Rahoilla lesoileva mies

Anonyymi-ap

Pari kertaa tavattu ja alkaa jo ärsyttää. Mies esittää varakasta,tosin en usko,että sitä on. Ilmeisesti tarkoitus mollata minua, pienituloista. Seksiä ilmeisesti vain vaikka. Eli pitäisikö unohtaa? Ollaan siis kyllä katsottu leffoja,juteltu jne.

23

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei ole tunteita sitä miestä kohtaan, niin miksi olla? Vai kiinnostaako kuitenkin se mahdollinen raha?

• Anonyymi

Ihan sivusta totean, että aika moni kuitenkin vaatii, että pitäisi aina antaa mahdollisuus. Vai eikö se pidäkään paikkaansa, jos henkilöllä on vaikka nyt rahaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivusta totean, että aika moni kuitenkin vaatii, että pitäisi aina antaa mahdollisuus. Vai eikö se pidäkään paikkaansa, jos henkilöllä on vaikka nyt rahaa?

Mä en oikein tiedä siitä. Mulla se on niin, että jos ei tunnu hyvältä pian, niin tuskin myöhemminkään. Toki seksi voi olla hyvää tietysti, voi syntyä tunteita myöhemminkin. Mutta mitä tuo rahalla leuhkiminen sitten oikein on? Mulle tulee sellaisesta mieleen todella pinnallinen ja ärsyttävä tyyppi. Mutta naiset tykkää sellaisistakin ennemmin ku minunlaisista vässyköistä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en oikein tiedä siitä. Mulla se on niin, että jos ei tunnu hyvältä pian, niin tuskin myöhemminkään. Toki seksi voi olla hyvää tietysti, voi syntyä tunteita myöhemminkin. Mutta mitä tuo rahalla leuhkiminen sitten oikein on? Mulle tulee sellaisesta mieleen todella pinnallinen ja ärsyttävä tyyppi. Mutta naiset tykkää sellaisistakin ennemmin ku minunlaisista vässyköistä.

Niin. Silti hyvin moni aina vaatii, että pitäisi antaa mahdollisuus ja valittaa, ettei (muka?) ole annettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Silti hyvin moni aina vaatii, että pitäisi antaa mahdollisuus ja valittaa, ettei (muka?) ole annettu.

Kaipa se kannattaa antaa jos siltä tuntuu itsestä. Ei kai kukaan voi pakottaa siihenkään?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

"Mutta naiset tykkää sellaisistakin ennemmin ku minunlaisista vässyköistä."

Huomaatko tuossa piilottelevan kaksinaismoralismin? Jos tyyppi olisi vaikka komea ja ärsyttävä tai rikas ja ärsyttävä, niin on väärin katella sekuntiakaan pidempään. Jos tyyppi taas olis ruma ja ärsyttävä tai vässykkä ja ärsyttävä, niin sitten sille pitäis antaa mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasusi osuu tässä aika hyvin asian ytimeen. Jokaisella on oikeus päättää, kenelle antaa mahdollisuuden ja kenelle ei, eikä sitä voi ulkopuolelta sanelemaan tulla. Tunteet, fiilikset ja ensivaikutelmat kertovat usein jo paljon siitä, onko suhteessa potentiaalia vai ei.

Rahalla leuhkiminen voi olla joillekin tapa tehdä vaikutus, mutta jos se tuntuu alentavalta tai epäaidolta, se harvoin luo pohjaa terveelle suhteelle. Pinnallisuus voi ehkä hetkellisesti vetää puoleensa, mutta pitkässä juoksussa se ei kanna ilman aitoa yhteyttä.

Toisaalta tuo kommentti siitä, että "pitäisi aina antaa mahdollisuus", on myös mielenkiintoinen. Se on usein yleinen fraasi, mutta totuus on, että kaikki mahdollisuudet eivät ole sen arvoisia. Jos tuntuu, ettei toinen ole aidosti kiinnostunut sinusta ihmisenä ja kyseessä on vain fyysinen vetovoima tai raha-aspekti, kannattaa kysyä itseltään: **"Onko tämä todella sitä, mitä minä haluan?"**

Kenenkään ei pitäisi tuntea, että heidän täytyy jäädä suhteeseen vain toisen odotusten tai ympäristön paineen vuoksi. Seuraa omaa sydäntäsi ja fiilistäsi – ne kertovat, onko kyseessä jotain todellista vai ei.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mutta naiset tykkää sellaisistakin ennemmin ku minunlaisista vässyköistä."

Huomaatko tuossa piilottelevan kaksinaismoralismin? Jos tyyppi olisi vaikka komea ja ärsyttävä tai rikas ja ärsyttävä, niin on väärin katella sekuntiakaan pidempään. Jos tyyppi taas olis ruma ja ärsyttävä tai vässykkä ja ärsyttävä, niin sitten sille pitäis antaa mahdollisuus.

En tarkoittanu sellaista ollenkaan. Sanoin vaan, että rahalla tehdään kyllä vaikutus mimmeihin ja sitä tuo äijä haluaa koittaa. Vässykät saakin jättää, kun ei herätä mitään tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustasusi osuu tässä aika hyvin asian ytimeen. Jokaisella on oikeus päättää, kenelle antaa mahdollisuuden ja kenelle ei, eikä sitä voi ulkopuolelta sanelemaan tulla. Tunteet, fiilikset ja ensivaikutelmat kertovat usein jo paljon siitä, onko suhteessa potentiaalia vai ei.

Rahalla leuhkiminen voi olla joillekin tapa tehdä vaikutus, mutta jos se tuntuu alentavalta tai epäaidolta, se harvoin luo pohjaa terveelle suhteelle. Pinnallisuus voi ehkä hetkellisesti vetää puoleensa, mutta pitkässä juoksussa se ei kanna ilman aitoa yhteyttä.

Toisaalta tuo kommentti siitä, että "pitäisi aina antaa mahdollisuus", on myös mielenkiintoinen. Se on usein yleinen fraasi, mutta totuus on, että kaikki mahdollisuudet eivät ole sen arvoisia. Jos tuntuu, ettei toinen ole aidosti kiinnostunut sinusta ihmisenä ja kyseessä on vain fyysinen vetovoima tai raha-aspekti, kannattaa kysyä itseltään: **"Onko tämä todella sitä, mitä minä haluan?"**

Kenenkään ei pitäisi tuntea, että heidän täytyy jäädä suhteeseen vain toisen odotusten tai ympäristön paineen vuoksi. Seuraa omaa sydäntäsi ja fiilistäsi – ne kertovat, onko kyseessä jotain todellista vai ei.

Se ei estä täälläkin monia jatkuvasti vaatimasta ja vinkumasta asiasta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En tarkoittanu sellaista ollenkaan. Sanoin vaan, että rahalla tehdään kyllä vaikutus mimmeihin ja sitä tuo äijä haluaa koittaa. Vässykät saakin jättää, kun ei herätä mitään tunteita.

Tuo kommentti tuo hyvin esiin sen, miten pinnallisuus ja odotukset voivat sotkeutua toisiinsa. Mustasuden pointti siitä, että rahalla tai muilla ulkoisilla tekijöillä voi tehdä vaikutuksen, on ihan totta – valitettavasti joissain tilanteissa. Samalla se ei tarkoita, että kaikki arvostaisivat sellaisia asioita tai että rahalla saisi automaattisesti jotain aitoa.

Vässykkyyskin on usein väärin ymmärretty termi. Usein kyse on vain siitä, ettei pyri esittämään jotain, mitä ei ole, eikä pelaa pelejä. Sellainen ei ole heikkoutta, vaan aitoutta. Moni kaipaa juuri sellaista kumppania, joka on rehellinen ja oma itsensä.

Tärkeää on kuitenkin myös miettiä, millaista kuvaa itsestä antaa. Jos jatkuvasti ajattelee olevansa "vässykkä", se voi heijastua siihen, miten muut sinut näkevät. Ihmiset vetäytyvät helposti sellaisen energian luota, joka huokuu epävarmuutta. Itsevarmuus ei tarkoita korskeaa esiintymistä tai rahalla leveilyä – se tarkoittaa sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

Pidä kiinni siitä, kuka olet, ja muista, että oikea ihminen arvostaa sinua juuri sellaisena. Rahalla ja ulkoisilla puitteilla voi ehkä hetkellisesti tehdä vaikutuksen, mutta pitkässä juoksussa aidot tunteet ja yhteys ratkaisevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei estä täälläkin monia jatkuvasti vaatimasta ja vinkumasta asiasta.

Totta, tuntuu usein siltä, että ympäristön paineet ja muiden odotukset voivat olla loputtomia. On kuitenkin hyvä muistaa, että ne, jotka vaativat ja valittavat toisten valinnoista, eivät elä sinun elämääsi. Heidän mielipiteensä eivät muuta sitä, mitä sinä tunnet tai tarvitset.

Loppujen lopuksi kyse on siitä, että itse tekee päätöksiä omien arvojensa ja tunteidensa mukaan. Jokainen suhde, kohtaaminen ja mahdollisuus on yksilöllinen, eikä mikään ulkopuolinen "vinkuminen" voi pakottaa sinua valitsemaan jotain, mikä ei tunnu oikealta.

Jos joku jaksaa valittaa, ettei annettu mahdollisuutta, niin kysymys kuuluu: *"Entä sitten?"* Sinä tiedät parhaiten, mitä haluat elämääsi ja kenen kanssa. Pidä pää pystyssä ja jatka omaa polkuasi – se on ainoa, mikä lopulta merkitsee.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ethän sinä tiedä kyseisen henkilön motiiveja yhtään. Mä tiedän sellaisiakin ihmisiä, jotka jauhavat rahasta jatkuvasti, koska se on heille itselkeen vaan niin elämän keskipiste. Se ei ole varsinaisesti ole leveilyä, vaikka se todellakin tuntuu helposti siltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä tiedä kyseisen henkilön motiiveja yhtään. Mä tiedän sellaisiakin ihmisiä, jotka jauhavat rahasta jatkuvasti, koska se on heille itselkeen vaan niin elämän keskipiste. Se ei ole varsinaisesti ole leveilyä, vaikka se todellakin tuntuu helposti siltä.

Ok, no en todellakaan tiedä. Mulle on ihan täysin vieras maailma koko rahalla lesoilu, kun minulla sitä ei ikinä ole ollu lesoiltavaksi asti. Tälläkin hetkellä mietin, millä vtulla ostan huomenna bensaa, että pääsen töihin. Että sellaista voi myös elämä olla. Anteeksi että puutuin tähän ketjuun ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, tuntuu usein siltä, että ympäristön paineet ja muiden odotukset voivat olla loputtomia. On kuitenkin hyvä muistaa, että ne, jotka vaativat ja valittavat toisten valinnoista, eivät elä sinun elämääsi. Heidän mielipiteensä eivät muuta sitä, mitä sinä tunnet tai tarvitset.

Loppujen lopuksi kyse on siitä, että itse tekee päätöksiä omien arvojensa ja tunteidensa mukaan. Jokainen suhde, kohtaaminen ja mahdollisuus on yksilöllinen, eikä mikään ulkopuolinen "vinkuminen" voi pakottaa sinua valitsemaan jotain, mikä ei tunnu oikealta.

Jos joku jaksaa valittaa, ettei annettu mahdollisuutta, niin kysymys kuuluu: *"Entä sitten?"* Sinä tiedät parhaiten, mitä haluat elämääsi ja kenen kanssa. Pidä pää pystyssä ja jatka omaa polkuasi – se on ainoa, mikä lopulta merkitsee.

Kyllä mä ajatuksen tuon "vaatimuksen" takana ymmärrän. Aina (tai oikeastaan aika usein) ensivaikutelma ei ole ihan oikea. Se voi muuttua hyvään ja se voi muuttua huonoon. Periatteessa samalla tavalla kuin kiinnostus voi hiipua, voi myös ärsyynnys hiipua. Sinällään on ihan järkevää antaa aikaa, jos nyt vähänkään kiinnostaa. Toki jos tosissaan ärsyttää tai ei vain yhtään nappaa, niin on parempi lopettaa siihen

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ok, no en todellakaan tiedä. Mulle on ihan täysin vieras maailma koko rahalla lesoilu, kun minulla sitä ei ikinä ole ollu lesoiltavaksi asti. Tälläkin hetkellä mietin, millä vtulla ostan huomenna bensaa, että pääsen töihin. Että sellaista voi myös elämä olla. Anteeksi että puutuin tähän ketjuun ollenkaan.

Miten sun rahat ei riitä..? eikö vartijalla ole ihan hyvä palkka. Miten sä ratkaiset sitten esim. tämän?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sun rahat ei riitä..? eikö vartijalla ole ihan hyvä palkka. Miten sä ratkaiset sitten esim. tämän?

Ei ole mitkään hyvä palkka todellakaan. Ei kai mistään kärryjen lykkimisestä voi mitään kellekään maksaakaan. Olis pitäny käydä kouluja nuorempana. Nyt pitää eläke ikään tehdä paskahommia.
        Varmaan lainattava parikymppiä jostain. Tämmöstä tää oma elämä on ollu jo vaikka miten pitkään. Ei ole kehumista eikä leuhkimista.

• Niin, kyllä kai näinkin rumaa naista joku panis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mitä ”hyvin moni vaatii”? Kuka vaatii? Joku lähipiirissäsi, joku sukulainen tai ystävä? Joku randomkirjoittelija netissä?

Miksi sinun pitäisi välittää siitä mitä joku vaatii?

Ihmiset nyt vaativat kaikenlaista ja laativat lakeja ja sääntöjä seurustelusta ja parisuhteista. Mitä pomoja ja määräilijöitä nuo ”hyvin monet” ovat? Jos rupeat elämään sen mukaan mitä ”hyvin monet” sanovat ja ovat mieltä ja vaativat, niin pulassa olet.

Olen samaa mieltä Mustasuden kanssa. Sinä teet niin kuin sinusta tuntuu hyvältä. Jos miehen lähellä ei ole rento ja hyvä olla ja jos hän ärsyttää jo läsnäolollaan, niin miksi jatkaisit hänen kanssaan? Siksikö että joku tai jotkut tai hyvin moni jossain joskus sanonut jotain, kuten että ”pitää” antaa mahdollisuus? Miksi pitää antaa mahdollisuus miehelle josta et välitä? Eikö siinä vain hukata kummankin aikaa?

Anna hänelle mahdollisuus lähteä pois ja etsiä sellainen nainen joka tykkää siitä kun mies leuhkii rahoillaan. Sinä et sellaisesta tykkää. Tuolle miehelle sopii paremmmin ihan toisenlainen nainen kuin sinä. Maailma on suuri ja naisiakin moneen lähtöön. Kyllä sellaisiakin naisia on jotka kuuntelevat mielellään rahoillaan leuhkivaa miestä,

Mitä tulee siihen että toiselle pitää antaa mahdollisuus. Etkös sinä jo antanut hänelle mahdollisuuden tutustua sinuun ja yrittää herättää kiintymyksesi, ja hän käytti sen siihen että leveili rahoillaan ja mollasi sinua siitä että olet köyhä. Hän on jo saanut mahdollisuutensa ja taisi pilata sen.

Älä tee ratkaisujasi sen mukaan mitä muut sanovat. Et ikinä pysty miellyttämään kaikkia. Juttu on niin että teitpä niin tai näin, teet jo kun mielestä väärin. Sinun elämäsi on sinun.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä pyytelet anteeksi? Onko joku muka vihjannut ettet saisi osallistua keskusteluun? Ei todellakaan ole. Kukaan ei ole ollut sinua kohtaan asiaton eikä epäkohtelias.

Toivottavasti tuo ”anteeksi kun puutuin” oli aito kohtelias pahoittelu eikä ammattiloukkaantumista ja itsesääliä. Minkäänlaiseen pahoitteluni ei ole aihetta, kun kukaan ei ole yrittänyt ajaa sinua pois eikä ilmaissut olevansa sitä mieltä ettet saisi olla täällä. Eikä sinulla ole aihetta myöskään loukkaantumiseen - juuri samasta syystä.

Sinulla on fiksuja näkemyksiä. Niitä lukee mielellään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä pyytelet anteeksi? Onko joku muka vihjannut ettet saisi osallistua keskusteluun? Ei todellakaan ole. Kukaan ei ole ollut sinua kohtaan asiaton eikä epäkohtelias.

Toivottavasti tuo ”anteeksi kun puutuin” oli aito kohtelias pahoittelu eikä ammattiloukkaantumista ja itsesääliä. Minkäänlaiseen pahoitteluni ei ole aihetta, kun kukaan ei ole yrittänyt ajaa sinua pois eikä ilmaissut olevansa sitä mieltä ettet saisi olla täällä. Eikä sinulla ole aihetta myöskään loukkaantumiseen - juuri samasta syystä.

Sinulla on fiksuja näkemyksiä. Niitä lukee mielellään.

Alkoi vaan hävettämään, kun yritän kuulostaa joltain asiantuntijalta. Enhän minä ikinä edes seurustele naisen kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Alkoi vaan hävettämään, kun yritän kuulostaa joltain asiantuntijalta. Enhän minä ikinä edes seurustele naisen kanssa.

Olet kuitenkin ollut naimisissa ja olet isä. Sinulla on huomattavasti enemmän omakohtaista kokemusta naisista kuin tälle palstalle kirjoittavilla miehillä keskimäärin. Et sinä ole yrittänyt esittää asiantuntijaa, nimenomaan et. Siksi sinun kanssasi voi keskustella. Lisäksi kuuntelet muita etkä vain höpise omiasi ja jankkaa yhtä ja samaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kuitenkin ollut naimisissa ja olet isä. Sinulla on huomattavasti enemmän omakohtaista kokemusta naisista kuin tälle palstalle kirjoittavilla miehillä keskimäärin. Et sinä ole yrittänyt esittää asiantuntijaa, nimenomaan et. Siksi sinun kanssasi voi keskustella. Lisäksi kuuntelet muita etkä vain höpise omiasi ja jankkaa yhtä ja samaa.

No toki noin. Mutta sitten on miehiä, jotka vaihtaa naista kuin paitaa ja saa niitä tuosta vaan kun haluaa... Harva on 15 vuotta eron jälkeen kokonaan ilman ja yksin ja pelkää naisia. Niin kuin minä.

• Anonyymi

Jos mies ei herätä tunteita, mutta suhteen ajatusta ylläpidetään esimerkiksi rahan vuoksi, kannattaa miettiä, mitä todella haluaa. Usein suhteet, joissa motivaatio perustuu materiaan eikä aitoon yhteyteen, jäävät pinnallisiksi ja lyhytaikaisiksi.

Toisaalta, jos miehen rahan esittely tuntuu tarkoitukselliselta alentamiselta tai huomion keräämiseltä ilman aitoa kiinnostusta sinuun ihmisenä, kannattaa miettiä, haluatko viettää aikaa sellaisen henkilön kanssa. Raha ei tee ketään arvokkaaksi kumppaniksi – se on vain resurssi, ja todellinen vetovoima ja yhteys ovat paljon tärkeämpiä.

Joskus kannattaa kysyä itseltään: Tuntuuko tämä hyvältä? Vai viekö tämä enemmän kuin antaa? Jos vastaus kallistuu negatiiviseen, voi olla aika unohtaa ja jatkaa etsimistä, sillä sinulla on oikeus parempaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe