Kun mies viestittelee toisen miehen kanssa

Anonyymi-ap

Satuin katsomaan miehen puhelimen ja sieltä löytyi yhteydenotto jossa mies kertoi nimensä, mistä kotoisin jne. sanotaanko että kuvaus oli enemmän kuin kaverillinen. Olen epäillyt tätä jo kauan joten tämä pisti miettimään: Miksi pitää naista jos on kiinnostunut miehestä? Onko oikein, että nainen ei saa hellyyttä enää, ei halua edes nukkua kanssasi? Ja haluaa olla omineen? Kertokaa se minulle.

11

714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä naisen halut ovat kokonaan loppuneet ja heistä on tullut pelkät ystävät.

• Anonyymi

Pas.aa. Naista haluttaa. Miestä ei.

• Anonyymi

Miehesi ei ole hetero.

• Anonyymi

Håmå kaapissa.
      Nainen maksaa osan kuluista ja on kaveriseuraa.
      Mies kaapissa vaikka jo 55.

• Anonyymi

Håmå

• Anonyymi

Olet kulissi.

• Anonyymi

Eipä ole uusi tieto.

• Anonyymi

Laske mies menenään. Hän ilmeisesti ei edusta mitä sinä haluat parisuhteelta.
      Suotta kiristelet hampaitasi asian suhteen jolle et voi mitään!

• Anonyymi

Selvästi miehesi vaikuttaa olevan kiinnostunut miehistä, ehkä jopa bi:tä enemmän. Ite olen harrastanut miesten kanssa jonkin verran seksiä, lähinnä mielenkiinnosta, mutta en voisi missään tilanteessa kuvitella miehen kanssa mitään romanttista suhdetta. Nykyään voi sanoa, että seksi miesten kanssa ei kiihota enää yhtään. Ainoa paikka, missä voisi edes jotain pientä miesten kesken tehdä, on pariskuntien välinen puuhailu, jossa mahdollisesti miehet koskisivat toisiaan samalla, kun naiset puuhailevat keskenään. Tätä toivottavasti on tulossa, koska naisystävä lupautui ainakin kerran kokeilemaan naisten välistä seksiä kaverinsa kanssa ja tämä sama pariskunta haluaisi puuhailla samassa sängyssä meidän kanssa.

• Anonyymi

Ei ole fiksua käytöstä, että elää kaksoiselämää, jos elää. Yhden viesti perusteella sitä ei voi vielä varmaksi sanoa. Jos oli vaikka uusi työnantajakandidaatti tms.

On toisen ihmisen halventamista, jos ei ole toiselle, omalle kumppanilleen, rehellinen. Surullista.

Voimia!

• Anonyymi

Ehdota kolmen kimppaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4398
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3221
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2512
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2465
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      102
      2154
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1642
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      35
      1261
    Aihe