Jos sinulla olisi yhden päivän ajan...

Anonyymi-ap

Mitä tekisit ensimmäiseksi jos sinulla olisi pillu edes yhden päivän ajan? Kävisitkö pisulla, sormettaisitko vai metsästäisitkö jonkun jätkän käsiisi ja lähtisitte hässiin vai mitä tekisitte?

33

708

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannatan hässimistä🤣 tietäisitpä miltä sen makkaran upotus tuntuu naisesta😜

• Anonyymi

Eihän se miltään tunnu! Seuraava teksti on pelkkää diipa daapaa, koska liian lyhet kommentit tekoäly poistaa automaattisesti. Tästä syystä ainoastaan ensimmäinen lause tässä ylipitkässä vastauksessa on merkityksellinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se miltään tunnu! Seuraava teksti on pelkkää diipa daapaa, koska liian lyhet kommentit tekoäly poistaa automaattisesti. Tästä syystä ainoastaan ensimmäinen lause tässä ylipitkässä vastauksessa on merkityksellinen!

Kyllä se nyt joltain tuntuu mutta ei varmasti yhtä hohdokasta verrattuna makkaran uptukseen.

• Anonyymi

Pelkkä ulkopuolinen hyväily tuottaa isoja O :ta eikä tarvitse sormettaa sisään.

• Anonyymi

Moni mies pettyisi kun ei tunnukaan niin hyvältä kuin itsestä miehenä

• Anonyymi

No makkaran upotus tunnu alun jälkeen miltään mutta Herranjumala, että sen odotus ennen sisälle saamista ja muutaman ensi työnnön ajan on ihanaa!

• Anonyymi

Väärin.Naisena saat monta orkkua peräkanaa ja ilman makkaraa sisään.Mies joutuu oottaa seuraavaa stodista.En vaihtais pillua mulkkuun.
        Mulkusta on hyötyä vain kun kusettaa jossain veneessä.Sekä ei tarvitse synnyttää.

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin.Naisena saat monta orkkua peräkanaa ja ilman makkaraa sisään.Mies joutuu oottaa seuraavaa stodista.En vaihtais pillua mulkkuun.
        Mulkusta on hyötyä vain kun kusettaa jossain veneessä.Sekä ei tarvitse synnyttää.

Ei muuten tarvitse synnyttää naisenkaan genitaaleilla, ellei erikseen halua. 😉

🦄

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vähän. Kaikille naisille ei ole mahdollista saada monta peräkkäin. Enkä kyllä ymmärrä, miksi pitäisikään, mutta ei minun tarvitse kaikkea ymmärtääkään.

🦄

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tarkennan vähän. Kaikille naisille ei ole mahdollista saada monta peräkkäin. Enkä kyllä ymmärrä, miksi pitäisikään, mutta ei minun tarvitse kaikkea ymmärtääkään.

🦄

No kyllä tarvitsee eli nainen saa useamman nautinnon se on hienoin juttu sitä jokainen haluaa naisille antaa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No kyllä tarvitsee eli nainen saa useamman nautinnon se on hienoin juttu sitä jokainen haluaa naisille antaa

Eiku
        se on miehen fantasia.

Miehen nautinto.

• Annetuista esimerkeitä en tiedä minkä tekisin ekaksi, mutta sen vuorokauden aikana tekisin ainakin kaikki mainitut, koska pitäähän se nyt saada selvyys miltä se kaikki tuntuu eri vehkeillä, kun nää omat on jo niiiiiiiiiiiiin nähty ja koettu.

• Anonyymi

🤭😂😆

• Anonyymi

Kyllä naiset ainakin voihkii paljon enemmän alan elokuvissa kuin miehet, joten kuvitelisin, että myös tuntuu paljon paremmalta kuin miehistä

• Anonyymi

Näyttelee. Ja sinä aasina uskot?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Naisen hihkumisen määrästä ei voi päätellä muuta kuin miten kova tarve on miellyttää miestö saavuttaakseen jotain mieheltä saatavaa. Tottakai miehet luulee aina olevansa poikkeus ja super hyvä tempuntekijä. Pöljiä kun ovat.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Älä viitsi :( jo yksi sinun epäasiallisista viesteistäsi poistettiin! Olisiko syytä opetella käyttäytyy vaikka täällä anonyymeinä olemmekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi :( jo yksi sinun epäasiallisista viesteistäsi poistettiin! Olisiko syytä opetella käyttäytyy vaikka täällä anonyymeinä olemmekin?

Viitsinpäs. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viitsinpäs. 😃

Jasu

Jos rehellisyys on epäasiallista, niin jatkakaa toki valehtelua mutta älkää vaatiko minua valehtelemaan. Ei onnistu.

Jasu

• Anonyymi

Liekkö kusta ainakin pitäis jossain vaiheessa päivä aikana, ei sitä yhenpäivän aikana enempää tarviikkaan ehtiä.

• Anonyymi

Jos olisi tiedossa paluu normiarkeen miehenä, niin totta kai jakaisin rakkautta sen minä ennättäisin :)
      Saataisiin edes muutama hymyilevä naama lisää tähän maailmaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Minäkin haluaisin miehen vehkeet päiväksi, että pääsis testaan erinäisiä asioita. Eniten jännittäisi, että muistaako varoa, että ei jäisi mihinkään vetskarin väliin uudessa tilanteessa.

• Anonyymi00020

Kävisin ensi töikseni paskalla ja vertaisin röölin pitokykyä eri vartaloissa

• Anonyymi00021

Pissalla käynti ei ole vapaaehtoista, joten sen poistaisin tuosta listasta, koska se ei ole verrattavissa noihin muihin. 24 tunnin sisällä on melko pakko pissata, muuten käy huonosti.

Vieraan ihmisen "metsästäminen" seksiin puolestaan on niin vaarallista väkivaltariskin vuoksi, että tarvitaan melkoinen kylmäpää, joka sen tekee. Mutta onhan sellaisia.

🦄

• Anonyymi00023

pesisin sen ettei lemottaisi silli niin vahvasti

• Anonyymi00027

Kalan tuoksu viittaa bakteeritulehdukseen. Silloin ei pesu auta vaan tarvitaan antibiootit. 🐟💊

Minulla tosin on ollut antibiootteja vaativa tulehdus myös ilman tuoksua.

Anteeksi jos tulee liikaa informaatiota, mutta haluan oikaista virheellisiä käsityksiä.

🦄

• Anonyymi00024

Nyt jokainen mies miettii, mitä tekisi.

Omallaan. Ja bonuksena,
      en teidä lähteekö se enää pois.

• Anonyymi00025

Olisin yhden päivän lesbo

• Anonyymi00028

Minä olen muutamia kertoja nähnyt unta, että minulla on p*nis.

En ehtinyt paljon sitä siinä ihastella, koska unet olivat hyvin lyhytkestoisia.

Kerran olin tuollaisessa unessa hyvin huolissani siitä, että v*lvani oli kadonnut. Mutta sitten se olikin siellä p*niksen takana. Kaikki oli hyvin ja olin unessa tyytyväinen tuplag*nitaaleihini. ☺️

🦄

• Anonyymi00029

Olen samaa mieltä että pettyisi. Miehet luulee ponoa tuijotellen että kalu on niin aah ja ooh vaikka naisen orgasmilähtee fantasioista ajatuksista ja ajatuksista mitä ei todellisuudessa tahtoisi toteuttaa. Nainen orgasmin hetkellä tuskin ajattelee se' antajaa'. En minä ainakaan😄🤷‍♀️

• Anonyymi00031

Ja parhaat orgasmit saa kun mielikuvitusfantasiat jakaa yhdessä,mutta se on tunn off jos toinen alkaa luulottelemaan, uskottelemaan ja jopa toivomaan että ne on oikeita toiveitasi. Se on ällöä ja menee maku.👎🤷‍♀️

• Anonyymi00032

Ihmettelin jo lapsena miesten ja teini poikien
      sen energian ja pakkomieleteen seksiin ja
      miten ne tekee siitä lyömäaseen ja
      häpäisyn välineen.

Teinipojille kehittyy viha energia siihen.

• Anonyymi00035

Hämmentävää, miten usein törmää tuohon ajatukseen, ettei yhdyntä tuntuisi naisista miltään. En ole koskaan kokenut yhdyntää, joka ei tuntuisi ihanalta. Olen saanut myös orgasmeja yhdynnässä ekä se onnistuisi, jollei tuntuisi miltään.

Kaikki asennot eivät tunnu samanlaisilta ja tietysti mielen täytyy olla mukana touhussa, mutta että se ei tunnu miltään?

Aletheias

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2009
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1156
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      173
      1055
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      99
      752
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      717
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      662
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      651
    Aihe