Kyllä minua peruskoulussakin kiusattiin väittämällä, etten koskaan saisi tyttöystävää

Anonyymi-ap

Eivät kuitenkaan täällä, täällä ne ovat ihan eri ihmiset.

59

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vilma sen sanoi. Mitta on täynnä tuota samaa ikuista valitusta. Mene edes jollekin toiselle palstalle.

• Anonyymi

Aiheutat itse kaiken tällä loputtomalla valivali-spämmillä.

• Anonyymi

Mutta 'joku' poisti sen.
      Ilmeisesti kyseinen henkilö on ylläpidosta.
      Saa ketjutilallaan mainoksia.
      Vilma

• Anonyymi

Näitä jankutuksia seuranneena epäilen, että tuolla trollilla on myös poisto-koodi. Se trollaa itseään ja saa poistoilla ketjun näyttämään, no, vielä typerämmältä.

xLiner

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta usko jo.

• Anonyymi

Menkää kaikki turhat valittajat pois täältä.

• Anonyymi

Oikeassahan ne oli.

• Anonyymi

Ei vaan väärässä, minä tiedän, mikä olen!

• Anonyymi

Ruikuta vaikka äidillesi mutta ei palstalla.

• Anonyymi

Mä en oo ruikuttanu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo ruikuttanu!

Tämäkin aloitus on samaa iänikuista kakkapökäleruikutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin aloitus on samaa iänikuista kakkapökäleruikutusta.

Sä pahin ruikuttaja oot!

• No on mullekin sanottu. Mutta ei sentäs peruskoulussa. Koska peruskoulussa opitaan perusteet. Ja niihin perusteisiin kuuluu käsityöt. Ja miettikää, meidän lapsuudessa oli mahdollista opiskella käsitöitä neljä tuntia viikossa!

• Anonyymi

Meidän koulussa oli 2 ja 4 tunnin käsityövaihtoehdot kun ne oli valinnaisaineita 8 luokalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Meidän koulussa oli 2 ja 4 tunnin käsityövaihtoehdot kun ne oli valinnaisaineita 8 luokalla.

Joo niinhän se oli meidän ikäluokalla, mutta tuskin hänellä 34 vuotiaalla enää. Noiden teknisten opettaminen oli meillä vähän niin ja näin. Vaikka kolmosluokan ope eteni myöhemmin koulutoimenjohtajaksi. Vitosella tuli opeksi sellanen maalaistalo isäntä, joka osas niin puu kuin metallityötkin, opetti liikuntaakin sama meille. Rättikässää oli pojille tosi vähän, mutta siihen oli panostettu enemmän, kävi läheisen ylä asteen opettaja pitämässä tunnit.

Ylä aste taas mitä kävin, niin oli entinen kansalaiskoulu, eli käsityötilat oli ruhtinaalliset. Oli erikseen opet puu- ja metallitöille. Rättiopettajiakin oli kaksi, paitsi toinen kävi pitämässä tunteja myös siinä ala-asteella mitä kävin. Harmi kun toi ylä aste purettiin, ei oo uudessa koulussa noin hienoja tiloja.

Sorry meni taas aiheesta kauas, mutta muistelmia niiltä hyviltä ajoilta, kun ei noilla tyttöystävä asioilla tarvinnu päätään vaivata.

• JeroP kirjoitti:

Joo niinhän se oli meidän ikäluokalla, mutta tuskin hänellä 34 vuotiaalla enää. Noiden teknisten opettaminen oli meillä vähän niin ja näin. Vaikka kolmosluokan ope eteni myöhemmin koulutoimenjohtajaksi. Vitosella tuli opeksi sellanen maalaistalo isäntä, joka osas niin puu kuin metallityötkin, opetti liikuntaakin sama meille. Rättikässää oli pojille tosi vähän, mutta siihen oli panostettu enemmän, kävi läheisen ylä asteen opettaja pitämässä tunnit.

Ylä aste taas mitä kävin, niin oli entinen kansalaiskoulu, eli käsityötilat oli ruhtinaalliset. Oli erikseen opet puu- ja metallitöille. Rättiopettajiakin oli kaksi, paitsi toinen kävi pitämässä tunteja myös siinä ala-asteella mitä kävin. Harmi kun toi ylä aste purettiin, ei oo uudessa koulussa noin hienoja tiloja.

Sorry meni taas aiheesta kauas, mutta muistelmia niiltä hyviltä ajoilta, kun ei noilla tyttöystävä asioilla tarvinnu päätään vaivata.

Ok kiitos korjauksesta. Miksi viesti poistettu? Eli tekstiilityö. Meillä puhuttiin rättikässästä ja puukässästä. Muutin sen puukässän pois, kun eihän se ollut pelkkää puuta, vaan metallia myös. Niin sitten jäi tälläinen epäjohdonmukaisuus.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ok kiitos korjauksesta. Miksi viesti poistettu? Eli tekstiilityö. Meillä puhuttiin rättikässästä ja puukässästä. Muutin sen puukässän pois, kun eihän se ollut pelkkää puuta, vaan metallia myös. Niin sitten jäi tälläinen epäjohdonmukaisuus.

Aina poistellaan jotain viestejä missä ei ole mitään tuhmaa.

- Sheena

• Anonyymi

Niin minuakin kiusattiin, kun en seurustellut kuten muut. En pitäny kiirettä olla kenenkään kanssa. Hölmöyttäni sitten aloin seurustella pojan kanssa josta en edes tykännyt. Ihan vaan ettei kiusata, kohta 17 eikä vieläkään ole ikinä seurustellu!

Jasu

• Anonyymi

Olis kannattanu vaan sulkea korvat "kavereilta" ja seurustella vasta sitten aikuisena, kun itellä heräsi kiinnostus ihmiseen. En tosiaan muista ensirakkautta kokeneeni kun vasta 21- vuotiaana. Sekin oli yksipuolista.

Jasu

• Anonyymi

Mä 34 enkä ikinä oo seurustellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kannattanu vaan sulkea korvat "kavereilta" ja seurustella vasta sitten aikuisena, kun itellä heräsi kiinnostus ihmiseen. En tosiaan muista ensirakkautta kokeneeni kun vasta 21- vuotiaana. Sekin oli yksipuolista.

Jasu

Molemminpuolista rakkautta koin ekan kerran vasta 29 iässä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemminpuolista rakkautta koin ekan kerran vasta 29 iässä.

Jasu

Ei se koskaan oo myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei moni muukaan, vaikka on yli 70.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia ei kannata seurustella, että seurustelee.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ihme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ihme.

On kyllä ihme!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ihme.

Kyllä se rakkaus vielä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ihme.

Tää ei kuulu sulle, ätmi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään ihme.

Joo, ei mikään ihme, ettet sinä ole koskaan seurustellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se koskaan oo myöhäistä.

No ei niin kauan kun elossa on. Toisaalta en tiiä onko minunkaan elämän suhteissa mitään järkeä ollut. 7 kertaa oon ollut suhteessa ja vain 2 kertaa molemminpuolisin tunteinen.

5 ihan hölynpöly suhdetta. En suosittele sellaisia, vaikka yksin olis keljua.

Jasu

• Anonyymi

Minä määrittelen itse itseni.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3131
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2861
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      372
      1575
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1458
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1332
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      170
      1082
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1081
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      954
    Aihe