Eli se, onko käynyt armeijaa vai ei, ei ratkaise asiaa.
Minun entinen ammattikoulun opiskelijatoverini seurustelee vaikkei ole käynyt armeijaa
13
132
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Sillä tosiaan ei yleensä ole mitään väliä.
- Anonyymi
Munki tuttu sivari on persu sivarin kanssa . Hyvin löysivät toisensa .
- Anonyymi
Tää mun tuttu ei käynyt edes sivaria.
- Anonyymi
Kyse on siis homosuhteesta.
- Anonyymi
Jos armeijan käymättömyyteen liittyy muita huonoja tekijöitä kuten työttömyyttä, seurustelemattomuutta, rahattomuutta jne. yhteisvaikutus helposti johtaa ikisinkkuuteen.
- Anonyymi
Tää on totta.
- Anonyymi
Noi on korjattavissa!
- Anonyymi
Homot ei armeijaan käy kuin ruotsis ja kar jalassa niillä on astmaa köhökhö
- Anonyymi
se ratkaisee vain, että minkälaisen luuserin kanssa seurustelee. Kuka haluaa esim. seurustella mielenvikaisen vassarin kanssa?
- Anonyymi
Ei vaikuta sen opiskelijatoverisi tapauksessa. Joissain tapauksissa taas vaikuttaa.
- Sheena- Anonyymi
Minun pitäisi mennä ihmisten ilmoille.
Ei tietenkään armeija ratkaise. Mä uskon että sillä sun ammattikoulukaverilla on just se etu. Että on käynyt ammatillisen koulutuksen ja pääsee tekijöiden töihin. Saa valmiuden käyttää raskaita koneita ja sellainen on hyvä malli aviomieheksi ja lasten isäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964