyennyt kieltänyt herraasi, tämän maailman ruhtinasta.

• Anonyymi

Lutterilla on n 30 alaosastolohkoa eli joku niistä pikkupoppoon hautomosta tuottaa noita riekkujia.

Mutta sokeilla on yksi yhteinen ongelma, he eivät näe mitään !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2751
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1364
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1041
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1025
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe