Pitkä käsittely aika

Anonyymi-ap

Miten kauan Jumalan rukouksissa menee aktivoitua? Muistan rukoilleeni puolisoa ja työpaikkaa jo vuonna 2010. Eli mennyt kohta 15- vuotta rukouksen käsittelyssä jumalan lajittelukeskuksessa eikä mitää tapahru.

"mitä tahansa työ pyyrätte nimissäni sen te olette jo saaneet kun nyö uskotte siihen"

51

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

=)

Jos, jotain haluaa, niin se on sitten hankittava,

pitää, ikävä kyllä paikkansa, ilmaisia, lounaita, kun maailmassa ei juurikaan ole,

vaikka, haluaisin uskoa toisin,

ja, juuri sinun kohdallasi,

joten, toivotaan tästä lähtien, että koko ihmiskunta ja Suomi huolehtii sinusta,

enpä tiedä, toivon vain että minulla olisi valtaa, vaikuttaa sinuun,

joten, toivotaan, että haaveet toteutuvat,

sillä niin tärkeä olet minulle

ja, aina, missä kuljenkin,

sinua sydämessäni kannan,

N

• Anonyymi

minä en kanna sydämessäni ketään enää, menetin rankkojen vuosien aikana luottamuksen ihmisiin, mutta ajattelen niin että pystyn joku päivä luottamaan ikäiseeni mieheen ja me rakastumme toisiimme

• Anonyymi

Toivon, sinulle onnea,

ja, silti Suomea, on kuritettu ja rangaistu, jo 50 luvulta, lähtien,

ja, me, koko Suomi maksamme erittäin kovaa hintaa siitä,

ja, sen, maksaminen, vaatii vain joka viikko täysin tolkuttomia rahasummia,

ja, siltikään, sinua ei saisi rangaista maailman tyhmyydestä ja maailman,

mielettömyydestä,

joten, todellakin toivon että tästä lähtien koko Suomi huolehtii sinusta,

ja, koittaa auttaa kaikkien mahdollisten vaikeuksien yli, ja, ympäri,

=)

N

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nämä on näitä kummallisia asioita. Itsekin olen rukoillut asioita, eivät ole toteutuneet vielä.
      On esim. yksi ihminen, jonka puolesta olen nyt rukoillut. Uskon, että hänet on annettu juuri minun mieleeni jostain syystä. Tiedä, vaikka olisit sinä siellä 😀
      Hän tuntuu rakkaalle ja hänen puolestaan rukoilen. Rukoilen hänelle varjelusta ja rakkautta. Haluaisin olla se kumppani hänelle. Olen itse suhteessa, joten en ymmärrä, miksi näin on. Enhän voi olla se. Kuitenkin rukoilen hänen puolestaan. Joku merkitys kaikella.

• Anonyymi

Jospa se johtuu siitä, ettei ole mitään jumalia jotka toteuttaa toiveita. Ne toiveet täytyy itse oivaltaa tehdä toteutettaviksi tai unohdettaviksi. Siinä koko kupletin juoni.

Jasu

• Anonyymi

Ja ole kiitollinen niille ihmisille, jotka auttavat sinua matkallasi eteenpäin. Äläkä henkiolennoille. Ne ihmiset on oivaltaneet auttaa ja kokevat auttamisesi tärkeäksi. Ihmiset. Ei näkymättömät hahmot.

Jasu

• Anonyymi

Kuulin, kun naapurin leskirouva kesällä kertoi ulkona puhelimessa tuttavalleen, että oli rukoillut parantamisen armolahjaa ja sen sitten sai, mutta siihen oli kulunut aikaa yli 40 vuotta.

• Anonyymi

Ei tämä maailma pyöri siten, että jokaiselle olisi puoliso

• Anonyymi

Juu eikä niin, että rukoilee ja toivoo vaan eikä itte tee mitäön muuta asiansa hyväksi. Elämä mikäön toivomuskaivo ja satu ole. Hihat ylös ja tekemään sitä omaa elämää.

Jasu

• Ei niin, mutta työpaikka vois olla kaikilla. Ei muutakin tekemään työtä.

• Anonyymi

Et siis usko. Siksi ei toteutusta näy.

• Anonyymi

Sen verran pitkään, ettei itselleen tohdi mitään toivoa, kuin parempaa itseään. Olisihan se aika röyhkeää, vai miten se pitäisi ottaa, että oman uskonsa säilyttää? 😅

Tottakai kaikille läheisille suojelusta ja turvaa, kuten missä tahansa myrölogiassa . Tai vähän kuin röllipeikko maailmankoneen äärellä. Aina joku vimputin naksahtelee ja killuu ja vaarallisessa asennossa. Sitä pitäisi aivan varovasti säädellä 😂

• Ilmeisesti passiivinen rukoileminen ei pelkästään riitä. Sinun hakemuksesi on jäänyt alimmaiseksi pöytälaatikkoon [Ei kiireellinen!].

Nyt tarvitaan aktiivista panostamista hakijalta itseltään.
      Mikäli 15 vuotta olet ollut odottavalla kannalla, on vihdoinkin syytä muuttaa toimintamallia ja keksiä uusi suunnitelma. Vai ajattelitko haaskata myös seuraavat 15 vuotta pelkkään ihmettelemisen?

• Toiset on kai luotuja kulkemaan yksin, halusi sitä taikka ei...

• Anonyymi

oon päässy sen verta jäljille että taustalla on viranomaisia ja väestönvaihtoa mitä operoidaan jostakin suomen ulkopuolelta.

• Anonyymi

Ehei se noin mene. Pyydät itsekkäästi. Pyydäppä aidon epäitsekkäästi,muille hyvää,huijaamatta, niin alkanee tapahtua. 🤷‍♀️

• Anonyymi

kyllä jos ekana viranomaisista pääsisi irti ja sitten pitäisi selvittää välit muiden kanssa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä jos ekana viranomaisista pääsisi irti ja sitten pitäisi selvittää välit muiden kanssa :D

Sepäse. Pidätte Jumalaa tyhmänä . Teidän pompoteltavana,omilla ehdoillanne. Kuules,ne ehdot sanellee joku ihan muu. Ja siihen ei ole sinulla nokankoputtamista🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepäse. Pidätte Jumalaa tyhmänä . Teidän pompoteltavana,omilla ehdoillanne. Kuules,ne ehdot sanellee joku ihan muu. Ja siihen ei ole sinulla nokankoputtamista🤷‍♀️

viranomaiset toimitti jeesuksenki naulittavaksi, ei kannata leikkiä jumalaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin itsekkäästi rukoilet itsellesi sitä sun tätä. Mikset rukoile muille ja vaikka maailmanrauhaa. Ihan itse olet ruikutirui kyyneleet ansainnut. Olen pahoillani🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin itsekkäästi rukoilet itsellesi sitä sun tätä. Mikset rukoile muille ja vaikka maailmanrauhaa. Ihan itse olet ruikutirui kyyneleet ansainnut. Olen pahoillani🤷‍♀️

Ehkä se saisi aikaan lumipalloefektin, sillä ei menisi energiaa haikailuun vaan voisi tehdä jotain toisen kanssa muidenkin hyväksi. Eihän se ole itsekästä, jos nöyrästi anelee.
        Vilma

• Jumala on pelkkä välikäsi.
      Aloittajan pitää osoittaa rukous suoraan naiselle.

Aloittaja menköön polvilleen ja kädet ristissä rukoilkoon naisen suosiota. Iltarukouksessa voi esittää seksitoiveita.

• Anonyymi

Siinäkin on jo köyhä alku oikeaan suuntaan👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäkin on jo köyhä alku oikeaan suuntaan👎🤷‍♀️

Ps huomioikaa aana köyhä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps huomioikaa aana köyhä.🤷‍♀️

Sana köyhä. 🤷‍♀️

• Ei mihinkään aneluun ja pyytelyyn pidä alentua.

• Anonyymi

Valitettavasti toimistomme käsittelyajat ovat venyneet odottamattoman pitkiksi.
      Nykyään pitää vastata kaikenlaisiin nettikyselyihinkin.

• Anonyymi

Ymmärrän. Muaki hävettäisi🤷‍♀️

• Voihan se olla, että et ole uskonut tarpeeksi aidosti ja kovasti. Ja tuollaiset asiat harvemmin tulee eteen odottamalla niitä tapahtuvaksi.

• Anonyymi

Kaikki mitä Jumalalta pyydämme ,ei ole psrhaaksemme. Siksi kaikkia rukouksia ei kuulla.🤷‍♀️

• Tuntemattomat ovat Jumalan ja Jeesuksen tiet. Mie olen siitä lähtien kun Lotto-peli tuli Suomeen rukoillut pääpottia.
      Nyt Jumala viimein vastasi lausuen "Lottoaisit edes!"
      Myönnettäköön, teininä vaihtoehtoisesti rukoilin Lotto-Tytön kanssa treffejä.

• Anonyymi

💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡💕💕🥰🥰

• Anonyymi

Aloittaja on täyttänyt vääränlaisen lomakkeen.

Sellainen anomus, että henkilön, jota voit opetella rakastamaan.
      Ihastuminen on sellainen vaaleanpunainen pölypilvi.
      Ketään ei voi muuttaa, sillä vain muutokset muuttavat ihmistä, kun niihin on mukauduttava.

Neuvoksi siis uusi anomuslomake ja pyyntö pikakäsittelyyn.

Vilma
      Onnea uuteen vuoteen!

• Anonyymi

Hienoa.! Nimen omaan se että minä opettelen /en sitä muilta vaadi otan vastuun virheistäni/tahdon kehittyä. Jos et,niin kaikki parisuhteesi päätyy seinään.🤷‍♀️

• Anonyymi

Jumala kuulemma auttaa niitä jotka auttavat itseään.

xLiner

• Anonyymi

Näinpä. Ap vaan odottaa peppu penkissä sormiaan pyöritellen ja jumalaa rukoillen. Ja mitään ei tapahdu. Onko yllättävää🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Ap vaan odottaa peppu penkissä sormiaan pyöritellen ja jumalaa rukoillen. Ja mitään ei tapahdu. Onko yllättävää🤷‍♀️

Itsekkäästi rukoillen. Omaa hyvää.minäminää minulle kaikki nyt ja heti. Ei ihme ettei jumala kuule moista itsekkyyttä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkäästi rukoillen. Omaa hyvää.minäminää minulle kaikki nyt ja heti. Ei ihme ettei jumala kuule moista itsekkyyttä.🤷‍♀️

8:01
        Älä nyt toista lyö.
        Et Sinä ole jumala!
        Olet toinen raadollinen ihminen, lihaa, luuta, verta ja pikkasen vettä.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8:01
        Älä nyt toista lyö.
        Et Sinä ole jumala!
        Olet toinen raadollinen ihminen, lihaa, luuta, verta ja pikkasen vettä.
        Vilma

Luuletko etten sitä tiedä. Minä jos joku. Toivon että joku muukin hokaisi🤷‍♀️

• Anonyymi

Sen saat mistä luovut!

• Anonyymi

Se on epäitsekkyyttä se👍🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on epäitsekkyyttä se👍🤷‍♀️

Ah ja voi.
        Ei pidä jahdata toisten hyveellisyyden tai muun piirteen perään.
        Kannattaa aloittaa itsestään ja kertoa, mitä hienoa on omasta mielestään tehnyt, siis tunnustuksia pöytään.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah ja voi.
        Ei pidä jahdata toisten hyveellisyyden tai muun piirteen perään.
        Kannattaa aloittaa itsestään ja kertoa, mitä hienoa on omasta mielestään tehnyt, siis tunnustuksia pöytään.
        Vilma

Mitäkö hyvää olen tehnyt. En mitään. Riittikö?🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäkö hyvää olen tehnyt. En mitään. Riittikö?🤷‍♀️

Sun vuoro.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun vuoro.🤷‍♀️

No. Ei riitä. Miksi ohjeistat noin muita?
        Vilma
        Miten oma epäitsekkyytesi näkyy? Sitä toistat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No. Ei riitä. Miksi ohjeistat noin muita?
        Vilma
        Miten oma epäitsekkyytesi näkyy? Sitä toistat.

Siten juuri. Luuletko että täällä itsekkäästi lämpimimikseni höpisen? Kyllä mulla näissä viesteissä on takana hyvyys. Se voi joskus olla jurossakin muodossa mutta sydämmestä viisas näkee pintaa syvemmälle. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siten juuri. Luuletko että täällä itsekkäästi lämpimimikseni höpisen? Kyllä mulla näissä viesteissä on takana hyvyys. Se voi joskus olla jurossakin muodossa mutta sydämmestä viisas näkee pintaa syvemmälle. 🤷‍♀️

Ja sitäpaisi ohitit vuorosi? 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitäpaisi ohitit vuorosi? 🤷‍♀️

Tarkoitusellako käänsit ja väänsit pois niin omasta itsestäsi. Vastaa kysymykseen mihin itse haastoit? 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitusellako käänsit ja väänsit pois niin omasta itsestäsi. Vastaa kysymykseen mihin itse haastoit? 🤷‍♀️

Ei. Pakko oli lähteä ulkoilemaan, vaikka keli ei kovin kaksinen ollut. Muutoin lällääntyy tykkänään.
        Vilma
        En kyllä viestiesi takaa näe hyvyyttä. Arvostelua?
        Tjaa. Sydämestä viisas. Hmmm??????
        Ikävä sanoa, mutta vaikutat kauhean omahyväiseltä.

• Anonyymi

Kulttilaiset toki sanovat, että rukoilet väärin, ja lisäksi pitäisi jongloorata seitsemää palloa yhtäaikaa, että saavat ihmisen alistettua oppiinsa. Heillä on myös viiden pennit latteutensa jokaiseen kysymykseen. Helppoja pikaruoka vastauksia, ettei asioita tarvitsi oikeasti pohtia. Nämä latteudet on hiottu huippuunsa sukupolvien aikana, että henkisesti laiskat ja heikot niihin tyytyvät.

Itse opin, että olen yksin niin jumalten kuin kumppanin suhteen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe