Kovasti laitoin palstallekin epäilyjä, sekä hyvin suivaantuneena soitin matkahuoltoonkin heti, kun löysin sen kätketyn numeron pakettipalveluista.
Tuli kuin tulikin sitten ämyrit oikein kotiovelle asti. Tietenkään en saanut viestiä, tai puhelua ennen sitä. Mitä jos en olisikaan ollut kotona?
Tokihan ystäväiseni tuumasi, että tietävät minun olevan aina kotona, ellen ole hakemassa kaljaa/nikotiinia. Silloinkin lähikaupassa kovin lähellä.
Mielestäni hieman ylikehuttuja, mutta hintaansa nähden annan täydet pisteet. Tosiaan kotiin kannettuna satasen pari.
https://www.hifi.fi/fi/product/wilson-raptor-mini-hyllykaiutin-valkoinen/RAPTORMINIWHITE
Kovasti säädin äänennopeuteen perustuvan putkisubini kanssa ja nyt on hyvä.
Joskus on ruoan lisäksi muitakin HHH tuotteita.
Olen kaiken tämän vaivannäön ja stressaamisen jälkeen ansainnut kupillisen iltateetä oikein 2:lla makeutusaine tabletilla.
>simiti<
Hyvejä uutisia
7
194
Vastaukset
"Hätäinen luonne on rauhan turma" 🙂
-Lao Tse Lukka-- Anonyymi
No hyvä :)
Sinusta on vaikea päätellä oletko lintu vai kala. Oudon verkkainen ja sitten taas kuin suihkuturbiini. Tai ehkä sinulla on vaan jotakin mitä minä haluaisin s-postitse.
*ja tämä täällä tuntee lähes oikeasti vaanivansa liikkeitäsi" 😅 Anonyymi kirjoitti:
No hyvä :)
Sinusta on vaikea päätellä oletko lintu vai kala. Oudon verkkainen ja sitten taas kuin suihkuturbiini. Tai ehkä sinulla on vaan jotakin mitä minä haluaisin s-postitse.
*ja tämä täällä tuntee lähes oikeasti vaanivansa liikkeitäsi" 😅Äh hitsi, olin vahingossa kirjautunut, yritin olla melkein anonyymi...lähes onnistuin :).
En varmaan ole kumpaakaan, lintu tai kala, mutta otetaan dino oletusasetukseksi 🤔.
Löytyyhän sieltä profiilistani jotain vinkkiä sen spostin suuntaan, googlen mukaan nykyään saa jo unohtaa jopa pisteet osoitteesta, mikä mikä on unix aikaan nettiin pölähtäneelle ihan käsittämätön juttu 🙄. Piste on kaiken loppu ja alku. Piste 🙂- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
Äh hitsi, olin vahingossa kirjautunut, yritin olla melkein anonyymi...lähes onnistuin :).
En varmaan ole kumpaakaan, lintu tai kala, mutta otetaan dino oletusasetukseksi 🤔.
Löytyyhän sieltä profiilistani jotain vinkkiä sen spostin suuntaan, googlen mukaan nykyään saa jo unohtaa jopa pisteet osoitteesta, mikä mikä on unix aikaan nettiin pölähtäneelle ihan käsittämätön juttu 🙄. Piste on kaiken loppu ja alku. Piste 🙂Nykyään ei voi asioida puhelinsoitoilla. Joka paikkaan pitää olla tunnukset ja ass posti.
Sitten näpyttelet viestin. Siihen vastataan automaattiviestillä, että olemme myöhemmin yhteydessä.
Eivät ole. Ikinä.
Mun puolesta nämä ns. "Asiakaspalvelijat" voisivat syödä paskaansa ja kuolla tukehtumalla siihen.
Onko tämä sitä ihanaa digi digi siirtymä, jota Sipilä niin edisti?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ei voi asioida puhelinsoitoilla. Joka paikkaan pitää olla tunnukset ja ass posti.
Sitten näpyttelet viestin. Siihen vastataan automaattiviestillä, että olemme myöhemmin yhteydessä.
Eivät ole. Ikinä.
Mun puolesta nämä ns. "Asiakaspalvelijat" voisivat syödä paskaansa ja kuolla tukehtumalla siihen.
Onko tämä sitä ihanaa digi digi siirtymä, jota Sipilä niin edisti?
>simiti<No joo, totta puhuen digitaalisuudessa ammutaan jo ylitse. Maalaisjärki on unohdettu jo kauan sitten. Ehkä taas joskus parinkymmenen vuoden viiveellä porukka tajuaa minne soppaan on lusikkansa lykännyt erityisesti tekoälyn kanssa, mutta joo toimitaan siihen asti teennäisen älyn varassa kuten tähänkin asti 😁
- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
No joo, totta puhuen digitaalisuudessa ammutaan jo ylitse. Maalaisjärki on unohdettu jo kauan sitten. Ehkä taas joskus parinkymmenen vuoden viiveellä porukka tajuaa minne soppaan on lusikkansa lykännyt erityisesti tekoälyn kanssa, mutta joo toimitaan siihen asti teennäisen älyn varassa kuten tähänkin asti 😁
Tuossa asiassa olen kyllä täysin sinun kanssa samoilla linjoilla.
Monia asioita nykymeno on vain hankaloittanut. Lisäksi on "palveluja" sälytetty ihmisen itsensä tekemiseksi.
Minä kun olen käsittänyt palvelun sellaiseksi, että joku muu tekee asioita puolestani. Saatan olla toki väärässä käsityksessäkin?
Ehkäpä tämä tästä tasoittuu pitkässä juoksussa ja onhan digitalisaatio tuonut hyviäkin puolia.
Kaikkihan alkoi jo DAT nauhoista, kun musiikki muutettiin digitaaliseksi. Jonnet voi googlata DAT nauhan.
Onhan digimusiikki kätevää, mutta kultakorvat suosii vieläkin analogisia LP levyjä. Ovat valmiita maksamaan levysoittimesta.
https://www.hifiklubben.fi/mofi-electronics-masterdeck-levysoitin/mofimasterdeckwa/
Tuokaan ei ole kalleimmasta päästä. Itse haaveilen joskus saavani elektrostaattiset ämyrit.
https://audiokauppa.fi/products/martinlogan-renaissance-esl-15a-kaiutinpari?pr_prod_strat=e5_desc&pr_rec_id=e049f2254&pr_rec_pid=6806889201743&pr_ref_pid=6806785753167&pr_seq=uniform
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Tuossa asiassa olen kyllä täysin sinun kanssa samoilla linjoilla.
Monia asioita nykymeno on vain hankaloittanut. Lisäksi on "palveluja" sälytetty ihmisen itsensä tekemiseksi.
Minä kun olen käsittänyt palvelun sellaiseksi, että joku muu tekee asioita puolestani. Saatan olla toki väärässä käsityksessäkin?
Ehkäpä tämä tästä tasoittuu pitkässä juoksussa ja onhan digitalisaatio tuonut hyviäkin puolia.
Kaikkihan alkoi jo DAT nauhoista, kun musiikki muutettiin digitaaliseksi. Jonnet voi googlata DAT nauhan.
Onhan digimusiikki kätevää, mutta kultakorvat suosii vieläkin analogisia LP levyjä. Ovat valmiita maksamaan levysoittimesta.
https://www.hifiklubben.fi/mofi-electronics-masterdeck-levysoitin/mofimasterdeckwa/
Tuokaan ei ole kalleimmasta päästä. Itse haaveilen joskus saavani elektrostaattiset ämyrit.
https://audiokauppa.fi/products/martinlogan-renaissance-esl-15a-kaiutinpari?pr_prod_strat=e5_desc&pr_rec_id=e049f2254&pr_rec_pid=6806889201743&pr_ref_pid=6806785753167&pr_seq=uniform
>simiti<Löytyy tutuista pari hifistiä kanssa, joilla on oikeasti korvaakin. Heidän kauttaan kuulin myös kaverista jonka talo oli rakennettu suureksi osaksi äänentoiston ehdoilla että siinä on kyllä aihealue missä lähtee mopo helposti käsistä ja ehkä mönkijäkin joissain tapauksissa 🙂.
Toisella tyypeistä oli aikoinaan tuontyyppiset kalvokaiuttimet ja olivat myöskin törkykalliit, omakotitalon hinta niissä vehkeissä oli kiinni suurinpiirtein, mitä muistan 🤔.
Itselle riittää puukorvana perushyvät rojut vuosien takaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964