Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010891624.html
Menee niin vanhojen ihmisten FinnHits-akselille, että lapsilla ei ole asiaa tämän visan pariin 😂
Hienosti meni, iskelmät ovat sinulle todella tuttu juttu!
Vastasit oikein 9/12 kysymykseen
Ja lopuksi - vanha kunnon MusaVisa
16
158
Vastaukset
- Anonyymi
Aika latteeteeta. Pane nyt vähän paremmax. 👎🤷♀️
No mä en voi mitään sille, että et pärjää kyseisessä visassa. Eikä se ole mun murheenikaan, vaan sun murheesi.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No mä en voi mitään sille, että et pärjää kyseisessä visassa. Eikä se ole mun murheenikaan, vaan sun murheesi.
Ihana on murheeni.soorii👎🤷♀️
Ei sitten yhtään omita genreä mikään hiton iskelmä, mutta silti 10/12... Sitä kun on musiikin parissa kasvanut.
Loistava tulos!
Suomessa ei voi kasvaa aikuiseksi kuulematta kulloistakin "finnhitsiä" järjen lähtöön saakka 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Suomessa ei voi kasvaa aikuiseksi kuulematta kulloistakin "finnhitsiä" järjen lähtöön saakka 😂Niin se vähän on 😄 ja jos yhtään muusikoita on perheessä ja suvussa...
Näitä iskelmiä on aikoinaan tullut radiosta tuutin täydeltä. Meillä kotona (varsinkin faijlla) oli aina radio päällä. Sanat jäivät automaattisesti mielenpohjalle kummittelemaan.
"Täyden kympin tulos, tunnet iskelmämusiikin ja sen esittäjät todella hyvin!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiitti musiikillisesta visasta! 😃Mahtava tulos!
Jep, itellä sama, porukat luukutti radiota aamusta iltaan, niin vaikka kuinka koitti väistellä, jotain upposi ja syvälle 😂
- Anonyymi
Musavisassa 11/12 oikein.
- Anonyymi
Vastasin 9 oikein. 🙈
Eipä tuo iskelmä juuri kuulu omaan musiikki makuuni.Hieno tulos!
Ei ehkä kuuluu omaan makuun, mutta se soi kaikkialla taustalla, niin väkisinkin menee veriin ja sitten tietää, enemmän kuin uskoisikaan 😁- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Ei ehkä kuuluu omaan makuun, mutta se soi kaikkialla taustalla, niin väkisinkin menee veriin ja sitten tietää, enemmän kuin uskoisikaan 😁Joo ei mua kyllä humppaamassa näkisi🥴 mutta musiikki kyllä jollain lailla kiinnostaa. Siksi varmasti jää kumminkin jotenkin mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei mua kyllä humppaamassa näkisi🥴 mutta musiikki kyllä jollain lailla kiinnostaa. Siksi varmasti jää kumminkin jotenkin mieleen.
Ne on ne rytmit ja niihin liittyvät soundit, lyriikatkin, ne kairautuu jonnekin syvälle.
- Anonyymi
11/12, joka on aihepiiriin nähden hyvä tulos. Hector ei kyllä ole iskelmää, vaan melodista poppia.
Loistava tulos!
No Hectorin tuotannosta voinee todeta neutraalisti, että se on musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133131
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172861Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3721575Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271458- 961332
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1701082Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681081Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143954