Nainen miten se sinun alakerran karvainen kaverisi juhlii ja juhlistaa uutta vuotta
Nainen miten se juhlistaa uutta vuotta
37
334
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään mitenkään.
- Anonyymi
Eikö mitenkään on silläkin sitten aika kuiva ja tylsä uusi vuosi kai sekin bileitä kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mitenkään on silläkin sitten aika kuiva ja tylsä uusi vuosi kai sekin bileitä kaipaa
Ei kaipaa. Emme kummatkaan tykkää bilettämisestä.
- Anonyymi
Koitas hankkia sille kaveri jonka kanssa se sais leikkiä ja ilostua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitas hankkia sille kaveri jonka kanssa se sais leikkiä ja ilostua
Emme ole kumpikaan sosiaalisia, eli ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole kumpikaan sosiaalisia, eli ei ole tarvetta.
Kyllä se kaipaa leikkikaveria ja poikakaverin se kaipaa se tykkää leikkiä ja bilettää millainen emäntä ei anna sen leikkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kaipaa leikkikaveria ja poikakaverin se kaipaa se tykkää leikkiä ja bilettää millainen emäntä ei anna sen leikkiä
Koetas nyt jo ymmärtää, että sinä et tunne sitä lainkaan ja minä tunnnn sen täydellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai hän saa leikkiä, ei hänen emäntä sitä kiellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai hän saa leikkiä, ei hänen emäntä sitä kiellä..
Niin että leikkikaverit voi kysyä siltä suoraan että tuu leikkimään niin se tulee eli emännältä tai äityliltä ei lupaa tarvi kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että leikkikaverit voi kysyä siltä suoraan että tuu leikkimään niin se tulee eli emännältä tai äityliltä ei lupaa tarvi kysyä
Voi jatkaa ton toisen kanssa tuota keskustelua, jos hän kaipailee tollasta. Tänne on kuitenkin turha tulka kyselemään.
- Anonyymi
Herra Tossavainen pitää seuraa minulle kun olen yksinäni 🐒 joten ei minulla ole hätää...😍
- Anonyymi
Mut kyllä se haluais oikean leikkikaverin eikä mielikuvitus hahmoa se haluaa oikean ystävän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kyllä se haluais oikean leikkikaverin eikä mielikuvitus hahmoa se haluaa oikean ystävän
Se kannattaa kertoa sille jossain ihan muualla.
Mielikuvitushahmot asuvat täällä.. - Anonyymi
Mitä sinä K-nainen täällä palstalla teet?
- Anonyymi
En mä tiedä kuka mun alakerrassani asuu, enkä varsinkaan hänen karvoistaan. Mitä hittoa se mulle kuuluu miten hän juhlii uutta vuotta?
- Anonyymi
No koitas tutustua siihen eli kurkkaas miltä se näyttää ja tutustu siihen ja etsit sille joko poikakaverin tai hankit sille paljon poikia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No koitas tutustua siihen eli kurkkaas miltä se näyttää ja tutustu siihen ja etsit sille joko poikakaverin tai hankit sille paljon poikia
En ole kiinnostunut naapureistani. Hankkikoon itse seuransa. Aika outo tapa yrittää löytää karvasia partanaisia seurakses, yrittää saada niden naapurit järkkään sulle treffejä. Vai karvasia homomiehiäkö sä etit?
- Anonyymi
Toipuu verenvuodosta. Se riittää.
- Anonyymi
Mut pian parantunut ja sit se on villi ja leikkisä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut pian parantunut ja sit se on villi ja leikkisä
Ei se ole mitenkään sairas tai kipeä ollutkaan. Eikä ole leikkisä, eikä villi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitenkään sairas tai kipeä ollutkaan. Eikä ole leikkisä, eikä villi.
No kun vuoto loppuu niin se haluu riehakasta leikkii villii menoa se haluu juhlia ja jatkuvasti haluukin se ei oo mikään nyhverö ja nynny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun vuoto loppuu niin se haluu riehakasta leikkii villii menoa se haluu juhlia ja jatkuvasti haluukin se ei oo mikään nyhverö ja nynny
Ei halua. Se haluaa olla rauhassa. Se inhoaa juhlia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua. Se haluaa olla rauhassa. Se inhoaa juhlia.
Niin luulet vain mut bile hile se on ja tosi leikkisä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin luulet vain mut bile hile se on ja tosi leikkisä
Mä tiedän. Sen äreä ja kärttyinen ja halua olla omassa rauhassaan.
- Anonyymi
Yläkerran asunto on tällä hetkellä tyhjänä, joten en ole kenenkään karvakaveri. Välttämättä sinne ei muuta nainen.
- Anonyymi
Tämä oli ketjun paras. Repesin ääneen nauramaan. 👏👏👏
- Anonyymi
Eli ala kerran kaveri vie yläkerran tyyppiä eli alakerta on aivot ja yläkerta on tyhjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ala kerran kaveri vie yläkerran tyyppiä eli alakerta on aivot ja yläkerta on tyhjä
Kuulostaa mieheltä.
- Anonyymi
Se kolistelee pattereita ja lähettää heippalappuja liian äänekkäille juhlijoille.
- Anonyymi
Letkujenkkaa patterin rakoon ja kerrankin lämmin rako... mutta liukkari on hyväksi.
- Anonyymi
Se on varmaan naapurissa kylässä, mut ihan eri rapussa :)
- Anonyymi
Ei ole karvoja minun alakerrassa.
- Anonyymi
Onko ruostetta katolla?
- Anonyymi
Itseasiassa näin hänet aamulla porraskäytävässä, kantoi jo "kilisevää" kassia kämppäänsä ja raaputti partaansa. Kysyi tulenko illalla juhlistamaan vuodenvaihdetta hänen luokseen.
- Anonyymi
Viittaako aloittaja rämemajavaan?
Vilma- Anonyymi
Tuo luontomme vekkuli velikulta 🦫
- Anonyymi
Valtaisa origami on tulossa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964