Olen syksyn ajan pitänyt yhteyksiä erään miehen kanssa, muutamat treffit on ollut. Olen kiinnostunut, mutta en tiedä, olenko tarpeeksi kiinnostunut. Enkä ole varma onko välillämme vetovoimaa tarpeeksi. Tullaan juttuun ja mies vaikuttaa huomioivalta ja lempeältä. Olen ollut erottuani pitkästä suhteesta todella pitkään sinkku. Tuntuu jotenkin, että oma lähipiiri kovasti odottaa, että löytäisin jonkun.
Mies on aktiivinen, hänellä on hyvät harrastukset, hän käy töissä. Mutta jostain syystä välillä tuntuu, että onko hän kypsyydeltään tai tunnetasoltaan jotenkin epäkypsä. Eräs kaverini oli ilmeisesti nähnyt meidät treffeillä tai sitten oli vain sattumaa, kun hän mainitsi, että miehen pitää olla kypsä. Eräälle toiselle kaverilleni näytin miehen kuvan, niin hän totesi, että pystyykö miehen kanssa kunnolliseen kanssakäymiseen ja keskusteluun. Sinänsä aika erikoisia kommentteja, kun eivät ole pidempiä aikoja miehen seurassa olleet.
Toki itsekin vähän ihmettelin toisilla treffeillä, kun eräässä ravintolassa, niin tämä mies jäi haavi auki tuijottamaan, kun sinne tuli muita ihmisiä. Ihan nolotti, kun ei osannut yhtään kontrolloida käytöstään.
Kerran hän myös laittoi viestin, että Erika Vikman laulaa telkussa. No, en kyllä välttämättä halua mieheltä tapailuvaiheessa tuollaisia viestejä. Jotenkin tuntuu, että ei ehkä ihan tahdikkaimpia kavereita ole tämä. Tykkään ihan tavallisista miehistä. Itse olen kuitenkin korkeakoulutettu, että jonkinlaiset käytöstavat pitää miehellä kuitenkin olla.
Onko sopivaa käytöstä mieheltä?
11
323
Vastaukset
- Anonyymi
Okei, saanko kysyä missä päin tällainen sattui? Ja oletko varma että miehellä ei taustallaan ole mitään diagnoosia tai muita sellaisia oireita jotka vaikuttaisivat myös erikoiseen käyttäytymiseen? :p
- Anonyymi
Ei ole penaalin terävin kynä. Siellä se tatti kädessä kuolasi Erikaa. Siirry seuraavaan ja seuraavaan kun ei keskittyminen riitä yhteen mieheen kerrallaan ja muista tasaisin väliajoin avaa ketju jostain miehestä ja muista myös mainita miten olet parempi ihminen kuin muut, koska olethan sinä sentään korkeakoulutettu.
- Anonyymi
Ei ollut mun aloitus joksi luulit.
Keskittyminen riittää heti kun vastaan tulee sellainen joka on kiinnostunut muustakin kuin jalkovälistä.
Se ketjujen tekijä on maalittaja. Luultavasti sama kuin tämän ap tai sitten niitä on useampi.
En koe olevani parempi enkä ole korkeakoulutettu vaikka niin moni on luullut.
- Anonyymi
Miten kaverisi kyselevät tuollaisia kysymyksiä? Näyttääkö mies autistilta?
- Anonyymi
Voisiko olla jokin motorinen häikkä tällä Gubben uudella kuvitteellisella naishahmon deitillä?
- Anonyymi
Täällä aloittaja taas.. Jollain lailla kuitenkin tykkään miehestä ja viihdyn hänen seurassaan.. Ei minun mielestäni mies miltään autistilta näytä.. Itsekin todella ihmettelin kavereideni kommentteja.. Tuo on kyllä hyvä havainto, kun muutamat on arvelleet, että miehellä saattaa olla jokin motorinen häiriö.. Mies tekee todella paljon kirjoitusvirheitä, ilmeisesti ainakin lukihäiriö on hänellä. Puhuu kuitenkin melko sujuvasti, ehkä jännittäessä takeltelee myös puhuessa..
- Anonyymi
Aivan, mutta eihän se mitään estä jos todella pidät hänestä? :) Onko kyseessä nuorempi vai vanhempi mies?
- Anonyymi
Tässäkin huomaa taas eron naisten ja miesten välillä..
Naisia tuntuu kiinnostavan kovasti mitä mieltä kaverit on miehestä.
Kun miehenä tutustun naiseen, niin ei mua kiinnosta pätkääkään mitä mieltä mun kaverit on naisesta.- Anonyymi
Rehellisyyden nimissä ne mieskaverit voivat muistuttaa ja huomauttaa ilmiselvistä varoitusmerkeistä, jotka saatat jättää huomioimatta ihastumisvaiheessa ja se johtaa lähes aina ongelmiin.
- Anonyymi
En minäkään välitä kavereiden mielipiteistä. Yritän vaan itselleni selvittää tilannetta. Alkaisitko itse seurustelemaan naisen kanssa joka kirjoittaa mitä sattuu ja takeltelee puheissaan? Yritän kartoittaa tilannetta mikä tämä on miehiään. Esimerkiksi läheisyys pitää onnistua kunnolla, siinä en ole valmis joistamaan, eikä siihen saa liittyä mitään omituisia piirteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä ne mieskaverit voivat muistuttaa ja huomauttaa ilmiselvistä varoitusmerkeistä, jotka saatat jättää huomioimatta ihastumisvaiheessa ja se johtaa lähes aina ongelmiin.
Se on ymmärretty jo vuosia sitten ja siksi en ole halunnut tehdä minkäänlaista tuttavuutta tiettyyn henkilöön liittyen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745