Kysymys 1 mikä partavaahto tuoksuu parhaimmalta ja miehekkäimmältä ja 2 kysymys huolehditko sinä kaupassa käynnit ja ostat partahöylät tai lisäterät ja partavaahdot ja saippuat miehellesi eli tuotko niitä joista mies tykkää vai tuotko niitä tuoksuja joista sinä pidät ja kiihotut
Naisille kaksi kysymystä
36
317
Vastaukset
- Anonyymi
Miten nää kaikki miesaiheiset jutut on vastenmielisiä?
Jasu- Anonyymi
Koska ne välikseltä, joka ei ole oikea mies millään mittapuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne välikseltä, joka ei ole oikea mies millään mittapuulla.
Näissä on jotenkin miehuuden kaikki negaatiot niputettuna, ne puolet mitkä miessukupuolessa vituttaa kun jokin vituttaa.
Lyhytnäköisyys, vetelyys tehdä itse ja ihme vaatimukset naiselle. Sitten vielä miestä pitäisi palvoa kun jotain ihmettä, vaikkei oo sen kummempi kuraperse kun naisetkaan. Pyh.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Näissä on jotenkin miehuuden kaikki negaatiot niputettuna, ne puolet mitkä miessukupuolessa vituttaa kun jokin vituttaa.
Lyhytnäköisyys, vetelyys tehdä itse ja ihme vaatimukset naiselle. Sitten vielä miestä pitäisi palvoa kun jotain ihmettä, vaikkei oo sen kummempi kuraperse kun naisetkaan. Pyh.
JasuSamaa ihmettelen näissä aloituksissa. Eikö aikuinen mies nyt itse osaa hoitaa parranajostaan ja siihen liittyvistä tarvikkeista. Toki sitä voi joskus vaikka lahjaksi ostaa jotain hyvää tuoksua tms mutta lähtökohta aikuisen miehen kohdalla on, että hän kykenee itse huolehtimaan näistä tuiki tavallisista arkipäivän asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuAika tiukka tekstiä sinulta :) En voi kyllä väittää muuta. Muutaman voi vielä lukea, mutta että samaa vuositolkulla apinanraivolla. Miehen täytyy olla masokisti ja kiihottua kun nainen alistaa.
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Samaa ihmettelen näissä aloituksissa. Eikö aikuinen mies nyt itse osaa hoitaa parranajostaan ja siihen liittyvistä tarvikkeista. Toki sitä voi joskus vaikka lahjaksi ostaa jotain hyvää tuoksua tms mutta lähtökohta aikuisen miehen kohdalla on, että hän kykenee itse huolehtimaan näistä tuiki tavallisista arkipäivän asioista.
Väliksen kohdalla äiti hoitaa kaiken.
- Anonyymi
Niinpä. Nämä Väliksen jutut ovat kyllä parasta vastamyrkkyä millekään haaveille parisuhteesta miehen kanssa. Näistä löytyy aina kaikki ne stereotypiat, jotka ovat miehissä kaikkein vastenmielisimpiä ja luontaantyöntävimpiä.
- Anonyymi
Ei ole minun asiani. Mies valkkaa itse omat tuoksunsa. Hänhän niitä eniten haisteleekin, 24/7. Mies hoitaa myös itse noiden ostamiset.
- Anonyymi
Partavettäkö meinaat? Ostakoon ihan ite.
- Anonyymi
Menee partavaahdot ja paeravedet sekkaisinkin.
Valitseeko mies naiselle säärivaahdon ja säärihöylän`?
RAIDia kainaloon deodorantiksi ja Mobilattia munille voiteena!- Anonyymi
Eikö aloituksessa kysytty partavaahdosta ei partavesistä tai kynsilakan poistoaineista vaan partavaahdosta kysyttiin
- Anonyymi
Tietenkin voisin kaupassa käydessäni myös tuoda miehen tarvitsemia tarvikkeita. Mies tietenkin itse valitsisi tuotteensa ja tekisi ostoslistan, mutta toivoisin mahdollisimman vähätuoksuisia aineia. Miehen oma tuoksu on paras.
Kuvitteellisesta miehestä siis kyse.- Anonyymi
Mutta kai pian tiedät mistä hän pitää eli osaat ostaa ilman kyselyjäkin tai ostoslistoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kai pian tiedät mistä hän pitää eli osaat ostaa ilman kyselyjäkin tai ostoslistoja
Mies huolehtii ihan itse siitä, jos jokin on loppumassa jne. ja kertoo mikäli jotain pitäisi tuoda. Aikuinen ihminen huolehtii itse tuollaiset asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies huolehtii ihan itse siitä, jos jokin on loppumassa jne. ja kertoo mikäli jotain pitäisi tuoda. Aikuinen ihminen huolehtii itse tuollaiset asiat.
Kyllä kertoo mutta oletan että tiedät kaiken mitä kotona on jopa paremmin kuin mies itse ja tiedät heti onko kaapissa varana vaahtoa tai saippuaa tai kysyy mitä vain niin tiedät missä ja onko niitä vai tarviiko kaupasta ostaa lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kertoo mutta oletan että tiedät kaiken mitä kotona on jopa paremmin kuin mies itse ja tiedät heti onko kaapissa varana vaahtoa tai saippuaa tai kysyy mitä vain niin tiedät missä ja onko niitä vai tarviiko kaupasta ostaa lisää
Mies tietää itse omat partavaahtonsa. Mua ne ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tietää itse omat partavaahtonsa. Mua ne ei vois vähempää kiinnostaa.
Mutta siltikin tiedät onko sitä lisää ja missä kaapissa ja jos ei ole uutta pulloa niin tiedät senkin mutta mikä partavaahdon tuoksu saa sinut eniten pussatuttamaan ja jopa sekstailemaan et voi vastustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siltikin tiedät onko sitä lisää ja missä kaapissa ja jos ei ole uutta pulloa niin tiedät senkin mutta mikä partavaahdon tuoksu saa sinut eniten pussatuttamaan ja jopa sekstailemaan et voi vastustaa
En tiedä. En tiedä yhtään miehen paartavaahdoista, kun ei kiinnosta. Mies hoitaa itse omat hygieniatarvikkeensa ja niiden inventaarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partavaahto tai sen tuoksu ei lainkaan kiihota minua. Outoja reaktioita sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partavaahto tai sen tuoksu ei lainkaan kiihota minua. Outoja reaktioita sulla.
Mutta luulis että nekin tuoksut on naisia varten tehty eli naiset viehättyy siitä ja jos miehiä varten niin olis hajusteettomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta luulis että nekin tuoksut on naisia varten tehty eli naiset viehättyy siitä ja jos miehiä varten niin olis hajusteettomia
Ne tuoksut tuppaavat useinmiten olemaan siinä peittämässä sitä sen tuotteen omaa tuoksua. Sellaista täysin hajutonta on vaikeampi ja kalliimpi tehdä kuin hajustettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tuoksut tuppaavat useinmiten olemaan siinä peittämässä sitä sen tuotteen omaa tuoksua. Sellaista täysin hajutonta on vaikeampi ja kalliimpi tehdä kuin hajustettua.
Jaa luullut että naisia varten ja olis sellaisia tuoksuja jotka naisia miellyttää eli miehisiä hajuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa luullut että naisia varten ja olis sellaisia tuoksuja jotka naisia miellyttää eli miehisiä hajuja
Jotka saa naisia pussatuttamaan ja haluavat rakastella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gileten partavaahdolla tai siis sellaisella sinisellä geelillä, joka vaahtoutui, tuli aina ajettua sääret, silloin kun vielä ajelin tollasella terällä säärikarvat. Se oli halvempaa kuin se virallinen sheivausgeeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla nyt on muitakin kummallisia luuloja.
- Anonyymi
Ei ainakaan Boss.
Ukko alkaa erittää homeen hajua ympärilleen.
Työpaikalla kun aikoinaan kävi mies, joka tuottaa käytti, tiedettiin milloin ja missä oli talossa.
Vilma- Anonyymi
Onkohan boss partavaahtoa olemassakaan mutta ainakin gillette pirkka nivea partavaahtoja on ja mikä tuoksuu parhaimmalta kun mies parran ajon jälkeen pussaa sinua tai kesken ajon pussaa sinua kun vieressä pyörit
- Anonyymi
Eli mikä tuoksuu hyvältä eli pusun jälkeen haluatkin jotain muuta kuin pusua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan boss partavaahtoa olemassakaan mutta ainakin gillette pirkka nivea partavaahtoja on ja mikä tuoksuu parhaimmalta kun mies parran ajon jälkeen pussaa sinua tai kesken ajon pussaa sinua kun vieressä pyörit
On Hugolla partavaahtokin.
Aiotko ottaa riskin?
Voi olla, että jokaisella tuo nahkapuku voi olla eri tavoin pinnoitettu; pH ym. niin jokin tuoksu toisella tuoksuu ja toisella lemuaa.
Sillai ihon omat aromit.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Hugolla partavaahtokin.
Aiotko ottaa riskin?
Voi olla, että jokaisella tuo nahkapuku voi olla eri tavoin pinnoitettu; pH ym. niin jokin tuoksu toisella tuoksuu ja toisella lemuaa.
Sillai ihon omat aromit.
VilmaEn ole ihan varma mutta eikö hugo bossit ole hajuvesiä ehkä partavesiä mut partavaahto onkohan niitä epäilen mutta maistuiskos suukko ja suukon jälkeen sinullakin on partavaahtoa kasvoissasi ja et huomaakkaan kun pussaat miehen sitä tai riisut itsesi alasti ja sanot rakastele kanssasi niin mies sanoo sopiiko et ajaa partanta ensin
- Anonyymi
Aina välillä tosiaan törmää noihin, että miettii onko kyseisellä yksilöllä itsellään edes hajuaistia olemassa. Monilla ne "tuoksut" muistuttaa ylikypsää käynyttä hedelmää ja tosiaan hometta jne. Itsellä sen tuoksun pitää miellyttää ensisijaisesti omaa nenää tai ei sitä kestä käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ihan varma mutta eikö hugo bossit ole hajuvesiä ehkä partavesiä mut partavaahto onkohan niitä epäilen mutta maistuiskos suukko ja suukon jälkeen sinullakin on partavaahtoa kasvoissasi ja et huomaakkaan kun pussaat miehen sitä tai riisut itsesi alasti ja sanot rakastele kanssasi niin mies sanoo sopiiko et ajaa partanta ensin
Välis, mitä merkkiä äitisi ostaa sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ihan varma mutta eikö hugo bossit ole hajuvesiä ehkä partavesiä mut partavaahto onkohan niitä epäilen mutta maistuiskos suukko ja suukon jälkeen sinullakin on partavaahtoa kasvoissasi ja et huomaakkaan kun pussaat miehen sitä tai riisut itsesi alasti ja sanot rakastele kanssasi niin mies sanoo sopiiko et ajaa partanta ensin
16:16
Ei itkeä saa, ei meluta saa, joku on mennyt partavaahdon....
- Anonyymi
Partavaahdot haisevat kamalalle. Ja en todellakaan huolehdi miehen tarvikkeiden kaupassakäynneistä.
- Sheena - Anonyymi
jokainen kunnon mies tietää että se on parranajosaippua mitä käytetään eikä jotakin markettivaahtoa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964