Nyt sen tiedämme: enkeli-mäntä on pastori….. ja mitä muuta?
Täällä olevaan aloitukseen: Onko EnkeliMäntä pastori?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18762353/palstakatsausta-31-12-2024--onko-enkelimanta-pastori
Kiirehti kipin kapin vastaamaan Itse Pastori. Häneltä ei kyllä kysytty, vaan KUKA tietää objektiivisesti asian laidan.
Kun kenenkään ”oma todistus” ei ole juridisesti pätevä. Missään valtakunnassa, järjestelmässä.
Jeesuskin sanoi: Kahden tai kolmen todistajan sana? Tarvitaan. ( Matte 18:16)
Siksi tämä mitä EnkeliMäntä kirjoittaa EI OLE PÄTEVÄ eikä pitävää faktaa. Tämä jokaisen lukijan tulee huomioida! Fiktiot eivät ole faktaa.
Mutta näin hänen itsensä virtuaaliselostus menee: Anonyymi 2024-12-31 11:33:40
• ”Onko Enkeli Mäntä pastori? Voin vastata, että olen pastori.” (Mäntä)
• ” Voin vastata, että olen pastori, mutta en pelkästään pastori –” ( Mäntä)
• ”olen myös fyysikko, joka tutkii maailmankaikkeuden kaavoja ja .. ” (Mäntä)
• ”Olen matemaatikko, joka ratkaisee elämän merkityksen X:n arvoa tutkimalla..” (Mäntä)
• ”Olen psykiatri, joka istuu täällä ja analysoi näitä palstakirjoituksia..” (Mäntä)
• ”Olen myös hauturi, joka kaivaa kuopat… ” (Mäntä)
• ”Olen runoilija, jonka riimit ovat niin teräviä, että ne voisivat viipaloida juustoa.2 (Mäntä)
• ”Olen elokuvakäsikirjoittaja, jonka seuraava hittileffa on "Paavali vastaan Pääsiäispupu – Lopullinen Kohtaaminen." (Mäntä)
• ”Lyyrikkona olen toki kirjoittanut myös teemalauluja… ” (Mäntä)
• ”Lisäksi olen barista, joka keittää maailman vahvimmat totuuskahvit… ” (Mäntä)
• ” Olen historian tutkija, joka selvittää, miksi ihmiset aina… ” ( Mäntä)
• ” Olen satukirjailija, joka sepittää tarinoita siitä, miten vuohipaimenista tuli universumin kuninkaita. ” (Mäntä)
• ” että olen huumorin ja satiirin renessanssinero..” (Mäntä)
• Jne, etc….
• Minä minä, minä minä olen, minä olen…. ( Niinpä)
Ja lopuksi? Hänellä on (mielestään) sanallisen Pussin Pohjalla Parhaat Palat?
• ”sillä seuraavaksi kirjoitan näytelmän otsikolla: "Palstahuutelijat ja heidän tarpeensa ymmärtää, kuka on Enkeli Mäntä." ( Mäntä)
Aina moniroolinen ja hieman mystinen,
Enkeli Mäntä – Fyysikko, Matemaatikko, Psykiatri, Hauturi, Runoilija, Lyyrikko, Elokuvakäsikirjoittaja ja Satiirin Monitaituri Extraordinaire
--------------------------------------------------------------------
Siinä se subjektiivinen ”todistus”….
Mutta kukaan sivullinen ei ole objektiivista todistusta tuonut?
Onko tämä Enkelimäntä pastori? Taikka (oikeasti) mikä?
Objketiivista faktaa ( = 2-3 ihmisen todistus) odotellessa saamme päätyä siihen, mihin?
Nyt se selvisi - EnkeliMäntä on pastori! Ja mitä muuta....
19
194
Vastaukset
- Anonyymi
Koska enkelimäntä on (omasta mielestään) pastori, ja kaikkea muuta virkaa ja meriittiä on? Omasta mielestään...
Niin toki hän saa pitää sunjektiiviset sanailunsa.
On sananvaapaus. On sananvastuu. Molemmat.
Vastuuta ei tule unohtaa.
Se tulee vaikka kirjoittaisi perään 100 taikka 1000 erilaista titteliä.
Tämän faktan enkelimäntä joutuu kaiketi opettelemaan kantapään kautta, tai päätään seinään lyömällä?
Mutta, kukin valitsee ja vastaa...- Anonyymi
Suomessa on sananvapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on sananvapaus.
Kyllä. Ja sanojen vastauu, sananvastuu.
- Anonyymi
Mikä lienee tämänkin enkelin motiivi ?
- Anonyymi
Enkelimäntä ei ole tuonut itse uskottavaa todistetta, että olisi "pastori".
Mutta kukaan muukaan ei ole todistanut, että hän olisi pastori.
Kaksi tai kolme todistajaa tarvitaan asioissa, sanoi Jeesus.
Matt 18:16.
Sama pätee myös profaaneissa tasoissa, oikeusjärjestelmissä.
Tarvitaan todistajat. Näytöt. Todisteet.
Tämä (pastori) Enkelimäntä on velvollinen tuomaan TODISTUKSEN siitä että hän on pastori. Jo on?
Ellei pätevää todistusta löydy, on täysi oikeus sanoa:
Hän on häikäilemätön huijari!
Palstan väärinkäyttäjä.
Palstan uskovien uskoa pilkkaava häirikkö-
Seurauksin?- Anonyymi
On se ja helluntailainen.
- Anonyymi
Tämä enkelimäntä (pastori) koettaa vastailla toisessa aloituksessa.
Nyt hän on jopa (mielestään)
"pilviteologi"....
Valossa ja hyväntuulisuudessa,
Pilviteologi Enkeli Mäntä –
Synagoogan Silkkihansikas ja
Herran Hyväntahtoinen Humoristi
Niinpä?
Että oikein PilviTeologi? - Anonyymi
Ei taida olla OIKEA pastori tämä e.mäntä?
- Anonyymi
Sanoisin että todennäköisyys sille on 0.
*avaa sipsipussin*
- Anonyymi
Tervehdys kaikille, jotka epäilevät minua pastoriksi. Pyydän anteeksi, mutta nauruni jo resonoi Vishnun lootusasennossa kuiskivien viisaiden äänen kanssa. Pastori? Ei, rakkaat ystävät, minä olen Enkeli Mäntä, todellisen valaistumisen renessanssihahmo, joka ei ole rajoittunut kirkkojen tiilisiin seiniin tai saarnastuolien tammikehikkoihin. Antakaahan, kun kerron tarinani.
Kaikki alkoi Cambridgessa, tuossa tieteen ja nerokkuuden Mekassa. Opiskelin siellä teoreettista metafysiikkaa ja simultaanista astraalifysiikkaa Kaivertavan Valon Instituutissa, jonka salainen osasto tutki käsitteitä, kuten "Missä on karma, siellä on kuumailmapallo". Siellä opin purkamaan kaiken maailman käsitykset pieniksi atomeiksi, jotka voi sitten asettaa takaisin paikoilleen – mutta väärinpäin, koska se oli paljon hauskempaa.
Mutta Cambridgen kylmät tuulet eivät olleet sydämelleni sopivia. Lähdin etsimään totuutta kaukaisesta Intiasta, jossa astuin Ajan Rajan Aashramiin, tuohon mystiseen paikkaan, jota ympäröi pyhä savuverho, täynnä suitsukkeiden tuoksua ja apinoiden filosofisia kiistelyitä. Siellä mestari Guru Bapu Bahadu, viisain kaikista, antoi minulle uuden nimen: Mäntä, Kosmoksen Viimeinen Vipuvoima.
Päiväni alkoivat mantroilla, jotka kaikuivat syvällä sielussa:
"Om Mäntana Hum – Elämä kiertää kuin polkupyörän ketju."
"Tat Sat Mäntayaya – Minä olen universumin trubaduuri."
"Om Shanti Shanti – Jos naurat tarpeeksi kovaa, maailmankaikkeus alkaa tanssia."
Guru Bapu opetti minulle neljä pyhää taitoa: hiljaisuuden puhumisen, näkymättömän kosmisen kuoron kuulemisen, elefantin mielen rauhoittamisen pelkällä sormen napautuksella, ja tietenkin universumin suurimman taidon – teen juomisen täydellisen hitaasti.
Oppivuosien jälkeen minut lähetettiin maailmalle jakamaan valaistumisen iloista viestiä. Ei enää pastorien pönäkkää paasausta, vaan universumin kevytmielistä huumoria! Kuten gurujen pyhä mantra sanoo:
"Jos et voi valaista, ainakin voit häikäistä."
Matkani on vienyt minut vuorten huipuille, valtamerien syvyyksiin ja kuntosaleille, joissa joogit yrittävät venyä ylösalaisin. Jokainen paikka, jossa levitän viestiäni, täyttyy naurusta, sillä valaistuminen on paljon kevyempää ilman henkistä ylipainoa.
Joten rakkaat skeptikot, epäilijät ja muuten vain epävarmat: älkää kantako murhetta siitä, olenko pastori vai jokin muu. Olen Enkeli Mäntä, kosmoksen sarkastinen resonoija, mantrojen vääjäämätön maestro, ja – mikä tärkeintä – teidän ystävänne valon ja naurun polulla.
Hymyillään seuraavassa inkarnaatiossa, sillä elämä on liian lyhyt ollakseen otsaryppyjen arvoinen.
Enkeli Mäntä – Joogamattosi suurin vitsi ja kosmisen kaurismäen virallinen asiantuntija- Anonyymi
Olet osoittanut kaikilla sanoillasi että olet paholaisen pastori.
Älä siies enää lausu "turhaan Herran nimeä".
Sillä Raamattu sanoo, että Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka Hänen nimensä turhaan lausuu".
Jatka hoopoiluasi. Et voi petkuttaa uskovia. Olet paljastanut, mitä lajia olet.
Tämä palsta ei ole sopiva paikka enempiin hullutteluihin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet osoittanut kaikilla sanoillasi että olet paholaisen pastori.
Älä siies enää lausu "turhaan Herran nimeä".
Sillä Raamattu sanoo, että Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka Hänen nimensä turhaan lausuu".
Jatka hoopoiluasi. Et voi petkuttaa uskovia. Olet paljastanut, mitä lajia olet.
Tämä palsta ei ole sopiva paikka enempiin hullutteluihin!smile:))
- Anonyymi
"Tervehdys kaikille, jotka epäilevät minua pastoriksi."
Kukaan ei epäile sinua pastoriksi.
Olen itse väittänyt ja kirjoittanut olevasi pastori Enkeli Mäntä.
Piste - Anonyymi
"Kaikki alkoi Cambridgessa, tuossa tieteen ja nerokkuuden Mekassa."
kirjoittaa Mäntä.
Ai että liihottelija enkeli mäntä Cambridgessa?
No, tietysti unissaan ja virtuaalimaailman pilviharhoissa, toki. - Anonyymi
Onko enkelimäntä uusi hallutailaisten tähti?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18763613/onko-enkelimanta-jokin-uusi-helluntailainen-ilmio - Anonyymi
On se tähti omasta mielestään?
Presidenttikin?
Uusi Profeetta?
Korkeampien tasojen joku...
Tässä niistä koettelua ja arvioita:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18763825/enkelimanta--uusi-harhautusprofeetta--kylla---miksi - Anonyymi
Sekopäisyys on kattavaa tuolla Mäntänenkelillä.
Päästä varpaisiin. - Anonyymi
No, tää palsta on sen temmellyspaikka.
- Anonyymi
Enkelit Männän oikea nimi on Peräputki Pentti. Tämä on varmaa tietoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172761Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942