Nykyihmisen järjetön käytös
Suomessakin on paljon pilalle hemmoteltuja ihmisiä. Tavoittelevat entistäkin täydellisempää täydellisyyttä. Kaikki pitäisi näyttää virheettömältä ja olla bakteeritonta. Ihminen joka on pinnallinen ja pikkutarkka, rääkkää itseään, muita ja koko yhteiskuntaa. Heillä on tosi matala kynnys laittaa kelvollista ruokaa, ja kaikkea muutakin käyttökelpoista roskiin. He ovat pahimpia luonnon vihollisia. Vaate-, sähkölaite-, bio- ym. jätettä syntyy aivan mielettömästi. He eivät tajua että ruuan säilyvyyteen vaikuttaa ratkaisevasti säilytyslämpötila. On ympäristörikos laittaa biojätettä sekajätteen joukkoon. Puhtausintoilijat suoltavat valtavasti kemikaaleja luontoon kaiket päivät. Tunkevat kainaloihinsa hajusteita joka on ihan turhaa ja haitallista terveydelle. Myös meikkejä ja hiusvärejä käytetään paljon. WC-raikastin on turhake. Tästä planeetasta tulee kemikaalisuo. Pehmopaperin ylikulutus on myös paha asia, koska paperi valmistetaan arvometsästä. Tietämättömät läträävät itsensä sairaiksi ja syyttävät sisäilmaa. Näiden typerysten lapset ovat tosi allergisia. Kalliiksi tulee yhteiskunnalle. Lasten päiväkotien pihat muutetaan luontopihoiksi että he saisivat hyödyllisiä bakteereita. Immuunijärjestelmä ei toimi ilman harjoitusta. Siksi liiallinen hygienia on haitallista. Terveen ihmisen suolesta joudutaan siirtämään ulostetta bakteerikammoisen hienostoihmisen sairaaseen suoleen. Miltäs kuulostaa ?!! Se on radikaali tapa lisätä mikrobistoa. On typerää ja kallista seurata muotia ja elää trendikkäästi. Matkiminen ja kilpailu kuuluvat ihmisluonteeseen. Ne jotka ovat vietävissä niin heitä saakin viedä. On tosi stressaavaa ja uuvuttavaa tällainen elämä. Ei ihme että hermostumiskynnys on matala. Ajatellaanpa että on työ, valtavasti kotitöitä (joista suuri osa tehdään tarpeettoman usein), koir(i)a ja vielä some. Ei mikään ihme ettei ole aikaa tarpeeksi nukkumiseenkaan. Pikkutarkat muotipellet eivät kykene rentoutumaan, ja ovat äkäisiä. Sosiaalinen media yllyttää täydellisyyteen ja rikoksiin. Somen liikakäyttö pilaa ihmisen. Työpaikoille tulee osaajapula, ja monia muitakin uhkia kytee. Täällä on vielä kaikkea yltäkyllin saatavilla, mutta koko maailmassa noin kolmannes ihmisistä joutuu pärjäämään ilman suihkua ja vesivessaa. Opetelkaa säästäväinen ja vaatimaton elämäntyyli niin ei tarvitse palkkoja korottaa ja varmaan kaupoissakin hinnat laskisivat.
Muoti/Trendit typeriä varten
4
301
Vastaukset
- Anonyymi
varsinkin nuoret eivät uskalla erottua kun pelkäävät leimaantuvansa
- Anonyymi
he perivät maan. ei hyvältä näytä
- Anonyymi
ryssä alottaa kolomannen maailmansodan joka kärjistyy ydinsodaksi. son sitte siinä
- Anonyymi
empä usko et ne uskaltaa ku me ollaan natossa. tekevät vaan sapotaasia. gps/merikaapelit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
