Muoti/Trendit typeriä varten

Nykyihmisen järjetön käytös

Suomessakin on paljon pilalle hemmoteltuja ihmisiä. Tavoittelevat entistäkin täydellisempää täydellisyyttä. Kaikki pitäisi näyttää virheettömältä ja olla bakteeritonta. Ihminen joka on pinnallinen ja pikkutarkka, rääkkää itseään, muita ja koko yhteiskuntaa. Heillä on tosi matala kynnys laittaa kelvollista ruokaa, ja kaikkea muutakin käyttökelpoista roskiin. He ovat pahimpia luonnon vihollisia. Vaate-, sähkölaite-, bio- ym. jätettä syntyy aivan mielettömästi. He eivät tajua että ruuan säilyvyyteen vaikuttaa ratkaisevasti säilytyslämpötila. On ympäristörikos laittaa biojätettä sekajätteen joukkoon. Puhtausintoilijat suoltavat valtavasti kemikaaleja luontoon kaiket päivät. Tunkevat kainaloihinsa hajusteita joka on ihan turhaa ja haitallista terveydelle. Myös meikkejä ja hiusvärejä käytetään paljon. WC-raikastin on turhake. Tästä planeetasta tulee kemikaalisuo. Pehmopaperin ylikulutus on myös paha asia, koska paperi valmistetaan arvometsästä. Tietämättömät läträävät itsensä sairaiksi ja syyttävät sisäilmaa. Näiden typerysten lapset ovat tosi allergisia. Kalliiksi tulee yhteiskunnalle. Lasten päiväkotien pihat muutetaan luontopihoiksi että he saisivat hyödyllisiä bakteereita. Immuunijärjestelmä ei toimi ilman harjoitusta. Siksi liiallinen hygienia on haitallista. Terveen ihmisen suolesta joudutaan siirtämään ulostetta bakteerikammoisen hienostoihmisen sairaaseen suoleen. Miltäs kuulostaa ?!! Se on radikaali tapa lisätä mikrobistoa. On typerää ja kallista seurata muotia ja elää trendikkäästi. Matkiminen ja kilpailu kuuluvat ihmisluonteeseen. Ne jotka ovat vietävissä niin heitä saakin viedä. On tosi stressaavaa ja uuvuttavaa tällainen elämä. Ei ihme että hermostumiskynnys on matala. Ajatellaanpa että on työ, valtavasti kotitöitä (joista suuri osa tehdään tarpeettoman usein), koir(i)a ja vielä some. Ei mikään ihme ettei ole aikaa tarpeeksi nukkumiseenkaan. Pikkutarkat muotipellet eivät kykene rentoutumaan, ja ovat äkäisiä. Sosiaalinen media yllyttää täydellisyyteen ja rikoksiin. Somen liikakäyttö pilaa ihmisen. Työpaikoille tulee osaajapula, ja monia muitakin uhkia kytee. Täällä on vielä kaikkea yltäkyllin saatavilla, mutta koko maailmassa noin kolmannes ihmisistä joutuu pärjäämään ilman suihkua ja vesivessaa. Opetelkaa säästäväinen ja vaatimaton elämäntyyli niin ei tarvitse palkkoja korottaa ja varmaan kaupoissakin hinnat laskisivat.

4

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      varsinkin nuoret eivät uskalla erottua kun pelkäävät leimaantuvansa

      • Anonyymi

        he perivät maan. ei hyvältä näytä


    • Anonyymi

      ryssä alottaa kolomannen maailmansodan joka kärjistyy ydinsodaksi. son sitte siinä

      • Anonyymi

        empä usko et ne uskaltaa ku me ollaan natossa. tekevät vaan sapotaasia. gps/merikaapelit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe