ostaa kunnolliset tissit.
-tissimies
Paras lahja naiselle on
11
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Viinaa juomalla saa naisia
-viinamies- Anonyymi00012
Makunsa kullakin!
T: Persemies
- Anonyymi
Semmoisilla tissitäytteillä yleensä pilaa hyvät kannut.
- Anonyymi
Sehän on paras lahja naiselle ja miehelle, että hankkii hyvät tissit.
- Anonyymi
ei niitä osteta, ne joko on tai ei ole, luomutisut ovat parhaat👍
- Anonyymi
Joo ei semmosten lärpäkkeiden väliin ole kiva duunata, eikä niitä tee mieli puristellakaan. Mitä muuta virkaa tisseillä muka on?
- Anonyymi
mun tissit on ainakin vtun kauheet
- Anonyymi
kiitos ihana mies et tule katumaan
- Anonyymi
Omani tulevat tisut ei parannuksia kaipaa. Luomut pikkusen maitoa antaneet on parasta.
- Anonyymi
Jos ei omilla jo olemassa olevat kelpaa olkoo mies ilman mua. Mä en oo vaan tissit.
- Anonyymi00011
Useimmat naiset ei kehtaa myöntää haluavansa isommat tissit, mutta saatuaan sellaiset myöntävät, että kannatti ottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333