Naisille kaksi kysymystä

Anonyymi-ap

Kysymys 1 mikä partavaahto tuoksuu parhaimmalta ja miehekkäimmältä ja 2 kysymys huolehditko sinä kaupassa käynnit ja ostat partahöylät tai lisäterät ja partavaahdot ja saippuat miehellesi eli tuotko niitä joista mies tykkää vai tuotko niitä tuoksuja joista sinä pidät ja kiihotut

36

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten nää kaikki miesaiheiset jutut on vastenmielisiä?

Jasu

• Anonyymi

Koska ne välikseltä, joka ei ole oikea mies millään mittapuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ne välikseltä, joka ei ole oikea mies millään mittapuulla.

Näissä on jotenkin miehuuden kaikki negaatiot niputettuna, ne puolet mitkä miessukupuolessa vituttaa kun jokin vituttaa.

Lyhytnäköisyys, vetelyys tehdä itse ja ihme vaatimukset naiselle. Sitten vielä miestä pitäisi palvoa kun jotain ihmettä, vaikkei oo sen kummempi kuraperse kun naisetkaan. Pyh.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Näissä on jotenkin miehuuden kaikki negaatiot niputettuna, ne puolet mitkä miessukupuolessa vituttaa kun jokin vituttaa.

Lyhytnäköisyys, vetelyys tehdä itse ja ihme vaatimukset naiselle. Sitten vielä miestä pitäisi palvoa kun jotain ihmettä, vaikkei oo sen kummempi kuraperse kun naisetkaan. Pyh.

Jasu

Samaa ihmettelen näissä aloituksissa. Eikö aikuinen mies nyt itse osaa hoitaa parranajostaan ja siihen liittyvistä tarvikkeista. Toki sitä voi joskus vaikka lahjaksi ostaa jotain hyvää tuoksua tms mutta lähtökohta aikuisen miehen kohdalla on, että hän kykenee itse huolehtimaan näistä tuiki tavallisista arkipäivän asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Aika tiukka tekstiä sinulta :) En voi kyllä väittää muuta. Muutaman voi vielä lukea, mutta että samaa vuositolkulla apinanraivolla. Miehen täytyy olla masokisti ja kiihottua kun nainen alistaa.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Samaa ihmettelen näissä aloituksissa. Eikö aikuinen mies nyt itse osaa hoitaa parranajostaan ja siihen liittyvistä tarvikkeista. Toki sitä voi joskus vaikka lahjaksi ostaa jotain hyvää tuoksua tms mutta lähtökohta aikuisen miehen kohdalla on, että hän kykenee itse huolehtimaan näistä tuiki tavallisista arkipäivän asioista.

Väliksen kohdalla äiti hoitaa kaiken.

• Anonyymi

Niinpä. Nämä Väliksen jutut ovat kyllä parasta vastamyrkkyä millekään haaveille parisuhteesta miehen kanssa. Näistä löytyy aina kaikki ne stereotypiat, jotka ovat miehissä kaikkein vastenmielisimpiä ja luontaantyöntävimpiä.

• Anonyymi

Ei ole minun asiani. Mies valkkaa itse omat tuoksunsa. Hänhän niitä eniten haisteleekin, 24/7. Mies hoitaa myös itse noiden ostamiset.

• Anonyymi

Partavettäkö meinaat? Ostakoon ihan ite.

• Anonyymi

Menee partavaahdot ja paeravedet sekkaisinkin.

Valitseeko mies naiselle säärivaahdon ja säärihöylän`?

RAIDia kainaloon deodorantiksi ja Mobilattia munille voiteena!

• Anonyymi

Eikö aloituksessa kysytty partavaahdosta ei partavesistä tai kynsilakan poistoaineista vaan partavaahdosta kysyttiin

• Anonyymi

Tietenkin voisin kaupassa käydessäni myös tuoda miehen tarvitsemia tarvikkeita. Mies tietenkin itse valitsisi tuotteensa ja tekisi ostoslistan, mutta toivoisin mahdollisimman vähätuoksuisia aineia. Miehen oma tuoksu on paras.

Kuvitteellisesta miehestä siis kyse.

• Anonyymi

Mutta kai pian tiedät mistä hän pitää eli osaat ostaa ilman kyselyjäkin tai ostoslistoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kai pian tiedät mistä hän pitää eli osaat ostaa ilman kyselyjäkin tai ostoslistoja

Mies huolehtii ihan itse siitä, jos jokin on loppumassa jne. ja kertoo mikäli jotain pitäisi tuoda. Aikuinen ihminen huolehtii itse tuollaiset asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies huolehtii ihan itse siitä, jos jokin on loppumassa jne. ja kertoo mikäli jotain pitäisi tuoda. Aikuinen ihminen huolehtii itse tuollaiset asiat.

Kyllä kertoo mutta oletan että tiedät kaiken mitä kotona on jopa paremmin kuin mies itse ja tiedät heti onko kaapissa varana vaahtoa tai saippuaa tai kysyy mitä vain niin tiedät missä ja onko niitä vai tarviiko kaupasta ostaa lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kertoo mutta oletan että tiedät kaiken mitä kotona on jopa paremmin kuin mies itse ja tiedät heti onko kaapissa varana vaahtoa tai saippuaa tai kysyy mitä vain niin tiedät missä ja onko niitä vai tarviiko kaupasta ostaa lisää

Mies tietää itse omat partavaahtonsa. Mua ne ei vois vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tietää itse omat partavaahtonsa. Mua ne ei vois vähempää kiinnostaa.

Mutta siltikin tiedät onko sitä lisää ja missä kaapissa ja jos ei ole uutta pulloa niin tiedät senkin mutta mikä partavaahdon tuoksu saa sinut eniten pussatuttamaan ja jopa sekstailemaan et voi vastustaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siltikin tiedät onko sitä lisää ja missä kaapissa ja jos ei ole uutta pulloa niin tiedät senkin mutta mikä partavaahdon tuoksu saa sinut eniten pussatuttamaan ja jopa sekstailemaan et voi vastustaa

En tiedä. En tiedä yhtään miehen paartavaahdoista, kun ei kiinnosta. Mies hoitaa itse omat hygieniatarvikkeensa ja niiden inventaarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Partavaahto tai sen tuoksu ei lainkaan kiihota minua. Outoja reaktioita sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Partavaahto tai sen tuoksu ei lainkaan kiihota minua. Outoja reaktioita sulla.

Mutta luulis että nekin tuoksut on naisia varten tehty eli naiset viehättyy siitä ja jos miehiä varten niin olis hajusteettomia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta luulis että nekin tuoksut on naisia varten tehty eli naiset viehättyy siitä ja jos miehiä varten niin olis hajusteettomia

Ne tuoksut tuppaavat useinmiten olemaan siinä peittämässä sitä sen tuotteen omaa tuoksua. Sellaista täysin hajutonta on vaikeampi ja kalliimpi tehdä kuin hajustettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne tuoksut tuppaavat useinmiten olemaan siinä peittämässä sitä sen tuotteen omaa tuoksua. Sellaista täysin hajutonta on vaikeampi ja kalliimpi tehdä kuin hajustettua.

Jaa luullut että naisia varten ja olis sellaisia tuoksuja jotka naisia miellyttää eli miehisiä hajuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa luullut että naisia varten ja olis sellaisia tuoksuja jotka naisia miellyttää eli miehisiä hajuja

Jotka saa naisia pussatuttamaan ja haluavat rakastella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gileten partavaahdolla tai siis sellaisella sinisellä geelillä, joka vaahtoutui, tuli aina ajettua sääret, silloin kun vielä ajelin tollasella terällä säärikarvat. Se oli halvempaa kuin se virallinen sheivausgeeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla nyt on muitakin kummallisia luuloja.

• Anonyymi

Ei ainakaan Boss.
      Ukko alkaa erittää homeen hajua ympärilleen.
      Työpaikalla kun aikoinaan kävi mies, joka tuottaa käytti, tiedettiin milloin ja missä oli talossa.
      Vilma

• Anonyymi

Onkohan boss partavaahtoa olemassakaan mutta ainakin gillette pirkka nivea partavaahtoja on ja mikä tuoksuu parhaimmalta kun mies parran ajon jälkeen pussaa sinua tai kesken ajon pussaa sinua kun vieressä pyörit

• Anonyymi

Eli mikä tuoksuu hyvältä eli pusun jälkeen haluatkin jotain muuta kuin pusua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan boss partavaahtoa olemassakaan mutta ainakin gillette pirkka nivea partavaahtoja on ja mikä tuoksuu parhaimmalta kun mies parran ajon jälkeen pussaa sinua tai kesken ajon pussaa sinua kun vieressä pyörit

On Hugolla partavaahtokin.
        Aiotko ottaa riskin?
        Voi olla, että jokaisella tuo nahkapuku voi olla eri tavoin pinnoitettu; pH ym. niin jokin tuoksu toisella tuoksuu ja toisella lemuaa.
        Sillai ihon omat aromit.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On Hugolla partavaahtokin.
        Aiotko ottaa riskin?
        Voi olla, että jokaisella tuo nahkapuku voi olla eri tavoin pinnoitettu; pH ym. niin jokin tuoksu toisella tuoksuu ja toisella lemuaa.
        Sillai ihon omat aromit.
        Vilma

En ole ihan varma mutta eikö hugo bossit ole hajuvesiä ehkä partavesiä mut partavaahto onkohan niitä epäilen mutta maistuiskos suukko ja suukon jälkeen sinullakin on partavaahtoa kasvoissasi ja et huomaakkaan kun pussaat miehen sitä tai riisut itsesi alasti ja sanot rakastele kanssasi niin mies sanoo sopiiko et ajaa partanta ensin

• Anonyymi

Aina välillä tosiaan törmää noihin, että miettii onko kyseisellä yksilöllä itsellään edes hajuaistia olemassa. Monilla ne "tuoksut" muistuttaa ylikypsää käynyttä hedelmää ja tosiaan hometta jne. Itsellä sen tuoksun pitää miellyttää ensisijaisesti omaa nenää tai ei sitä kestä käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ihan varma mutta eikö hugo bossit ole hajuvesiä ehkä partavesiä mut partavaahto onkohan niitä epäilen mutta maistuiskos suukko ja suukon jälkeen sinullakin on partavaahtoa kasvoissasi ja et huomaakkaan kun pussaat miehen sitä tai riisut itsesi alasti ja sanot rakastele kanssasi niin mies sanoo sopiiko et ajaa partanta ensin

Välis, mitä merkkiä äitisi ostaa sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16:16
        Ei itkeä saa, ei meluta saa, joku on mennyt partavaahdon....

• Anonyymi

Partavaahdot haisevat kamalalle. Ja en todellakaan huolehdi miehen tarvikkeiden kaupassakäynneistä.

- Sheena

• Anonyymi

jokainen kunnon mies tietää että se on parranajosaippua mitä käytetään eikä jotakin markettivaahtoa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe