Hyvää uutta vuotta!

Anonyymi-ap

Oikein hyvää uutta vuotta palstan atteliineille ja änkyräuskovaisille. VarmaTiedolle myös, kyl me tiedetään että piileskelet täällä vaikka rekattu nimimerkkisi sai kenkää.

Omalta kohdalta aion tehdä uuden vuoden lupauksen että pysyttelen poissa täältä. Nimittäin näitä aivomätä juttuja täällä ei voi selvinpäin lukea (lähinnä uskovaisten ja trollien), enkä halua maksavauriota.

18

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, te joudutte h*vettiin kaikki. Te "uskovaiset". HÄHHÄHHÄÄÄÄ

• Anonyymi

Hyvää Uutta Vuotta 2025!

Uudenvuodenlupaus pysyä poissa näiltä palstoilta kuulostaa hyvältä. Ehkä seuraan perässä. Minulla oli jo vuoden paussi - ja täytyy sanoa, että palsta on mennyt vaan huonompaan suuntaan. Trollit pilaavat keskustelun tyhjänpäiväisillä aloituksillaan. Ikävä tulee Ollia ja Mikanaahunia, jotka sentään olivat rehellisiä keskustelijoita…

• Juu, hyvää uutta vuotta kaikille palsta-ateisteille ja vallankin Varmalle! Uusi vuosi, uudet kujeet, ei ole syytä jeesustella, vaan tehdä ateismille hyvää!

-57

• Anonyymi

En saanut kenkää. Itse poistin rekatun nimimerkkini koska jouduin maalittamisen kohteeksi. Julkisesti edelleen kirjoittelen
      Minulla ei ole mitään syytä piilotella. Jos laki mahdollistaisi maalittajani syytteeseen asettamisen hän saisi syytteen mutta mennään nyt näin.

• "...jouduin maalittamisen kohteeksi..."

Sinua ei ole kukaan maalittanut. Totesin vain yhdessä aloituksessa että aloitusten katselukertoja pystyy itse pumppaamaan ylöspäin. Olit siis aiemmin vedonnut, että sinun aloitukset saavat paljon huomiota. Toki ne saavat paljon huomiota kun ihailet niitä 24/7.

Ei tässä muusta maalittamisesta ole kyse.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

"...jouduin maalittamisen kohteeksi..."

Sinua ei ole kukaan maalittanut. Totesin vain yhdessä aloituksessa että aloitusten katselukertoja pystyy itse pumppaamaan ylöspäin. Olit siis aiemmin vedonnut, että sinun aloitukset saavat paljon huomiota. Toki ne saavat paljon huomiota kun ihailet niitä 24/7.

Ei tässä muusta maalittamisesta ole kyse.

Minut maalitettiin sätkiväksi hellariksi. Jos luet viestijäni on niissä suurin osa ateismiin päin. Kannatan ateismin ja teismin yhteiseloa. Et löydä viesteistäni raamatunlauseita. Tekoäly on työkalu jota tulen käyttämään. Minulla on netissä muitakin alustoja jonne voin kirjoittaa ja keskustella teitä älykkäämpien kanssa.
        Varma Tieto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut maalitettiin sätkiväksi hellariksi. Jos luet viestijäni on niissä suurin osa ateismiin päin. Kannatan ateismin ja teismin yhteiseloa. Et löydä viesteistäni raamatunlauseita. Tekoäly on työkalu jota tulen käyttämään. Minulla on netissä muitakin alustoja jonne voin kirjoittaa ja keskustella teitä älykkäämpien kanssa.
        Varma Tieto

Miksi itse olet vain VarmaTekoälykääpiö?
        Teistien kanssa ei voi olla yhteiseloa, koska
        he lähettelevät viattomia ihmisiä Helvettiin
        ja ilakoivat asialla. He korottavat näin itsensä
        Jumalaksi, jota ei edes ole. Sellaisten kaveri
        ei voi olla koskaan. Hankkisivat nyt itselleen
        sen kuuluisan lähimmäisrakkauden.

• Anonyymi

Keskustelu demokraattisessa valtiossa on vaikeaa koska voi olla eri mieltä ilman että nimitellään ripulivajakiksi.

Venäjällä ammuttaisiin.

• ”Keskustelu…”

Ei saatana, meinasin tukehtua iltakahviini 🤣

Tarkoitit varmaan valehtelua?

Jos palstalla joku sivaltaa teistiä ripulivajakiksi niin se on täysin ansaittua. Silloin on valehdeltu, jankutettu keskusteltu ohi asian, tehty toistuvasti argumenttivirheitä ja haukuttu keskustelijaa.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

”Keskustelu…”

Ei saatana, meinasin tukehtua iltakahviini 🤣

Tarkoitit varmaan valehtelua?

Jos palstalla joku sivaltaa teistiä ripulivajakiksi niin se on täysin ansaittua. Silloin on valehdeltu, jankutettu keskusteltu ohi asian, tehty toistuvasti argumenttivirheitä ja haukuttu keskustelijaa.

Sinä vaikutat valehtelijalta.

• Anonyymi

Hyvä päätös. Uskovaisten hoitamana täällä vallitsee rauha ja lähimmäisenrakkaus. Kiitos Jumalan pahuus on karkoitettu

• Anonyymi

Uskovaisilta on lähimmäisrakkaus yhtä kadoksissa kuin heidän Jumalansa. Niitä ei vaan ole.

• Anonyymi

Hyvää Uutta Vuotta kaikille. Me toivomme Jumalan Rauhaa sydämestämme. Pitkät pyhät ja synttärit avovaimolla. Väsyttäneet. Mutta mieli korkealla
      Ja lepopäivä edessä. Eläkkeellä. Kova työura takana. Jatkuvaa matkustamista. Ei tee mieli lähteä ulkomaille enää.

• Anonyymi

mikä vitun atteliini ? oletko katsonut jotain marilyn monroe elokuvia ? vai oliko kääntäjä käyttänyt tota sanaa siinä äsken tulleessa 🤣

• Anonyymi

miksi laitoin monroen tilalle ensin madonna 🤔

• Anonyymi

kääntäjät käyttää muuten näillä keskustelupalstoilla käytettäviä nimiä ja nimityksiä 🤣

• Anonyymi

Näh, itseironiaa on tervettä joskus käyttää, niin siksi käytin tuollaista ylivedettyä hellittely nimeä. Menköön mustan huumorin piikkiin.

• Anonyymi

Vai pitäisikö toivottaa PAREMPAA uutta vuotta?
      Varmalle tiedolle uudenvuodenlupaus voisi olla vaikka se, että edes kerran viikossa ajttelisi jotain kommentiiaan IHAN ITSE eikä vain kopioisi puppugeneraattoriroska palsltalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      17
      3979
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      231
      2012
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      59
      1558
    4. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1508
    5. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      174
      1340
    6. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1337
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      52
      1048
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      199
      1018
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      30
      951
    10. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      283
      934
    Aihe