Nainen miten se juhlistaa uutta vuotta

Anonyymi-ap

Nainen miten se sinun alakerran karvainen kaverisi juhlii ja juhlistaa uutta vuotta

37

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yhtään mitenkään.

• Anonyymi

Eikö mitenkään on silläkin sitten aika kuiva ja tylsä uusi vuosi kai sekin bileitä kaipaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö mitenkään on silläkin sitten aika kuiva ja tylsä uusi vuosi kai sekin bileitä kaipaa

Ei kaipaa. Emme kummatkaan tykkää bilettämisestä.

• Anonyymi

Koitas hankkia sille kaveri jonka kanssa se sais leikkiä ja ilostua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitas hankkia sille kaveri jonka kanssa se sais leikkiä ja ilostua

Emme ole kumpikaan sosiaalisia, eli ei ole tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole kumpikaan sosiaalisia, eli ei ole tarvetta.

Kyllä se kaipaa leikkikaveria ja poikakaverin se kaipaa se tykkää leikkiä ja bilettää millainen emäntä ei anna sen leikkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kaipaa leikkikaveria ja poikakaverin se kaipaa se tykkää leikkiä ja bilettää millainen emäntä ei anna sen leikkiä

Koetas nyt jo ymmärtää, että sinä et tunne sitä lainkaan ja minä tunnnn sen täydellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai hän saa leikkiä, ei hänen emäntä sitä kiellä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai hän saa leikkiä, ei hänen emäntä sitä kiellä..

Niin että leikkikaverit voi kysyä siltä suoraan että tuu leikkimään niin se tulee eli emännältä tai äityliltä ei lupaa tarvi kysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että leikkikaverit voi kysyä siltä suoraan että tuu leikkimään niin se tulee eli emännältä tai äityliltä ei lupaa tarvi kysyä

Voi jatkaa ton toisen kanssa tuota keskustelua, jos hän kaipailee tollasta. Tänne on kuitenkin turha tulka kyselemään.

• Anonyymi

Herra Tossavainen pitää seuraa minulle kun olen yksinäni 🐒 joten ei minulla ole hätää...😍

• Anonyymi

Mut kyllä se haluais oikean leikkikaverin eikä mielikuvitus hahmoa se haluaa oikean ystävän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kyllä se haluais oikean leikkikaverin eikä mielikuvitus hahmoa se haluaa oikean ystävän

Se kannattaa kertoa sille jossain ihan muualla.
        Mielikuvitushahmot asuvat täällä..

• Anonyymi

Mitä sinä K-nainen täällä palstalla teet?

• Anonyymi

En mä tiedä kuka mun alakerrassani asuu, enkä varsinkaan hänen karvoistaan. Mitä hittoa se mulle kuuluu miten hän juhlii uutta vuotta?

• Anonyymi

No koitas tutustua siihen eli kurkkaas miltä se näyttää ja tutustu siihen ja etsit sille joko poikakaverin tai hankit sille paljon poikia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No koitas tutustua siihen eli kurkkaas miltä se näyttää ja tutustu siihen ja etsit sille joko poikakaverin tai hankit sille paljon poikia

En ole kiinnostunut naapureistani. Hankkikoon itse seuransa. Aika outo tapa yrittää löytää karvasia partanaisia seurakses, yrittää saada niden naapurit järkkään sulle treffejä. Vai karvasia homomiehiäkö sä etit?

• Anonyymi

Toipuu verenvuodosta. Se riittää.

• Anonyymi

Mut pian parantunut ja sit se on villi ja leikkisä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut pian parantunut ja sit se on villi ja leikkisä

Ei se ole mitenkään sairas tai kipeä ollutkaan. Eikä ole leikkisä, eikä villi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mitenkään sairas tai kipeä ollutkaan. Eikä ole leikkisä, eikä villi.

No kun vuoto loppuu niin se haluu riehakasta leikkii villii menoa se haluu juhlia ja jatkuvasti haluukin se ei oo mikään nyhverö ja nynny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun vuoto loppuu niin se haluu riehakasta leikkii villii menoa se haluu juhlia ja jatkuvasti haluukin se ei oo mikään nyhverö ja nynny

Ei halua. Se haluaa olla rauhassa. Se inhoaa juhlia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei halua. Se haluaa olla rauhassa. Se inhoaa juhlia.

Niin luulet vain mut bile hile se on ja tosi leikkisä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin luulet vain mut bile hile se on ja tosi leikkisä

Mä tiedän. Sen äreä ja kärttyinen ja halua olla omassa rauhassaan.

• Anonyymi

Yläkerran asunto on tällä hetkellä tyhjänä, joten en ole kenenkään karvakaveri. Välttämättä sinne ei muuta nainen.

• Anonyymi

Tämä oli ketjun paras. Repesin ääneen nauramaan. 👏👏👏

• Anonyymi

Eli ala kerran kaveri vie yläkerran tyyppiä eli alakerta on aivot ja yläkerta on tyhjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ala kerran kaveri vie yläkerran tyyppiä eli alakerta on aivot ja yläkerta on tyhjä

Kuulostaa mieheltä.

• Anonyymi

Se kolistelee pattereita ja lähettää heippalappuja liian äänekkäille juhlijoille.

• Anonyymi

Letkujenkkaa patterin rakoon ja kerrankin lämmin rako... mutta liukkari on hyväksi.

• Anonyymi

Se on varmaan naapurissa kylässä, mut ihan eri rapussa :)

• Anonyymi

Ei ole karvoja minun alakerrassa.

• Anonyymi

Onko ruostetta katolla?

• Anonyymi

Itseasiassa näin hänet aamulla porraskäytävässä, kantoi jo "kilisevää" kassia kämppäänsä ja raaputti partaansa. Kysyi tulenko illalla juhlistamaan vuodenvaihdetta hänen luokseen.

• Anonyymi

Viittaako aloittaja rämemajavaan?
      Vilma

• Anonyymi

Tuo luontomme vekkuli velikulta 🦫

• Anonyymi

Valtaisa origami on tulossa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1585
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      174
      1110
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1109
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe