Löydät hänet? Voitat lotossa? Tapaat ystäviä? Matkustat ulkomaille? Mitä kivaa sinulle tapahtuu vuonna 2025?
Mitä kivaa tapahtuu vuonna 2025?
117
905
Vastaukset
- Anonyymi
New agen ajatus manifestoida itselleen asioita tulevaisuuteen.
anonyymi: "New agen ajatus manifestoida itselleen asioita tulevaisuuteen."
Ei minusta mikään New Age-ajatus vaan terve elämänmyönteinen asenne kohti tulevaa. Mitä sinulla vuosi mahdollisesti tuo tullessaan?- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
anonyymi: "New agen ajatus manifestoida itselleen asioita tulevaisuuteen."
Ei minusta mikään New Age-ajatus vaan terve elämänmyönteinen asenne kohti tulevaa. Mitä sinulla vuosi mahdollisesti tuo tullessaan?Sillähän ei katsos ole mitään tekemistä sen tosiasian kanssa, mitä mieltä sinä olet, onko se sinusta new agen ajatus, kun se sitä sattuu olemaan.
Jos taas kyse on toivomisesta, on sekin eri asia kuin esittää kysymys siten, että mitä kivaa tapahtuu vuonna 2025.
- Anonyymi
Alkaa kolmas maailmansota. Suomi jyrätään sileäksi, kuten myös Baltian maat. Ohjukset tuhoavat kriittisen infran, nähdään ensimmäinen siviileihin kohdistunut ydinisku sitten jälkeen toisen maailmansodan. Kuolleita tulee valtavasti kummallekin osapuolelle. Putin kuolee myös. Venäjä hajoaa. Kiina aloittaa myös sodan Taiwania vastaan, johon liittyvät mukaan P-Korea, Yhdysvallat ja Japani. Kiina voittaa ja säilyttää suurvalta-asemansa. Myöskään Eu ei tule selviämään koitoksesta vaan jäsenvaltiot erkanevat ja eurosta luovutaan. Alkaa synkkä ja kylmä ajanjakso maailmanhistoriassa. Tämän palstan kirjoittajista vain Pikku Pirpana ja Jasu säilyttävöt henkensä, joskin kaiken menettäneinä ja ruhjoutuneina. He tulevat aloittamaan uuden elämän pakolaisina Kanadassa.
Nämä asiat tulevat tapahtumaan vuonna 2025Kysyin - mitä kivaa tapahtuu vuonna 2025? - kirjoittamasi ei ole minusta kivaa, vaikka muuten mielenkiintoisesti runoiltu?
- Anonyymi
Kysyin - mitä kivaa tapahtuu vuonna 2025? - kirjoittamasi ei ole minusta kivaa, vaikka muuten mielenkiintoisesti runoiltu?
Kivaa siinä oli Jasun ja Pirpanan tragikoomisen onnekas loppu keskellä surullista kaaosta.
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa siinä oli Jasun ja Pirpanan tragikoomisen onnekas loppu keskellä surullista kaaosta.
anonyymi: "Kivaa siinä oli Jasun ja Pirpanan tragikoomisen onnekas loppu keskellä surullista kaaosta."
Se Jasu kohta minua huvittikin, vaikka tarina muuten oli aika surullinen.- Anonyymi
En halua säilyttää henkeäni ilman perhettäni, joten juoksen päin tulta, ärsytän niin että joku niittaa minutkin.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
En halua säilyttää henkeäni ilman perhettäni, joten juoksen päin tulta, ärsytän niin että joku niittaa minutkin.
Jasu"En halua säilyttää henkeäni ilman perhettäni, joten juoksen päin tulta, ärsytän niin että joku niittaa minutkin.
Jasu"
Mutta sinua muisti joku anonyymi tarinalla. Se oli positiivista. Onko perhe sinulle noin rakas?- Anonyymi
"En halua säilyttää henkeäni ilman perhettäni, joten juoksen päin tulta, ärsytän niin että joku niittaa minutkin.
Jasu"
Mutta sinua muisti joku anonyymi tarinalla. Se oli positiivista. Onko perhe sinulle noin rakas?Ei ole mitään rakkaampaa maailmassa minkä vuoksi tekisin yhtään mitään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään rakkaampaa maailmassa minkä vuoksi tekisin yhtään mitään.
JasuOlen muutenkin once in a lifetime tyyppiä, en haikaile uusia ihmissuhteita, parisuhteita enkä perheitä. Ne on nämä tai ei ketään.
Ja mitä ihmettä mä muka näkisin enää maailmassa missä sota on vienyt ja runnellut kaiken? En mitään minkä vuoksi jatkaa rupista elämääni. Jos sisältö puuttuu ei kuorillakaan tee mitään.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään rakkaampaa maailmassa minkä vuoksi tekisin yhtään mitään.
Jasu"Ei ole mitään rakkaampaa maailmassa minkä vuoksi tekisin yhtään mitään.
Jasu"
Perhe on siis ykkösarvo Sinulla?- Anonyymi
"Ei ole mitään rakkaampaa maailmassa minkä vuoksi tekisin yhtään mitään.
Jasu"
Perhe on siis ykkösarvo Sinulla?Näin voisi ajatella. 😊
Mä suhtaudun rakkaisiini ihan vakavissani. Ei oo mitään kevyttä huuhailua.
Jasu - Anonyymi
Tällä menolla tuo tapahtuu ja Suomi ihan itse kerjää pataansa ja tulee saamaan mitä kaipaa.
Siinä ei Nato eikä Isä meidän -rukous auta yhtään.
Kansamme pettäneet päättäjät siemailevat shamppanjaa USAssa - hyvin meni, juuri niin kuin suunnitelma oli.
Uutta Vuotta odotellessa, hiljentykäämme.
- Anonyymi
Jos noista on pakko valita joku niin valitsen ton, et voitan lotossa? Toivottavasti on sit joku muu potti tulossa, ku joku miljoona euroa? En usko, et tulee toiste siksi haluan enemmän ku yhden miljoonan, toivon mukaan jotain viisi miljoonaa saan puhtaana käteen?
Pitäisi vaan löytää joku, joka pelaa salaa mun nimellä, koska itse en laita leikkaukseen rahaa kiinni? Lupaan hänelle tarjota voitosta ainakin yhden buffet- lounaan, kiitoksena tästä hyväntahtoisuudesta mua kohtaan. Hyvä tyyppi on, joka näin mulle tekee, ei voi muuta sanoa.Olipa sinulla erikoinen idea - joku lottoaa puolestasi ja antaa miljoona voiton sinulle? Ei ollut pakko valita jotain noista. Laitoin vain lottovoiton siihen, sillä itse en meinaa enää koskaan lotota, pelata Eurojackpottia tai Viking-lottoa.
- Anonyymi
Olipa sinulla erikoinen idea - joku lottoaa puolestasi ja antaa miljoona voiton sinulle? Ei ollut pakko valita jotain noista. Laitoin vain lottovoiton siihen, sillä itse en meinaa enää koskaan lotota, pelata Eurojackpottia tai Viking-lottoa.
Muuten en voi voittaa lotossa, koska en harrasta lottoamista :-)
- Anonyymi
Löydän hänet tummatukkaisen lyhyen miehen. Lottovoittokaan ei haittaisi, kun ajattelee mitä kaikkea einiin mukavaa tapahtui viimeisen kymmenen vuoden aikana.
anoyymi: "Löydän hänet tummatukkaisen lyhyen miehen. Lottovoittokaan ei haittaisi, kun ajattelee mitä kaikkea einiin mukavaa tapahtui viimeisen kymmenen vuoden aikana."
No, hyvää onnen vuotta 2025! Jospa se lyhyt tummatukkainen mieskin löytyisi ja lottovoitto tulisi! :) :)
- Anonyymi
Mistäs sitä tietää. Saan karenssin. Sen nyt aika varmaksi tietää, kun itse ottaa loparit. 😅
Muuten kuntoutan selkääni ja mietin mitä teen työkseni seuraavaksi. Mieluiten jotain minkä terveys kestää eikä jää miinukselle töissä käydessä. Huono diili, jos ei ole varmuutta pärjääkö.
Jasu- Anonyymi
Kannattaako sun irtisanoutua? Sairaslomaa ja Kelan kuntoutukseen. Katso Kelan sivuilta, jos et ole vielä tätä apukeinoa käyttänyt. Juttele lääkärisi kanssa. Työkyvyttömyyseläke?
Älä hyppää tyhjän päälle.
Vilma - Anonyymi
Komppaan Vilmaa. Hae sairauslomaa ennemmin. Sitä kautta sitten pois töistä...
xLiner "Mistäs sitä tietää. Saan karenssin. Sen nyt aika varmaksi tietää, kun itse ottaa loparit. 😅
Muuten kuntoutan selkääni ja mietin mitä teen työkseni seuraavaksi. Mieluiten jotain minkä terveys kestää eikä jää miinukselle töissä käydessä. Huono diili, jos ei ole varmuutta pärjääkö.
Jasu"
Harmi, jos työt lakkaa. Minusta olit onnellisesti töissä tai ainakin siltä vaikutti. Parempaa selkää vuodeksi 2025.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako sun irtisanoutua? Sairaslomaa ja Kelan kuntoutukseen. Katso Kelan sivuilta, jos et ole vielä tätä apukeinoa käyttänyt. Juttele lääkärisi kanssa. Työkyvyttömyyseläke?
Älä hyppää tyhjän päälle.
VilmaOlen jo kuntoutukset käynyt. Ja sairaslomalla olen selästäni ollu jo ennen irtisanoutumistani. Enkä mä tyhjän päällä ole, vaikka karenssia saisin sen 45 vrk. Selviän kyllä hyvin sen ajan ilman kelaa, saatua rahaa. 🙂👍
Pakko vetää stoppi, kun on pakko aatella omaa terveyttä ja että elämän pitää jatkua pätkä työnkin jälkeen.
Jasu - Anonyymi
"Mistäs sitä tietää. Saan karenssin. Sen nyt aika varmaksi tietää, kun itse ottaa loparit. 😅
Jasu"
Harmi, jos työt lakkaa. Minusta olit onnellisesti töissä tai ainakin siltä vaikutti. Parempaa selkää vuodeksi 2025.Työyhteisö on ❤️. Selkä vaan ei kestä nosteluja mitä työ edellyttää.
Elämä jatkuu. Loppunu olis toukokuussa muutenkin. Nyt loppu jo selän takia aiemmin.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Olen jo kuntoutukset käynyt. Ja sairaslomalla olen selästäni ollu jo ennen irtisanoutumistani. Enkä mä tyhjän päällä ole, vaikka karenssia saisin sen 45 vrk. Selviän kyllä hyvin sen ajan ilman kelaa, saatua rahaa. 🙂👍
Pakko vetää stoppi, kun on pakko aatella omaa terveyttä ja että elämän pitää jatkua pätkä työnkin jälkeen.
Jasu"Olen jo kuntoutukset käynyt. Ja sairaslomalla olen selästäni ollu jo ennen irtisanoutumistani. Enkä mä tyhjän päällä ole, vaikka karenssia saisin sen 45 vrk. Selviän kyllä hyvin sen ajan ilman kelaa, saatua rahaa. 🙂👍
Jasu"
Voi, harmi tuon selkäsi kanssa. Minä olin vuosia sitten muutaman päivän sairaslomalla käden takia. Eikö kuntoutus auttanut mitään?- Anonyymi
"Olen jo kuntoutukset käynyt. Ja sairaslomalla olen selästäni ollu jo ennen irtisanoutumistani. Enkä mä tyhjän päällä ole, vaikka karenssia saisin sen 45 vrk. Selviän kyllä hyvin sen ajan ilman kelaa, saatua rahaa. 🙂👍
Jasu"
Voi, harmi tuon selkäsi kanssa. Minä olin vuosia sitten muutaman päivän sairaslomalla käden takia. Eikö kuntoutus auttanut mitään?Ei selkää kuntoutuksessa uusiksi saa tehtyä, rikki mikä rikki. Sopivaa työtä siinä etsittiin. Kun työkyky on vaillinainen, niin sitä sitten mietitään mihin vielä voisi kyetä. B-lausunnolla kävin kuntoutukset. Tules vaivat on vaikeita mitoittaa mihinkään työhön missä rankaa tarvitaan.
Mutta ei hätää. 😃
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei selkää kuntoutuksessa uusiksi saa tehtyä, rikki mikä rikki. Sopivaa työtä siinä etsittiin. Kun työkyky on vaillinainen, niin sitä sitten mietitään mihin vielä voisi kyetä. B-lausunnolla kävin kuntoutukset. Tules vaivat on vaikeita mitoittaa mihinkään työhön missä rankaa tarvitaan.
Mutta ei hätää. 😃
JasuTeen lyhyitä sijaisuuksia, huilaan välissä välillä ja teen taas. Silleen sen saa toimimaan. 👍
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ei selkää kuntoutuksessa uusiksi saa tehtyä, rikki mikä rikki. Sopivaa työtä siinä etsittiin. Kun työkyky on vaillinainen, niin sitä sitten mietitään mihin vielä voisi kyetä. B-lausunnolla kävin kuntoutukset. Tules vaivat on vaikeita mitoittaa mihinkään työhön missä rankaa tarvitaan.
Mutta ei hätää. 😃
Jasu"Ei selkää kuntoutuksessa uusiksi saa tehtyä, rikki mikä rikki. Sopivaa työtä siinä etsittiin. Kun työkyky on vaillinainen, niin sitä sitten mietitään mihin vielä voisi kyetä. B-lausunnolla kävin kuntoutukset. Tules vaivat on vaikeita mitoittaa mihinkään työhön missä rankaa tarvitaan.
Mutta ei hätää. 😃
Jasu"
Muistan sinua iltarukouksessa, kun en muutakaan voi tehdä puolestasi. Mutta parempi se, että selkä mieluummin rikki kuin järki tai joku muu?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen lyhyitä sijaisuuksia, huilaan välissä välillä ja teen taas. Silleen sen saa toimimaan. 👍
JasuVakitöissä ne sairastelut kuormittaa kaikkia, sijaisena silloin kun terveys antaa myöden vähemmän kärsii kukaan. En muutenkaan murehdi rahaa tms. Elämä aina sujuu pienemmälläkin, kun on vähään tyytyväistä sorttia.
Jasu - Anonyymi
"Ei selkää kuntoutuksessa uusiksi saa tehtyä, rikki mikä rikki. Sopivaa työtä siinä etsittiin. Kun työkyky on vaillinainen, niin sitä sitten mietitään mihin vielä voisi kyetä. B-lausunnolla kävin kuntoutukset. Tules vaivat on vaikeita mitoittaa mihinkään työhön missä rankaa tarvitaan.
Mutta ei hätää. 😃
Jasu"
Muistan sinua iltarukouksessa, kun en muutakaan voi tehdä puolestasi. Mutta parempi se, että selkä mieluummin rikki kuin järki tai joku muu?Heh, järjestä voi olla montaa mieltä, mutta omasta mielestäni mun polla leikkaa hyvin. 😆
Mä oon heikkojen geenien tulos. Mutta pää on sitten vahvemmasta päästä. 😉
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Heh, järjestä voi olla montaa mieltä, mutta omasta mielestäni mun polla leikkaa hyvin. 😆
Mä oon heikkojen geenien tulos. Mutta pää on sitten vahvemmasta päästä. 😉
JasuJasu: " Mutta pää on sitten vahvemmasta päästä. 😉"
Ehkä niin - pää vahvemmasta päästä? Miten se ilmenee?- Anonyymi
Jasu: " Mutta pää on sitten vahvemmasta päästä. 😉"
Ehkä niin - pää vahvemmasta päästä? Miten se ilmenee?Kestää mahdottomia asioita vuodesta toiseen. Tiedän käyneeni läpi monta hekvettiä ja silti en ole vielä tärähtänyt. Jaksan uskoa huomiseen ja asioiden hyvään. Ehkä se on mun henkinen olentoni, valonkantaja.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kestää mahdottomia asioita vuodesta toiseen. Tiedän käyneeni läpi monta hekvettiä ja silti en ole vielä tärähtänyt. Jaksan uskoa huomiseen ja asioiden hyvään. Ehkä se on mun henkinen olentoni, valonkantaja.
Jasu"Kestää mahdottomia asioita vuodesta toiseen. Tiedän käyneeni läpi monta hekvettiä ja silti en ole vielä tärähtänyt. Jaksan uskoa huomiseen ja asioiden hyvään. Ehkä se on mun henkinen olentoni, valonkantaja.
Jasu"
Ehkä tuo "jaksaa usko huomiseen" on sinua parhaimmillaan. Aloitin muuten saman aiheen melkein sanasta sanaan sekä Ikävä -palstallla ja Sinkut -palstalla. Sinun kirjoittelusi takia sinkut-palsta on käytetympi. Pariin tuntiin ei ole tullut yhtään kirjoitusta Ikävä -palstalla aloittamassani aiheessa.- Anonyymi
"Kestää mahdottomia asioita vuodesta toiseen. Tiedän käyneeni läpi monta hekvettiä ja silti en ole vielä tärähtänyt. Jaksan uskoa huomiseen ja asioiden hyvään. Ehkä se on mun henkinen olentoni, valonkantaja.
Jasu"
Ehkä tuo "jaksaa usko huomiseen" on sinua parhaimmillaan. Aloitin muuten saman aiheen melkein sanasta sanaan sekä Ikävä -palstallla ja Sinkut -palstalla. Sinun kirjoittelusi takia sinkut-palsta on käytetympi. Pariin tuntiin ei ole tullut yhtään kirjoitusta Ikävä -palstalla aloittamassani aiheessa.Varmaan se on se elämänasenne ja se kun ei ole helpolla päässyt, ei vaikeudet ole mitään uutta ja tietää jo miten niitten kanssa selvitään masentumatta. Yhen lääkärin mielestä lääketieteellinen ihme, ettei ole psyyke menny kun lukee sairaskertomukseni lapsuudesta tähän vuoteen. Se on hemmetin paksu pinkka.
Mutta pitää keksiä uuet konstit kun vanhat ei toimi. 👍
Siellä voi olla välipäivien hiljaisuus?
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se on se elämänasenne ja se kun ei ole helpolla päässyt, ei vaikeudet ole mitään uutta ja tietää jo miten niitten kanssa selvitään masentumatta. Yhen lääkärin mielestä lääketieteellinen ihme, ettei ole psyyke menny kun lukee sairaskertomukseni lapsuudesta tähän vuoteen. Se on hemmetin paksu pinkka.
Mutta pitää keksiä uuet konstit kun vanhat ei toimi. 👍
Siellä voi olla välipäivien hiljaisuus?
Jasu"Siellä voi olla välipäivien hiljaisuus?
Jasu"
Siellä Ikävässä kirjoitellaan ainakin näin joulunseutuun pari kertaa enemmän kuin sinkut-palstalla. Sen takia kirjoitukseni ei näy ollenkaan ensimmäisellä tai toisellakaan sivulla. Ihmiset eivät huomaa siellä kirjoitella minun laittamaani.
Ehkä olet lääketieteellinen ihme ja positiivisesti elämään suhtautuva persoona?- Anonyymi
"Siellä voi olla välipäivien hiljaisuus?
Jasu"
Siellä Ikävässä kirjoitellaan ainakin näin joulunseutuun pari kertaa enemmän kuin sinkut-palstalla. Sen takia kirjoitukseni ei näy ollenkaan ensimmäisellä tai toisellakaan sivulla. Ihmiset eivät huomaa siellä kirjoitella minun laittamaani.
Ehkä olet lääketieteellinen ihme ja positiivisesti elämään suhtautuva persoona?En ole hetkeen taas lukenut ikävää. Välillä käyn, sitten taas alkaa tuntua liian oudolta meno ja poistun. 😅
Vaikeudet joko musertaa tai jalostaa, mun kohdalla on käyny niin, että oon hokannut tarttua positiivisuuteen voittaakseni negatiivisuudet. Ja siitä on muodostunut vakio.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
En ole hetkeen taas lukenut ikävää. Välillä käyn, sitten taas alkaa tuntua liian oudolta meno ja poistun. 😅
Vaikeudet joko musertaa tai jalostaa, mun kohdalla on käyny niin, että oon hokannut tarttua positiivisuuteen voittaakseni negatiivisuudet. Ja siitä on muodostunut vakio.
Jasu"En ole hetkeen taas lukenut ikävää. Välillä käyn, sitten taas alkaa tuntua liian oudolta meno ja poistun. 😅
Jasu"
Siellä Ikävässä on enemmän kirjoittajia tai sitten he ovat aktiivisempia, mikä näyttää suuremmalta kirjoitusmäärältä.
Ehkä sinun kohdallasi kärsimys on vain jalostanut sinua?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole hetkeen taas lukenut ikävää. Välillä käyn, sitten taas alkaa tuntua liian oudolta meno ja poistun. 😅
JasuYksi sellainen mikä tekee vahvaksi heikkoina hetkinäkin, itselleni on se että elän omien arvojeni mukaan. En jää kuuntelemaan maailmaa ja sen luomia paineita. Suljen korvani niiltä ja keskityn kuulemaan itseäni. Silloin en eksy.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi sellainen mikä tekee vahvaksi heikkoina hetkinäkin, itselleni on se että elän omien arvojeni mukaan. En jää kuuntelemaan maailmaa ja sen luomia paineita. Suljen korvani niiltä ja keskityn kuulemaan itseäni. Silloin en eksy.
JasuLöydän aina kotiin ja kotona on hyvä olla. Enkä puhu talosta. 😅
Vaan mieleni kodista.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Yksi sellainen mikä tekee vahvaksi heikkoina hetkinäkin, itselleni on se että elän omien arvojeni mukaan. En jää kuuntelemaan maailmaa ja sen luomia paineita. Suljen korvani niiltä ja keskityn kuulemaan itseäni. Silloin en eksy.
Jasu"Yksi sellainen mikä tekee vahvaksi heikkoina hetkinäkin, itselleni on se että elän omien arvojeni mukaan. En jää kuuntelemaan maailmaa ja sen luomia paineita. Suljen korvani niiltä ja keskityn kuulemaan itseäni. Silloin en eksy.
Jasu"
Minulla puolestaan on se, että joka ilta muistan Isä meidän -rukouksen. Uskon Jumalaan ja se on elämäni perusta. Kun turvaan Jumalaan - silloin en eksy.- Anonyymi
"En ole hetkeen taas lukenut ikävää. Välillä käyn, sitten taas alkaa tuntua liian oudolta meno ja poistun. 😅
Jasu"
Siellä Ikävässä on enemmän kirjoittajia tai sitten he ovat aktiivisempia, mikä näyttää suuremmalta kirjoitusmäärältä.
Ehkä sinun kohdallasi kärsimys on vain jalostanut sinua?Voi olla enemmän tai tuotteliaampia. 🤷🏼♂️
Silloinhan se on tavallaan hyvä, jos henkisesti jalostuu. Pidän tärkeänä henkistä puolta ja kasvua. Menee ohi fyysisten juttujen kohdallani heittäen.
Muuten eikö Lucifer ollut valonkantaja, joka kehoitti rakastamaan itseään ei Jumalaa? Olikohan hän väärin ymmärretty? Itsensä rakastaminenhan on tarpeen kyetäkseen kasvamaan terveeksi henkisesti ja kyetäkseen seuraamaan omaa tietään. Ei toisten.
Jasu - Anonyymi
"Yksi sellainen mikä tekee vahvaksi heikkoina hetkinäkin, itselleni on se että elän omien arvojeni mukaan. En jää kuuntelemaan maailmaa ja sen luomia paineita. Suljen korvani niiltä ja keskityn kuulemaan itseäni. Silloin en eksy.
Jasu"
Minulla puolestaan on se, että joka ilta muistan Isä meidän -rukouksen. Uskon Jumalaan ja se on elämäni perusta. Kun turvaan Jumalaan - silloin en eksy.Yym, mulle jumaluutta on kaikki ja ei mikään. 🙂
Mun käsitys on niin omanlainen, ettei siitä enempää.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Voi olla enemmän tai tuotteliaampia. 🤷🏼♂️
Silloinhan se on tavallaan hyvä, jos henkisesti jalostuu. Pidän tärkeänä henkistä puolta ja kasvua. Menee ohi fyysisten juttujen kohdallani heittäen.
Muuten eikö Lucifer ollut valonkantaja, joka kehoitti rakastamaan itseään ei Jumalaa? Olikohan hän väärin ymmärretty? Itsensä rakastaminenhan on tarpeen kyetäkseen kasvamaan terveeksi henkisesti ja kyetäkseen seuraamaan omaa tietään. Ei toisten.
Jasu"Voi olla enemmän tai tuotteliaampia. 🤷🏼♂️
Jasu"
Taidat sotkea Luciferin Prometeukseen. Juuri tulen/valontuojan takia hänen mukaansa nimetty Prometeus-leirit, jotka ovat ei uskovaisten vastine rippikoululeireille. Hänen tarinassaan toivo jäi jäljelle Pandoran lippaaseen.
"Prometheus (myös Prometheas tai Prometeus) on kreikkalaisessa mytologiassa titaani, joka loi ihmiset ja varasti heille jumalilta tulen.[1] Prometheus oli Iapetoksen ja Klymenen poika sekä Atlaksen ja Epimetheuksen veli. Prometheus muovasi savesta ihmisen, jolla hän hieman toisistaan poikkeavien tarinoiden mukaisesti kansoitti maan. Zeus ei halunnut antaa Prometheuksen suojateille tulta, joten tämä varasti sen ja toi sen ihmisille fenkolin varressa. Prometheus huijasi myös Zeuksen valitsemaan huonoimman palan ihmisiltä vaaditusta härkäuhrista, täten auttaen ihmisiä.
Kostaakseen Zeus lähetti Pandoran lippaineen Prometheuksen luo. Lippaan piti sisältää jumalten lahja, mutta todellisuudessa siinä olivatkin maailman vitsaukset. Prometheus ei luottanut lahjaan eikä nainut Pandoraa. Pandoran kanssa meni kuitenkin naimisiin Prometheuksen veli, Epimetheus, joka niin tehdessään toi vitsaukset maailmaan. Prometheuksen ja Epimetheuksen vastakohtaisuutta kuvastavat nimet: Prometheus merkitsee ”etukäteen ajattelevaa”, Epimetheus ”jälkikäteen ajattelevaa”.
Lopulta Zeus kytki Prometheuksen kallioon, jossa kotka nokki joka päivä hänen maksaansa, joka aina öisin kasvoi entiselleen. Herakles surmasi kotkan ja vapautti Prometheuksen noin 30 vuoden vankeuden jälkeen."- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan Vilmaa. Hae sairauslomaa ennemmin. Sitä kautta sitten pois töistä...
xLinerNyt on hyvä aika hypätä pois oravanpyörästä. Ennen kaikki oli paremmin. Ei ollut sodanpelkoa eikä tällaista näköalattomuutta.
Parempi ottaa aikaa itselle ja koettaa vielä nauttia elämästä kun vielä voi. - Anonyymi
"Voi olla enemmän tai tuotteliaampia. 🤷🏼♂️
Jasu"
Taidat sotkea Luciferin Prometeukseen. Juuri tulen/valontuojan takia hänen mukaansa nimetty Prometeus-leirit, jotka ovat ei uskovaisten vastine rippikoululeireille. Hänen tarinassaan toivo jäi jäljelle Pandoran lippaaseen.
"Prometheus (myös Prometheas tai Prometeus) on kreikkalaisessa mytologiassa titaani, joka loi ihmiset ja varasti heille jumalilta tulen.[1] Prometheus oli Iapetoksen ja Klymenen poika sekä Atlaksen ja Epimetheuksen veli. Prometheus muovasi savesta ihmisen, jolla hän hieman toisistaan poikkeavien tarinoiden mukaisesti kansoitti maan. Zeus ei halunnut antaa Prometheuksen suojateille tulta, joten tämä varasti sen ja toi sen ihmisille fenkolin varressa. Prometheus huijasi myös Zeuksen valitsemaan huonoimman palan ihmisiltä vaaditusta härkäuhrista, täten auttaen ihmisiä.
Kostaakseen Zeus lähetti Pandoran lippaineen Prometheuksen luo. Lippaan piti sisältää jumalten lahja, mutta todellisuudessa siinä olivatkin maailman vitsaukset. Prometheus ei luottanut lahjaan eikä nainut Pandoraa. Pandoran kanssa meni kuitenkin naimisiin Prometheuksen veli, Epimetheus, joka niin tehdessään toi vitsaukset maailmaan. Prometheuksen ja Epimetheuksen vastakohtaisuutta kuvastavat nimet: Prometheus merkitsee ”etukäteen ajattelevaa”, Epimetheus ”jälkikäteen ajattelevaa”.
Lopulta Zeus kytki Prometheuksen kallioon, jossa kotka nokki joka päivä hänen maksaansa, joka aina öisin kasvoi entiselleen. Herakles surmasi kotkan ja vapautti Prometheuksen noin 30 vuoden vankeuden jälkeen."Piti googlettaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer
Jotain tuossakin on siitä.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Piti googlettaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer
Jotain tuossakin on siitä.
JasuMutta minun tietääkseni Lucifer ei tuonut ihmisille mitään hyvää valoa toisinkuin Prometheus tulen.
- Anonyymi
Mutta minun tietääkseni Lucifer ei tuonut ihmisille mitään hyvää valoa toisinkuin Prometheus tulen.
Ei hyvää, mutta nimi tulee suoraan kreikasta. Hän oli nk. fallen angel. Ilmeisesti Luciferista puhutaan hyvin vähän raamatussa? Siis muussa kuin pahan muodossa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää, mutta nimi tulee suoraan kreikasta. Hän oli nk. fallen angel. Ilmeisesti Luciferista puhutaan hyvin vähän raamatussa? Siis muussa kuin pahan muodossa.
JasuAlunperinhän kaikki enkelit oli hyviksiä, mutta Luciferista tuli pahis talloessaan Jumalan varpaat pyrkiessään ylemmäs valtaistuimelle. Taivassota. Ja jossain puhutaan, että Lucifer kehoitti rakastamaan itseään, eikä Jumalaa. Kun Jumala kehoitti rakastamaan häntä Jumalaa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jasu"Ei hyvää, mutta nimi tulee suoraan kreikasta. Hän oli nk. fallen angel. Ilmeisesti Luciferista puhutaan hyvin vähän raamatussa? Siis muussa kuin pahan muodossa.
Jasu"
Kristittynä en hyväksy Luciferiä ollenkaan ja hänen nimellään minulle ei saa myytyä olutta tai grilliä.
Lopetellaan päivän osalta. Palaan illalla! Hyvää joulukuun loppua! :)- Anonyymi
"Ei hyvää, mutta nimi tulee suoraan kreikasta. Hän oli nk. fallen angel. Ilmeisesti Luciferista puhutaan hyvin vähän raamatussa? Siis muussa kuin pahan muodossa.
Jasu"
Kristittynä en hyväksy Luciferiä ollenkaan ja hänen nimellään minulle ei saa myytyä olutta tai grilliä.
Lopetellaan päivän osalta. Palaan illalla! Hyvää joulukuun loppua! :)Jep. Mä siirryn katselemaan maan alle majoitusta tekeviä.
https://youtu.be/X7M1OZ-W0II?si=PTKyaQntXBZ0P4vo
Kiitos, samoin. 🙂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jep. Mä siirryn katselemaan maan alle majoitusta tekeviä.
Kiitos, samoin. 🙂
Jasu"Jep. Mä siirryn katselemaan maan alle majoitusta tekeviä.
Kiitos, samoin. 🙂
Jasu"
Tuo olikin mielenkiintoinen video. Ei se mies tehnyt maan alle vaan rinteeseen talon ja koiralle kopin. Kiitos, sillä se oli tosi antoisa video.- Anonyymi
"Jep. Mä siirryn katselemaan maan alle majoitusta tekeviä.
Kiitos, samoin. 🙂
Jasu"
Tuo olikin mielenkiintoinen video. Ei se mies tehnyt maan alle vaan rinteeseen talon ja koiralle kopin. Kiitos, sillä se oli tosi antoisa video.Juu, katselin niitä maan allekin tehtyjä asumuksia. Tuo oli rinnerakennelma. Hienoja pätkiä kattelin muutaman tunnin. 🙂👍
Mua kiinnostaa vaihtoehtoiset asumismuodot ja nuo on yksi inspiroiva genre. 🙃
Hienoja luola asutuksiakin löytyy.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, katselin niitä maan allekin tehtyjä asumuksia. Tuo oli rinnerakennelma. Hienoja pätkiä kattelin muutaman tunnin. 🙂👍
JasuEn tiiä miksi minusta on tullut mettiläinen ja haluaisin kovasti pois perusyhteiskunnasta, pakotteineen. Mettiläisenä joutuu kovasti uurastamaan, mutta se on verissä ja niin tehtiin ennenkin eikä istuttu päivät perseet homeessa. Ei se pelota, että joutuusi päivittäin tekemään puita, hakemaan vettä, ettimään ruokaa jne. Ihan normaalia ollut ihmiselle iät ja ajat vaikka nykyään siitä on vieroitettu palveluitten piiriin.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Juu, katselin niitä maan allekin tehtyjä asumuksia. Tuo oli rinnerakennelma. Hienoja pätkiä kattelin muutaman tunnin. 🙂👍
Jasu"Juu, katselin niitä maan allekin tehtyjä asumuksia. Tuo oli rinnerakennelma. Hienoja pätkiä kattelin muutaman tunnin. 🙂👍
Jasu"
Laitaisitko lisää vastaavia asumuksista kertovia videoita? Oli ilo katsoa se antamasi.Anonyymi kirjoitti:
En tiiä miksi minusta on tullut mettiläinen ja haluaisin kovasti pois perusyhteiskunnasta, pakotteineen. Mettiläisenä joutuu kovasti uurastamaan, mutta se on verissä ja niin tehtiin ennenkin eikä istuttu päivät perseet homeessa. Ei se pelota, että joutuusi päivittäin tekemään puita, hakemaan vettä, ettimään ruokaa jne. Ihan normaalia ollut ihmiselle iät ja ajat vaikka nykyään siitä on vieroitettu palveluitten piiriin.
Jasu"En tiiä miksi minusta on tullut mettiläinen ja haluaisin kovasti pois perusyhteiskunnasta, pakotteineen. Mettiläisenä joutuu kovasti uurastamaan, mutta se on verissä ja niin tehtiin ennenkin eikä istuttu päivät perseet homeessa. Ei se pelota, että joutuusi päivittäin tekemään puita, hakemaan vettä, ettimään ruokaa jne. Ihan normaalia ollut ihmiselle iät ja ajat vaikka nykyään siitä on vieroitettu palveluitten piiriin.
Jasu"
Joo, nykyään eletään tietoyhteiskunnassa, jossa palvelut on lähellä. Esimerkiksi kaveri juuri lähetti minulle valtakirjan sähköpostiliitteenä. Tulostin sen ja käyn hakemassa Joensuussa kaverin puolesta lähetyksen. Passilla todistan henkilöllisyyteni.
Miten selkäsi kestäisi vedenkantoa? Minä en kaipaa menneisiin aikoihin.
Katson korteista aattoiltana, mitä tuo.
- Anonyymi
Pääsen muuttamaan pois tästä naapurustosta, se on oikeastaan ainoa konkreettinen tavoite.
- Anonyymi
Samoin.On kyl muitakin syitä ,käytännön miks muuttaa pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.On kyl muitakin syitä ,käytännön miks muuttaa pitää.
Mulla taas niin ikävä saunaa ja joku parveke tai pieni piha olisi kiva juttu.
- Anonyymi
Mars planeetta asutetaan amerikkalaisilla ja kuutamo kiinalaisilla?🎅
- Anonyymi
Okei, lottovoitto kelpaisi.
Moni muu kiva tuo mukanaan myös raskaita velvollisuuksia.
Nykyinen tila on oikein hyvä. Jos tällaisena pysyisi, niin olisin ihan tyytyväinen.
xLiner - Anonyymi
Jos ei olisi kirjoitettavana mitään kivaa, en vastaisi. Juntteja muutamat.
Matkasta on osa maksettu, se tulee toukokuussa.
Pääsin epäluotettavasta seurustelukumppanista eroon, sain viimeinkin tykästykseni siihen jamaan että pystyin. Voisiko sanoa että rakkaus kuristui valheiden myötä ja se on hyvä asia. Lähdin viisi kertaa ja neljä kertaa hän sai pyydetyksi takaisin. Piti katsoa loppuun asti ettei tarvitse katua. Nyt on selvä että muutosta rehtiyteen ei ole eikä tule. Koen itseni vahvaksi.
Olen aloittamassa uuden suhteen, eka yökylä viikon päästä.
Nyt lähden kirjastoon lukemaan lehtiä ja lörpöttelemään satunnaisten tuttujen kanssa. Toivossa on että kahviossa olisi toscapiirakkaa. Ei toiveiden tarvitse niin isoja olla varsinkin jos on pieniä monta. - Anonyymi
En ole koskaan toivonut mitään! Ei ole ehtinyt.
Olen uurastanut vuosikymmenestä toiseen. Vuodesta vuoteen. Ja sitten kolmanteen.
Jälkeenpäin olen kyllä aina ollut tyytyväinen.
-muurahainen- No toivottavasti ei mitään tapahdu.
Sellasia toiveita tietenkin, että pääsis johonkin, vaikka Frankfurtin messuille. Ja sitten tietenkin kesällä taas ruotsiin.
Ja jos kämpän sais myytyä. Sehän ois eräänlainen lottovoitto. Pääsis muuttaa lähemmäksi työpaikkaa ja myös omia työpajoja.
Ja sitten vielä kun sais ton kirjan valmiiks.Vuonna 2025 olen päättänyt tavata ystäviäni, matkustella ja voittaa lotossa.
Noudatan suunnitelma A:ta, kunnes joku menee pieleen, sen jälkeen kehitän suunnitelman B (jos se jostain syystä tulee ajankohtaiseksi).
Toistaiseksi on valoisat näkymät ja kova usko tulevaisuuteen.
Mikä voisi mennä pieleen? 😁Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Missä meinaat matkustella - Suomessa vai ulkomailla?
Sekä että. Suunnitelmat ovat vielä alkutekijöissään. Toivon, että ne toteutuvat.
Oletko listannut jo omat v. 2025, kivat toiveet ja tapahtumat?
Mitä sinulla suunnitelmissa?tosi.typy kirjoitti:
Sekä että. Suunnitelmat ovat vielä alkutekijöissään. Toivon, että ne toteutuvat.
Oletko listannut jo omat v. 2025, kivat toiveet ja tapahtumat?
Mitä sinulla suunnitelmissa?tosi.typy: "Oletko listannut jo omat v. 2025, kivat toiveet ja tapahtumat?
Mitä sinulla suunnitelmissa?"
Tapaan ystävän 1.1.2025 kahvilassa. Torstaina 2.1. varaan parturissa ajan ilmeisesti torstaiksi 30.1. Lisäksi lopetan Veikkauksen pelien pelaamisen lukuun ottamatta Vakio 1:stä. Sitä pelaan 9 euron panoksella melkein joka lauantai. Suuremmalla todennäköisyydellä sieltä jotain saa kuin jostain lotosta.
- Anonyymi
Toivon rahaa.
Enpä tiedä tapahtuuko mitään kivaa mutta lasken tämän suhteen rimaa ja teen asioita jotka sitten mahdollistavat kivojen asioiden osumisen kohdalle.
Salilla aloitan nyt vuodenvaihteen jälkeen Jim Wendlerin 5-3-1 ohjelmalla ja katselen tuleeko sillä kehitystä. Toki näin puoli vuosisataa kun on jo takana niin sekin olisi kiva asia jos voimatasot pysyisi edes lähellä nykyistä.
Täytyy katsellä keväämmällä löytyykö jostakin kaveri joka neuvoisi painonnostossa. (ei siis omapaino vaan työntö ja tempauksen tekniikka) Saisi uutta intoa treeniin. Frisbeegolffissa varmaan hommaan kilpailulisenssin ja lähden lähiradoille vähän kisaamaan. Siinä nyt ei ole tavoitteita.
Metallialan töiden vastapainoksi olen pistänyt kysmyksiä eri kouluihin siitä miten voisin suorittaa hoiva-avustajan tutkinnon. Henkilökohtaisen avustajan töihin pääsee ilman toki koulutustakin mutta antaisi vähän selkänojaa. Olen siis hakemassa näigin henkilökohtaisen avustajan töihin. Ihan vaan vastapainoki nykyiselle työlle ja kun vapaata on kuusi päivää putkeen niin tuntuu välillävapaat turhan pitkälle Toisi myös erilaista sisältöä omaan elämään.
Keväällä on sitten vaalit enkä tiedä onko siellä odotettavissa kivoja asioita mutta ainakin lautakuntapaikat menee uusiksi joten jotakin vaihtelua tulossa.
Oikean löytämiseen en enää usko. Tuossa oli muutamien treffien verran aihiota johonkin suurempaan mutta minulle tuntemattomasta syystä se ohjautui väylältä karikkoon. Mutta ne treffit olivat niin mukabia kokemuksia että jos joskus vielä treffeille pääsisi niin sekin merkitään aikakirjoihin kivoina asioina.- Anonyymi
No voi perse. Sulle kyllä olis suonut jo osuman.
Semmosta se on naisten kanssa, vaikeeta. Anonyymi kirjoitti:
No voi perse. Sulle kyllä olis suonut jo osuman.
Semmosta se on naisten kanssa, vaikeeta.Kiitokset. tsempistä.
Kun tuossa nyt on tuo sana vaikeeta niin voi toki olla että haluaa olla vaikeasti tavoiteltava. Se kyllä selviäisi kun aloittaisi soidintanssit hänen ympärillä mutta taidan jättää välin sillä voi olla että haluaa pysyä sinkkuna tai sitten olin vain varanumero.Joo treffit voi kirjoittaa asiakirjoihin mukavina asioina. No mulla ei onneks kokemusta.
Ai metalliala. Se on kiinnostavaa. Mä oon raksa alalla. Meidän seitsenkymppinen metallimies siirtyi ajasta ikuisuuteen. Toisen epäonni on toisen onni. Mutta nyt on taottava kun rauta on kuumaa. Arvaa oonko harjoitellut hitsaamista. Mutta eipä tiedä viekö taas joku ovelampi tonkin homma. Toisaalta voisin siirtyä opettajaksi. Opettaa tätä raksa alaa. Tuun ihan hyvin ihmisten kanssa toimeen, vaikka toi seurustelu ei koskaan ookkaan onnistunu. Vammastenkin kanssa tuun toimeen, mutta ihan tommosesta hoiva avustajan hommasta mun kannattaa pysyy kaukana.JeroP kirjoitti:
Joo treffit voi kirjoittaa asiakirjoihin mukavina asioina. No mulla ei onneks kokemusta.
Ai metalliala. Se on kiinnostavaa. Mä oon raksa alalla. Meidän seitsenkymppinen metallimies siirtyi ajasta ikuisuuteen. Toisen epäonni on toisen onni. Mutta nyt on taottava kun rauta on kuumaa. Arvaa oonko harjoitellut hitsaamista. Mutta eipä tiedä viekö taas joku ovelampi tonkin homma. Toisaalta voisin siirtyä opettajaksi. Opettaa tätä raksa alaa. Tuun ihan hyvin ihmisten kanssa toimeen, vaikka toi seurustelu ei koskaan ookkaan onnistunu. Vammastenkin kanssa tuun toimeen, mutta ihan tommosesta hoiva avustajan hommasta mun kannattaa pysyy kaukana.Metalliala se on minulle , ja monelle muullekin tällä alueella, tuonut leivän pöytään. En itsekään ole mikään hitsaaja ja suurimmat tuntimäärät löytyy cnc-koneistuksen sekä polttoleikkuun parista. Pikkaisen myös olen sorvausta tehnyt.
Raksa-ala on a suhdanneherkkä eikä aina niin arvostettu ulkoaalaisten työntekijöiden kohtelun vuoksi sekä kilpailutettujen urakoiden pilkkomisesta osiin. Itse kuitenkin arvostan korkealle.
Jos olet suunnitellut tuota opettajan uraa niin ihan jo treffeille pääsemisen kannalta se on hyvä sijoitus. Metalli- eikä raksamiehet ole tuossa listalla mutta opettaja kilpailee ihan kärkikuusikossa.
https://www.tinderinparhaat.com/nama-ovat-sinkkujen-mielesta-seksikkaimmat-ammatit-katso-naisten-ja-miesten-top-listat/M184 kirjoitti:
Metalliala se on minulle , ja monelle muullekin tällä alueella, tuonut leivän pöytään. En itsekään ole mikään hitsaaja ja suurimmat tuntimäärät löytyy cnc-koneistuksen sekä polttoleikkuun parista. Pikkaisen myös olen sorvausta tehnyt.
Raksa-ala on a suhdanneherkkä eikä aina niin arvostettu ulkoaalaisten työntekijöiden kohtelun vuoksi sekä kilpailutettujen urakoiden pilkkomisesta osiin. Itse kuitenkin arvostan korkealle.
Jos olet suunnitellut tuota opettajan uraa niin ihan jo treffeille pääsemisen kannalta se on hyvä sijoitus. Metalli- eikä raksamiehet ole tuossa listalla mutta opettaja kilpailee ihan kärkikuusikossa.
https://www.tinderinparhaat.com/nama-ovat-sinkkujen-mielesta-seksikkaimmat-ammatit-katso-naisten-ja-miesten-top-listat/Metalli on meidänkin kylässä tärkeä, tosin pääosin pienyrityksistä koostuu. Ja vaikka ei nyt ihan vielä olla muuttotappiokunta, niin väki vanhenee ja alkaa olla tekijöistä pulaa. Toi hitsaus on täällä rakennusalallakin ihan hyvä taito ja kun oon täällä korjauspuolella, eli ei mitään suuria rakenteita tehdä, ei mitään luokkiakaan tarvi, riittää kun tulee siisti sauma.
En ois uskonu että opettaja noin hyvin arvostetaan sekä miehissä että naisissa. Vaan sitten myöhemmässä vaiheessa kun ovat vanhempia, näyttää arvostus laskevan. Onneks tuolla Amis puolella ei vanhemmat enää sillälailla pyöri. Vaikka tuli mullekin työmaalle kerran joku harjoittelijan vanhempi jotain ihme juttua selittään. Ei siis pahalla mutta jotain ihme juttua väänsi.
- Anonyymi
Ehkä kumppani löytyy.
- Anonyymi
Kuuskymppisenä löytyy kumppani? Ja uskot siihen. Ei voi olla totta.
- Anonyymi
Olen nyt 34.
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt 34.
Jos olet 34-vuotias nainen niin mahdollisuutesi ovat hyvät. Hyvä mies 60-vuotiaana on kysytty vanhempien naisten keskuudessa, sillä vanhemmissa ikäluokissa naisia on vapaana enemmän kuin miehiä. Ei muuta kuin pilkettä silmäkulmaan niin ehkä vuonna 2025 kumppani löytyy? :)
- Anonyymi
Jos olet 34-vuotias nainen niin mahdollisuutesi ovat hyvät. Hyvä mies 60-vuotiaana on kysytty vanhempien naisten keskuudessa, sillä vanhemmissa ikäluokissa naisia on vapaana enemmän kuin miehiä. Ei muuta kuin pilkettä silmäkulmaan niin ehkä vuonna 2025 kumppani löytyy? :)
Mies olen.
- Anonyymi
En ole mikään ätmi, usko jo! Lopeta minusta valehtelu!
- Anonyymi
Ei mun tarvii sun puheista välittää.
- Anonyymi
Ei pelkästään "vapaana". Miehiä on jo nyt enemmän kuin naisia kaikissa ikäluokissa vastasyntyneistä aina 56-vuotiaisiin. Vasta tämän jälkeen naisia on enemmän kuin miehiä.
- Anonyymi
Ei mitään.
- Anonyymi
Saija Varjus, Eija Kantola, Terhi Jokila, Tomi Markkola, Esa Nummela ja Adi - Onnellista uutta vuotta:
https://youtu.be/J2WlSr2Gc7o?feature=sharedOnnellista uutta vuotta Abban sävelmin.
https://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM- Anonyymi
Onnellista uutta vuotta Abban sävelmin.
https://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM👍👍
Joitakin kivoja reissuja harrastuksen parissa tulee tehtyä. Muusta en tiedä. Treeniä kovasti. Toivottavasti myös rikastuisin edes vähän. Muuta ei uskalla edes toivoa, eikä suunnitella.
mustasusi: "Joitakin kivoja reissuja harrastuksen parissa tulee tehtyä. Muusta en tiedä. Treeniä kovasti. Toivottavasti myös rikastuisin edes vähän. Muuta ei uskalla edes toivoa, eikä suunnitella."
Harrastusmatkat ovat ilmeisesti kotimaanmatkailua? Mitä treenaat? Itse yritän vähän rikastua Vakioveikkauksen muodossa. Jos tuurilla sattuisi tulemaan hyvä ja oikea rivi. Tilauksessa on satasia ja joskus voi tulla jopa tuhansia tai niukasti 5 numeroinen summa, jos oikein onni potkaisee.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
mustasusi: "Joitakin kivoja reissuja harrastuksen parissa tulee tehtyä. Muusta en tiedä. Treeniä kovasti. Toivottavasti myös rikastuisin edes vähän. Muuta ei uskalla edes toivoa, eikä suunnitella."
Harrastusmatkat ovat ilmeisesti kotimaanmatkailua? Mitä treenaat? Itse yritän vähän rikastua Vakioveikkauksen muodossa. Jos tuurilla sattuisi tulemaan hyvä ja oikea rivi. Tilauksessa on satasia ja joskus voi tulla jopa tuhansia tai niukasti 5 numeroinen summa, jos oikein onni potkaisee.Koti- ja ulkomaanmatkailua on harrastuksen parissa. Sellaisen historiallisen miekkailun/taistelun elävöittämisessä. Saa nyt nähdä missä sitten. Ja treenaan kovaa myös salilla. En kuitenkaan kilpailullisesti, vaan omaa kuntoa parantaen. Kulkee ihan kivasti treenit, kun sitä on nyt kovemmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin.
mustasusi kirjoitti:
Koti- ja ulkomaanmatkailua on harrastuksen parissa. Sellaisen historiallisen miekkailun/taistelun elävöittämisessä. Saa nyt nähdä missä sitten. Ja treenaan kovaa myös salilla. En kuitenkaan kilpailullisesti, vaan omaa kuntoa parantaen. Kulkee ihan kivasti treenit, kun sitä on nyt kovemmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin.
"Koti- ja ulkomaanmatkailua on harrastuksen parissa. Sellaisen historiallisen miekkailun/taistelun elävöittämisessä. Saa nyt nähdä missä sitten. Ja treenaan kovaa myös salilla. En kuitenkaan kilpailullisesti, vaan omaa kuntoa parantaen. Kulkee ihan kivasti treenit, kun sitä on nyt kovemmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin."
Onko se miekkailujuttu jotain roolipelaamista?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Koti- ja ulkomaanmatkailua on harrastuksen parissa. Sellaisen historiallisen miekkailun/taistelun elävöittämisessä. Saa nyt nähdä missä sitten. Ja treenaan kovaa myös salilla. En kuitenkaan kilpailullisesti, vaan omaa kuntoa parantaen. Kulkee ihan kivasti treenit, kun sitä on nyt kovemmassa kunnossa kuin koskaan aikaisemmin."
Onko se miekkailujuttu jotain roolipelaamista?No ei varsinaisesti vaan sellaista urheilullista ja vähän kilpailullista taistelua historiallisin asein ja varustein. Kontaktilaji kyseessä.
mustasusi kirjoitti:
No ei varsinaisesti vaan sellaista urheilullista ja vähän kilpailullista taistelua historiallisin asein ja varustein. Kontaktilaji kyseessä.
mustasusi: "No ei varsinaisesti vaan sellaista urheilullista ja vähän kilpailullista taistelua historiallisin asein ja varustein. Kontaktilaji kyseessä."
Mielenkiintoista. Montako vuotta olet harrastunut ja paljonko harrastaminen maksaa?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
mustasusi: "No ei varsinaisesti vaan sellaista urheilullista ja vähän kilpailullista taistelua historiallisin asein ja varustein. Kontaktilaji kyseessä."
Mielenkiintoista. Montako vuotta olet harrastunut ja paljonko harrastaminen maksaa?Nyt lähtee neljäs vuosi harrastusta. Maksaa jotain 30e kk. Paitsi kesällä kun voidaan treenata ulkona, niin 10e kk ja tietysti varusteet ja välineet maksaa sen verran kun niihin haluaa laittaa. Se on elämäntapa myöskin.
mustasusi kirjoitti:
Nyt lähtee neljäs vuosi harrastusta. Maksaa jotain 30e kk. Paitsi kesällä kun voidaan treenata ulkona, niin 10e kk ja tietysti varusteet ja välineet maksaa sen verran kun niihin haluaa laittaa. Se on elämäntapa myöskin.
mustasusi: "Nyt lähtee neljäs vuosi harrastusta. Maksaa jotain 30e kk. Paitsi kesällä kun voidaan treenata ulkona, niin 10e kk ja tietysti varusteet ja välineet maksaa sen verran kun niihin haluaa laittaa. Se on elämäntapa myöskin."
Itse olen harrastanut yhtä yliopiston kerhoa vuodesta 2018 lähtien. Lisäksi jalkapalloa kentän laidalla, televisiossa ja tietokoneella on lähellä sydäntäni. Juuri alkoi italialaisen Atlantan ottelu, joten lopettelen melko pian ja alan seuraavan futista.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei varsinaisesti vaan sellaista urheilullista ja vähän kilpailullista taistelua historiallisin asein ja varustein. Kontaktilaji kyseessä.
Lienet törmännyt tuubikanavaan "scholagladiatora". Siinä joku kalju britti esittelee miekkailua historiallisista näkökulmista. Tuon kanssa on rinnan "tods workshop", käyden läpi kaikenlaisia keskiajan ankeuttamisvälineitä. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Lienet törmännyt tuubikanavaan "scholagladiatora". Siinä joku kalju britti esittelee miekkailua historiallisista näkökulmista. Tuon kanssa on rinnan "tods workshop", käyden läpi kaikenlaisia keskiajan ankeuttamisvälineitä. - cu-
Olen varmaan tuohonkin törmännyt youtubessa. Mä en voi oikein tarkemmin selittää missä harrastan, kun mut tunnistaa siitä sitten liika hyvin kuka vaan jos ottaa selvää...
- Anonyymi
Elän elämääni ja ystäviä ei ole.
- Anonyymi
Entäpä jos onkin..
- Anonyymi
En ainakaan kuole ensi vuonna.
- Anonyymi
Jos kuuluu alemman tason miesten kategoriaan, ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuuluu alemman tason miesten kategoriaan, ei voi tietää.
En kuulu.
- Anonyymi
Rakastun ikäiseni vanhemman miehen kanssa.
- Anonyymi
Suklaa ja karkit halpuu samaan kuin 4 vuotta sitten .
- Anonyymi
Tapaan Senssun
- Anonyymi
Tapaan Röllipeikon...
- Anonyymi
Tuppo Nalle toiveissa
- Anonyymi
Varmasti vuosi 2025 tarjoaa mukavia elämyksiä, ja tietysti myös todennäköisesti pettymyksiä. Ei kai vuosi voisi muuten täydellinen olla.
Itselleni riittäisi jos tuleva vuosi olisi suunnilleen samanlainen mitä tämä kulunutkin.
Jos hyvin käy voisi harkita muuttamista naisen kanssa saman katon alle, siihen vain usein sisältyy myös riskejä.
Jaksaisiko sitä jakaa aikaansa koko ajan jonkun toisen kanssa, en ole enää siitä ihan varma.
Maybe, heaven can wait.
https://www.youtube.com/watch?v=JMtack-i2vw
AV"Varmasti vuosi 2025 tarjoaa mukavia elämyksiä, ja tietysti myös todennäköisesti pettymyksiä. Ei kai vuosi voisi muuten täydellinen olla.
Itselleni riittäisi jos tuleva vuosi olisi suunnilleen samanlainen mitä tämä kulunutkin.
Jos hyvin käy voisi harkita muuttamista naisen kanssa saman katon alle, siihen vain usein sisältyy myös riskejä.
Jaksaisiko sitä jakaa aikaansa koko ajan jonkun toisen kanssa, en ole enää siitä ihan varma.
Maybe, heaven can wait.
https://www.youtube.com/watch?v=JMtack-i2vw
AV"
Siinä onkin miettimistä, että muuttaako saman katon alle. Itselläni se ajatus kävi mielessä muutama vuosi sitten, mutta sitten iski ajatus mieleen, että haluan olla mieluummin sinkku. Eli en kaipaakaan naista elämääni niin paljon, että haluisin muuttaa saman katon alle.
Hyvät uudet vuodet! :)
- Anonyymi
Kaikkea kivaa ei tiedä, mutta voitan lotossa varmasti vähintään useampia euroja, parhaimmassa tapauksessa samalla kupongilla. Matkustan ulkomaille minulle harvinaiseen aikaan, alkukesästä, erikoisessa seurassa.
- Sheena"Kaikkea kivaa ei tiedä, mutta voitan lotossa varmasti vähintään useampia euroja, parhaimmassa tapauksessa samalla kupongilla. Matkustan ulkomaille minulle harvinaiseen aikaan, alkukesästä, erikoisessa seurassa.
- Sheena"
Onnea loton ja elämän suhteen. Hyvää matkaa ulkomaille! Ei sitä koskaan tiedä sitä, mitä uusi vuosi tuo tullessaan. :)
- Anonyymi
Maahanmuuttokulttuuri kehittyy, nyt jo ammuskelevat täällä kuten Ruotsissakin...
Pelko ja hätä sydämessä kohti vuotta 2025. Kyllä hienolle tolalle maa laitettu... - Anonyymi
Minun ätmiksi haukkuminen loppuu.
- Anonyymi
Älä itse jankkaa tuota niin paljon. Pidä mielessä sanonta "poissa silmistä, poissa mielestä", siinä on perää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964