Joulun jälkeinen lihasesonki

Anonyymi-ap

Jouluna 2024 ei kaupoissa ollut paljon sukulaatirasioita. Toisaalta myös roskapöntöt ovat olleet lahjapaperittomia. Eikä kaupoissa ole ollut paljon kinkkuja tai tipetipe musiikkia. Mihin perinteinen joulu on jäänyt, onko tajuttu panostaa luxukseen? Miten käy köyhien, kun joulunjälkeistä lihasesonkia kaupoissa ei enää ole?
Luxus ei monesti tule köyhäinkiertoon kuin sattumalta kirpputorien kautta, eikä tämä tarkoita mitään kippoja ja kuppeja, koska niistä harvemmin on mitään hyötyä ja ne ovat rumia. Premiuminkin tuleminen kiertoon kestää. Regulaari on nykyään lähentynyt sekundaa ja kiertoaikaa sillä tuskin on kuin sellaisissa naisten vaatteissa, joista he eivät oikkujensa tähden pidä ja ne ovat uusia. Sekundan hajotessa jo muutama hetki ennen ostamista.

7

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Toisaalta myös roskapöntöt ovat olleet lahjapaperittomia. "

Parempaa tonkimisonnea ensi jouluna.

• Anonyymi

Kinkkuja on -50%, mutta ne pitäisi paistaa, eikä se ole nyt mahdollista.

• Anonyymi

Lahjapaperit onkin kätketty ovelasti sinne sekajätteeseen, niin ne ei ole näkyvissä.

• Anonyymi

Nyt vasta alkaa sesonki, kun kaupoissa on lukuisissa tuotteissa se -50 %.
      Nyt kulutusjuhla ryöstäytyy valloilleen.

• Anonyymi

Joinain vuosina on ollut enemmän joulun materiaalia. Tänään ymmärsin, että on kaikki joulun paperit ja erilaiset rikkaiden joulunimiset tuotteet, joita köyhä ei ehkä ole koskaan havainnutkaan. Kinkku on kunkku se on terveellinen ja siitä riittää monesti viikoksi. Jos joku pakastaa, niin kahden hinnalla saisi neljä kinkkua, tällöin ollaan jo lähes kuukausi terveellisessä ruoassa käsiksi.

• Anonyymi

Kyllä meidän kaupoissa on ollut suklaata ja vaikka mitä yllin kyllin, mutta sinne ne on jäneet, kun kellään ei ole ollut tänä vuonna ostella joululahjoja, kun Orpo on vienyt kansalaisten rahat itselleen. Suklaata on vieläkin kaupoissa monta lavallista, niin on kallista ettei kukaan järkeväsitä osta. Hyvä niin. Mekin tyydyille halvempaan suklaaseen ja lahjat ostettiin pitkin vuotta.

Suklaata on kaupat pullollaan, jos suklaalevy maksaa 5,90 e ja rasia 6 e, niin HULLU SE ON JOKA OSTAA.

• Anonyymi

Huomasin joulun suklaaosaston, merkit olivat hieman erikoisia, ehkä hyviäkin. Mutta sellaisia perusköyhiskohvehtirasioita ei nyt ollut. Toisaalta sokuri säilyy. Joten voi olla, että alekin tulee ennen juhannusta. Olisi mukavaa, jos olisi marmeladikonvehti ja sitten piparkakun makuinen konvehti. Jonkin verran jouluolutta, hunajamarmeladia ja jouluntorttu olisi mukava olla, joita myöskään ei ole näkynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe