Sunnuntain löysäilyvisa 1. - Pelisanastoa

23

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämä lyhenteet ovat minulle enimmäkseen outoja. Olen hyvin satunnainen pelaaja. Tämä visa heitti vauhdilla oman mukavuusalueen ulkopuolelle. 🤔🙄

"Tuloksesi: 10 / 13
      Pelaaja
      Pelailet selvästi jotain, mutta et välttämättä ole kovin syvällä pelimaailmassa?"

• Hieno tulos!

Tuloksen perusteella kannattaa oitis hankkia kunnon pelikoneet ja loikata teinien pelimaailmaan, koska terminologia on jo hallussa 😂

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Tuloksen perusteella kannattaa oitis hankkia kunnon pelikoneet ja loikata teinien pelimaailmaan, koska terminologia on jo hallussa 😂

Voi ei. Omat kiinnostuksen kohteet ovat aivan muualla. Kiitti kuitenkin kannustuksesta. 😂

Sinä sait taas loistopisteet tästä(kin). Onnittelut. 👍

• tosi.typy kirjoitti:

Voi ei. Omat kiinnostuksen kohteet ovat aivan muualla. Kiitti kuitenkin kannustuksesta. 😂

Sinä sait taas loistopisteet tästä(kin). Onnittelut. 👍

Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia uusia juttuja. Sustahan voisi tulla seuraava CS/WoW/Minecraft/whatever Queen pelimaailmoissa 😉

Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia uusia juttuja. Sustahan voisi tulla seuraava CS/WoW/Minecraft/whatever Queen pelimaailmoissa 😉

No juu! Se tästä vielä puuttui. 😁

Tuossa on vaarana, että ylpistyisin ja luulisin olevani jotain erinomaista.
        Eihän sellainen sovi alkuunkaan näin vaatimattomalle ihmiselle! 😂

• tosi.typy kirjoitti:

No juu! Se tästä vielä puuttui. 😁

Tuossa on vaarana, että ylpistyisin ja luulisin olevani jotain erinomaista.
        Eihän sellainen sovi alkuunkaan näin vaatimattomalle ihmiselle! 😂

Sehän olisi luonnollista, että Teidän Keisarillinen Ylhäisyytenne hallitsisi myös pelimaailmoissa 😌

• 0/13 En taida olla playeri.

• Se on tulos!

Senhän voi nähdä myös hyvänä ominaisuutena, eikö, riippuen hiukan asiayhteydestä?

• Anonyymi

Minä olisin varmasti saanut saman tuloksen, koska pelisanasto on minulle totaalisen tuntematon alue.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olisin varmasti saanut saman tuloksen, koska pelisanasto on minulle totaalisen tuntematon alue.

Kyllä osa noista kysymyksistä oli sinällään ihan pääteltävissä, jos malttaa pysähtyä niiden kohdalla hetkeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta mutta. Jos ei tiedä asiasta mitään, kyseisessä visassa saisi odotusarvoisesti noin 4,33 / 13 oikein. Tietämättä mitään tulokseen nolla vaaditaan äärimmäisen epätodennäköisyysgeneraattorin asettaminen n. asentoon 1 : 200. (eli siis (2 / 3)^13)
        Voihan sitä silti kutsua varmaksi. Moni on myös melko varma että loton jättipotti on napsahtamassa kohdalle heti kohta ensi viikonloppuna.

• 11 (ja olisi yksi lisää, mutta luin vaihtoehdot huonosti).

• randombypasser

Loistava tulos!

Hätäily tai keskittymisen puute kostautuu hyvin suurella todennäköisyydellä näissä visoissa, itselläni se todennäköisyys on melko tarkalleen 100%, olen havainnut 😂

Loistava tulos!

Hätäily tai keskittymisen puute kostautuu hyvin suurella todennäköisyydellä näissä visoissa, itselläni se todennäköisyys on melko tarkalleen 100%, olen havainnut 😂

Luentaprosessorini virheenkorjausalgoritmi on yli-innokas ja jos vilkaisen sanaa liian nopeasti, niin se saattaa muuttua toiseksi, lähes tilanteeseen sopivaksi sanaksi.
        Usein luen huolimattomasti.

(ja sama myös omien tekstien oikoluvussa, eli virheet ohittuvat aivan liian helposti)

• buddy-love kirjoitti:

Luentaprosessorini virheenkorjausalgoritmi on yli-innokas ja jos vilkaisen sanaa liian nopeasti, niin se saattaa muuttua toiseksi, lähes tilanteeseen sopivaksi sanaksi.
        Usein luen huolimattomasti.

(ja sama myös omien tekstien oikoluvussa, eli virheet ohittuvat aivan liian helposti)

Aaaa, tuo selittääkin paljon, mulla on ilmeisesti tismalleen saman tuotantoerän luentaprosessori, vaatii tehoja muilta prosessoreilta jos meinaa kyetä lukemaan selkeästi 😂

Aaaa, tuo selittääkin paljon, mulla on ilmeisesti tismalleen saman tuotantoerän luentaprosessori, vaatii tehoja muilta prosessoreilta jos meinaa kyetä lukemaan selkeästi 😂

:)
        Maanantaikappaleiden kokoontumisajot.

• buddy-love kirjoitti:

:)
        Maanantaikappaleiden kokoontumisajot.

Todellakin! Tai mulla voi olla sunnuntaikappalekin, se älyttömässä krapulassa tehty ainoa tuotantoyksiköö, jonka jälkeen piti oksentaa ja lähteä lepäämään 😁

• Anonyymi

"Tuloksesi: 13 / 13
      Gamer
      Ez! Mitäs kaikkea pelailet? Ainakin sanasto on hallussa."

Perussanastoa mun mielestäni tosin. Ei valtaosan noista tunteakseen tarvitse pelata mitään. 🙂

• Mahtava tulos!

Olet oikeassa, mutta kyse on osin myös sukupolvesta. Mun ikäiset seniilit ei vältäämättä osaa noista termeistä tunne, elleivät ole joskus pelanneet ja edes vähäisissä määrin edelleen seuraa skeneä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mahtava tulos!

Olet oikeassa, mutta kyse on osin myös sukupolvesta. Mun ikäiset seniilit ei vältäämättä osaa noista termeistä tunne, elleivät ole joskus pelanneet ja edes vähäisissä määrin edelleen seuraa skeneä.

Mun oli pakko tarkistaa oliko tuo edes uusi testi. Ainakin uusi päivämäärä siinä oli, mutta en tullut katsoneeksi mainitsivatko uusinnaksi. Jäin nimittäin miettimään, että eikö tuo sanasto muka ole yhtään 10-15 vuodessa muuttunut. Silloin tosin imba olisin tarkoittanut hieman muuta kyllä tuokin ihan hyvin menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun oli pakko tarkistaa oliko tuo edes uusi testi. Ainakin uusi päivämäärä siinä oli, mutta en tullut katsoneeksi mainitsivatko uusinnaksi. Jäin nimittäin miettimään, että eikö tuo sanasto muka ole yhtään 10-15 vuodessa muuttunut. Silloin tosin imba olisin tarkoittanut hieman muuta kyllä tuokin ihan hyvin menee.

No se oli... uusvanha visailu, lopusta löytyi pirukseen pienellä fontilla
        "Tämä juttu julkaistiin ensimmäisen kerran 7.8.2022."

Mutta näin seniorikansalaisena voin vahvistaa, että osa termistöstä oli/on vanhaa, kuten hp, dlc, afk, dama jne., ajalta ennen kuin mullakaan oli autoa jne., ajalta ennen WoWia. Grindaaminen ja muutamat muut oli ihan suoraan WoWin tuomaa. HP ja damihan on itseasiassa jo D&D:n ajoilta, viimeistään vuodelta 1974 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No se oli... uusvanha visailu, lopusta löytyi pirukseen pienellä fontilla
        "Tämä juttu julkaistiin ensimmäisen kerran 7.8.2022."

Mutta näin seniorikansalaisena voin vahvistaa, että osa termistöstä oli/on vanhaa, kuten hp, dlc, afk, dama jne., ajalta ennen kuin mullakaan oli autoa jne., ajalta ennen WoWia. Grindaaminen ja muutamat muut oli ihan suoraan WoWin tuomaa. HP ja damihan on itseasiassa jo D&D:n ajoilta, viimeistään vuodelta 1974 😂

Niinpä, valtaosa noista on hyvin vanhoja ilmauksia ja uusimmatkin sen 10-15 vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, valtaosa noista on hyvin vanhoja ilmauksia ja uusimmatkin sen 10-15 vuotta.

Niin ne taitaa olla. Itse asiassa grindaaminenkin on ajalta ennen WoWia, nyt kun vanhoja muistelen. Ehkä pitäisi eläkettä kohden viritellä taas pelailuaintoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe