Mun elämä täynnä myrkyllisiä ihmisiä

Anonyymi-ap

Musta on tuntunut pidemmän aikaa että mua on rajusti mustamaalattu. Mun elämä ei ollut 10 vuotta sitten tämmöistä mulla oli terveitä suhteita ja helposti sain mieskavereita/ystäviä.
Nykyään mulla on 1 ystävä (muihin oon koettanut pitää yhteyttä, mutta on näytetty että en saa heidän seuraan tulla enää.
Myös deittailussa sama kaava, aluksi joku ihan ulkopuolinen on ihastunut muhun ja hetkenpäästä ei ole. Joku aika sitten etsin miehen kauempaa ja meillä ei ollut ketään yhteisiä kavereita. Seurusteltiin puoli vuotta vähän yli ja yllättäen lopetti kun hänen kaverit eivät musta tykänneet. Näin heitä pari kertaa ja olivat näköjään tehneet musta omat päätelmät.
Mikä mussa voi olla näin pielessä että mua vältellään enkä uusia ihmisiä saa mistään niin että läheisiä välejä syntyisi.

Olen mukava, positiivinen, huumorintajuinen, rauhallinen nainen. Töissä pidetty ja näin.

35

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja lisätäkseen tuohon miksi aina joku saa musta huonon kuvan ja kerrotaan tästä mun lähipiirille niin että alkavat mua vältellä. Huomaan että muhun suhtaudutaan paremmin ku jos mua ei tunneta ja uusi ihminen on vastassa joka ei oo mitään kuullut musta. Sellainen fiilis kieltämättä on ollut

• Anonyymi

Voin samaistua. Sitten menee vähän aikaa niin uuden ihmisen naama venähtää kun on kuullut jotain huhua. Mun äiti on esimerkiksi käynyt mun työpaikalla kertomassa minusta juoruja työnantajalle. Olin shokissa. Äidillä on valtaa. Mutta niin on lapsillakin ☺️

• Anonyymi

Ehkä lähipiirissäsi on joku mustamaalaaja. Joku tosi lähellä. Joku jota et tunnista sellaiseksi ilkimykseksi.

• Anonyymi

Pakkohan tuossa on olla kuulostaa vähän oudolta kyllä tuollainen.

• Anonyymi

Kymmenen vuotta vähintään tätä daijua tarinointia naisena esiintyen ap, eikö se jo riitä?

• Anonyymi

Jos elämä on täynnä myrkyllisiä ihmisiä kannattaa katsoa peiliin.

• Anonyymi

Hienosti osaat vierittää syyn aloittajan niskoille. Olet tyypillinen kiusaaja joka laittaa kaiken uhrin syyksi.
        Syyttäkö siitäkin viatonta ihmistä jos toinen on esim. hullu naistenhakkaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti osaat vierittää syyn aloittajan niskoille. Olet tyypillinen kiusaaja joka laittaa kaiken uhrin syyksi.

Syytätkö

• Anonyymi

Jännää miten myrkyllisiä ihmisiä palstamiehen avauksissa esiintyy nakkelemassa triviaaleja tai oikeammin hyvin päälleliimattuja tietoja muiden sosiaalisesta elämästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytätkö

Kyllä se nyt kovasti vaikuttaa siltä, että palstan setämies sinua syyllistelee, ehkä jopa nuijan alle hepsankeikka hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se nyt kovasti vaikuttaa siltä, että palstan setämies sinua syyllistelee, ehkä jopa nuijan alle hepsankeikka hyvä

Joten- älä unohda rilmolla kilvoittelua vaan sinäkään. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kiusannut erästä naista enemmän kuin 10v,on valehtelua,väkivaltaa,on todella sairas mieheke,pukeutuu naiseksi! On ammatti kiusaaja,tekeytyy uhriksi,
        toki ihmiset oppii ton tuntemaan,et mikä on miehiään??kateellinen ,tekee kaikkensa tuhotakseen kateuden kohteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kiusannut erästä naista enemmän kuin 10v,on valehtelua,väkivaltaa,on todella sairas mieheke,pukeutuu naiseksi! On ammatti kiusaaja,tekeytyy uhriksi,
        toki ihmiset oppii ton tuntemaan,et mikä on miehiään??kateellinen ,tekee kaikkensa tuhotakseen kateuden kohteen!

Vaikutat aloittajagubbe vähän liiankin kiihtyneeltä jos sinua vähänkään huomioi

• Anonyymi

Mulla on niin ihmeellisiä tapahtumia ollut, joskus kun ehdin seurustelemaan yhden kanssa ja julkaisi fb meidän parisuhde tilan muille näkyville. Ei mennyt kauan, kun otti pois muutaman tunnin päästä. Soitin ja kertoi syyksi ollaan erilaisia, ei meillä mitään yhteistä oo jne. Tekosyitä. Luulen että kun meillä oli yhteisiä tuttuja niin joku viestitellyt tälle musta paskaa.
      Mutta eihän voinnut sitä kertoa.

Toinen tapaus oli just vähän kauempaa, oltiin 10kk yhdessä ja ehdotti jos muutetaan yhteen. Ei mennyt ku viikko niin ei halunnutkaan musta mitään.

Elikäs miksi mä ajaudun kerta toisensa perään näihin tilanteisiin. Mä en keksi mitään sellaista järkevää syytä

• Anonyymi

En olisi halunnut tämmöistä elämää, vaan olisin toivonnut ystäviä ja muita ympärille

• Anonyymi

Surullista kun aina joku keksii musta juttuja muille ja näköjään mua vältellään. Ei mulla oo läheisiä entisiäkään ystäviä.. Aikoinaan pyydettiin mua mukaan tapahtumiin ja nyt vastataan nihkeästi mulle

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Miksi pidät yhteyttä sellaisiin ihmisiin jotka ei halua olla sun kanssa tekemisissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pidät yhteyttä sellaisiin ihmisiin jotka ei halua olla sun kanssa tekemisissä?

Että näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paradoksi siinä onkin. Tykkää ja kokee saavansa siltä ihmiseltä paljon.Niiltä ketkä tykkää minusta ,en saa.Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sinulle vielä parempi kysymys - mitä luulet saavasi irti konkreettisesti sillä, että kyselet naisena esiintyvältä trollilta typeriä? Niin on läpinäkyvää tämä katkera fasilitointi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että näin

Naisena esiintyvälle pätijällä on oikein kannatusta täällä suomi24lla

• Anonyymi

33v jo

• Anonyymi

Taiat olla lähellä 50ntä! Tas valehtelit!

• Anonyymi

Kun ei mun kanssa halua oikee kukaan olla tekemisissä 😥

• Anonyymi

Ei varmasti kukaan samaistunut tähän, en ainakaan tunne muita joille näin kävisi

• Anonyymi

Ihmiset rupeaa herkästi epäileen kun ei ole ystäviä tai kavereita eikä välttämättä suvun kanssa ole niin tekemisissä.
      Kohta on jo vuosi 2025 ja muka ollaan sivistyneitä kaukana paviaaneista mutta ollaanko?

Vastaan.Ei.

• Anonyymi

Ehkä sun teot menneisyydessä ? Oletko aina ollut kiva vai parantanut NS tapasi.

• Anonyymi

Tää Kirjoittaja ei ole n ainen,esiintyy naisena on sama kuin toi korpikirjailija! Valehtelija ja kiusaaja on! Mielen terveys hänellä ei ole ihan kondiksessa!

• Anonyymi

Paskoja ihmisiä on yllättävän paljon, mustamaalaaminen on sitä kiusaamista pahimmillaan, eristetään ihmisiä ja puhutaan paskaa seläntakana.

Osasta tyypeistä kyllä näkee suoraan käytöksestä että mistä on kysymys.

Ei sellaisten kanssa kannata edes yrittää ystävystyä kun seläntakana juorutaan vaikka mitä valheita ja vääristellään ihmisestä kaikkea pahaa, huonoa karmaa tarttuu muuten itseenkin.

• Anonyymi

Kai sen jotenkin näkee, mun perheenjäsenet ei esimerkiksi tykkää musta. Vaikea sanoa miksi. Äiti sanoo mua kusipääksi ja etten ole hänen lapsi. Isäpuoli vihaa ihan elämäntyönä, pikkuveljet ei halua elämäänsä eikä myöskään pikkusiskot. Joku yhteisöjuttu varmasti. Joku levittelee juoruja ☺️ Parempi olla yksin☺️

• Anonyymi

Ja millä perusteilla näin?
      Kannattaa muistaa kuka olet mihin kyennyt...

• Anonyymi

Olet tienannut kyvyilläsi tämän kaiken.

• Anonyymi

Kaiken

• Anonyymi

Minun elämäni on täysin tyhjä joten olemme samalla viivalla. Ei kanna seurustella saati mennä johonkin treffi sivustoille saa vain pahan mielen....Taysin turhaa ajanhukkaa ja menettää viimeinen itseluottamuksenkin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9197
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3639
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2947
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      85
      2258
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2070
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      367
      1856
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      72
      1104
    Aihe