Eli olisi sellainen tilanne että minulla on saamisia työnantajalta joka ei suostu oikeen maksamaan saamisiani(rakennusmateriaaleja jne), ja palkkakin oli 5 viikkoa työnatajan takia myöhässä. Onko pätevä syy irtisanoutua enään, kun palkka vihdoin ja viimein tuli, mutta omista ostoista firmalle en ole saanuy rahojani? Tätä jatkunut todella pitkään että joutuu kyselemään omia saatavia... netti ei suoraan kertonut tätä.
Maksamattomat palkat
Anonyymi-ap
2
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ja onko irtisamisaika edelleen se 2 viikkoa vaikka saamisia on vielä
- Anonyymi
Nuista saatavista, kiejoita firmalle osoitettu lasku ja pian sillä jos firma menee konkkaan niin sinun ostja ei käsitellä mitenkään.
Vaikka firma ei menisi konkkaan niin voit hakea saataviasi velkomustuomion kautta ja jos tehostaa vielä konkurssiuhkaisen velkomisen kautta niin aika moni maksaa rahat ja kulut heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980