Ja mitä alkoholia
Aiotko ottaa huomenna alkoholia
18
231
Vastaukset
Voisin glögin loput juoda kun pääsen kotiin. Siinä on yömyssy samalla.
- Anonyymi
Aion mennä huomenna Riio baariin ja en ole vielä päättänyt mitä juon. Varmaan kaljaa
- Anonyymi
Ei voi. Veikkaan, että on oltava skarppina aamuyölle saakka.
- Anonyymi
En aio, menen seuraavana aamuna seitsemäksi töihin. Täytyy ottaa yöksi korvatulpat käyttöön.
- Anonyymi
Ostan 2,5 desin punaviinipullon. Siihen sitten alkoholinkäyttöni loppuu lähes kokonaan. En ole koskaan juonut paljon, mutta silti lähes lopetan kokonaan.
Jos vaikka pari pulloa kelvollista punaviiniä alkuun ja sitten illanjatkoksi tusinan olutta tai mitä nyt sitten maha jaksaakaan 😂
- Anonyymi
En ota pitkään aikaan! Ja se on jotenkin aika mukava tunne.
- Anonyymi
Enpä aio. Alkoholittoman juhlamaljan nostan kyllä.
- Anonyymi
Kyllä ja keskiviikkonakin. Lonkeroa, olutta ja viiniä.
- Anonyymi
Palstalaisen eettiseen koodistoon kuuluu imasta huomenna vähintään 1,5 promillen etukumara.
- Anonyymi
Reilusti otetaan "tuotetta" ja aletaan jo hyvissä ajoin eli tänäiltana jo harjoitellaan.
- Anonyymi
Vettä hanasta ja yksi cokis zero.
- Anonyymi
En aio vaikka olisi kaksinkertainen syy juhlaan
- Anonyymi
Kun juon, unohdan, että olette haukkuneet minua ätmiksi. En aio koko ikääni kärsiä siitä, että minua haukutaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä, pakko sanoa uudestaan, koska joku pilasi ensimmäisen toivottamalla ätmiunia. Sellaisia unia ei ole.
- Anonyymi
En käytä alkoholia.
- Anonyymi
En meinaa, olen alkoton eläjä. Ei kuulu mun ravintoketjuun käsidesikään.
Jasu - Anonyymi
En kyl meinaa ottaa. Juhlimiset juhlittu tältä vuodelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964