Oikein hyvää uutta vuotta palstan atteliineille ja änkyräuskovaisille. VarmaTiedolle myös, kyl me tiedetään että piileskelet täällä vaikka rekattu nimimerkkisi sai kenkää.
Omalta kohdalta aion tehdä uuden vuoden lupauksen että pysyttelen poissa täältä. Nimittäin näitä aivomätä juttuja täällä ei voi selvinpäin lukea (lähinnä uskovaisten ja trollien), enkä halua maksavauriota.
Hyvää uutta vuotta!
18
160
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, te joudutte h*vettiin kaikki. Te "uskovaiset". HÄHHÄHHÄÄÄÄ
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta 2025!
Uudenvuodenlupaus pysyä poissa näiltä palstoilta kuulostaa hyvältä. Ehkä seuraan perässä. Minulla oli jo vuoden paussi - ja täytyy sanoa, että palsta on mennyt vaan huonompaan suuntaan. Trollit pilaavat keskustelun tyhjänpäiväisillä aloituksillaan. Ikävä tulee Ollia ja Mikanaahunia, jotka sentään olivat rehellisiä keskustelijoita… Juu, hyvää uutta vuotta kaikille palsta-ateisteille ja vallankin Varmalle! Uusi vuosi, uudet kujeet, ei ole syytä jeesustella, vaan tehdä ateismille hyvää!
-57- Anonyymi
En saanut kenkää. Itse poistin rekatun nimimerkkini koska jouduin maalittamisen kohteeksi. Julkisesti edelleen kirjoittelen
Minulla ei ole mitään syytä piilotella. Jos laki mahdollistaisi maalittajani syytteeseen asettamisen hän saisi syytteen mutta mennään nyt näin."...jouduin maalittamisen kohteeksi..."
Sinua ei ole kukaan maalittanut. Totesin vain yhdessä aloituksessa että aloitusten katselukertoja pystyy itse pumppaamaan ylöspäin. Olit siis aiemmin vedonnut, että sinun aloitukset saavat paljon huomiota. Toki ne saavat paljon huomiota kun ihailet niitä 24/7.
Ei tässä muusta maalittamisesta ole kyse.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
"...jouduin maalittamisen kohteeksi..."
Sinua ei ole kukaan maalittanut. Totesin vain yhdessä aloituksessa että aloitusten katselukertoja pystyy itse pumppaamaan ylöspäin. Olit siis aiemmin vedonnut, että sinun aloitukset saavat paljon huomiota. Toki ne saavat paljon huomiota kun ihailet niitä 24/7.
Ei tässä muusta maalittamisesta ole kyse.Minut maalitettiin sätkiväksi hellariksi. Jos luet viestijäni on niissä suurin osa ateismiin päin. Kannatan ateismin ja teismin yhteiseloa. Et löydä viesteistäni raamatunlauseita. Tekoäly on työkalu jota tulen käyttämään. Minulla on netissä muitakin alustoja jonne voin kirjoittaa ja keskustella teitä älykkäämpien kanssa.
Varma Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut maalitettiin sätkiväksi hellariksi. Jos luet viestijäni on niissä suurin osa ateismiin päin. Kannatan ateismin ja teismin yhteiseloa. Et löydä viesteistäni raamatunlauseita. Tekoäly on työkalu jota tulen käyttämään. Minulla on netissä muitakin alustoja jonne voin kirjoittaa ja keskustella teitä älykkäämpien kanssa.
Varma TietoMiksi itse olet vain VarmaTekoälykääpiö?
Teistien kanssa ei voi olla yhteiseloa, koska
he lähettelevät viattomia ihmisiä Helvettiin
ja ilakoivat asialla. He korottavat näin itsensä
Jumalaksi, jota ei edes ole. Sellaisten kaveri
ei voi olla koskaan. Hankkisivat nyt itselleen
sen kuuluisan lähimmäisrakkauden.
- Anonyymi
Keskustelu demokraattisessa valtiossa on vaikeaa koska voi olla eri mieltä ilman että nimitellään ripulivajakiksi.
Venäjällä ammuttaisiin.”Keskustelu…”
Ei saatana, meinasin tukehtua iltakahviini 🤣
Tarkoitit varmaan valehtelua?
Jos palstalla joku sivaltaa teistiä ripulivajakiksi niin se on täysin ansaittua. Silloin on valehdeltu, jankutettu keskusteltu ohi asian, tehty toistuvasti argumenttivirheitä ja haukuttu keskustelijaa.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
”Keskustelu…”
Ei saatana, meinasin tukehtua iltakahviini 🤣
Tarkoitit varmaan valehtelua?
Jos palstalla joku sivaltaa teistiä ripulivajakiksi niin se on täysin ansaittua. Silloin on valehdeltu, jankutettu keskusteltu ohi asian, tehty toistuvasti argumenttivirheitä ja haukuttu keskustelijaa.Sinä vaikutat valehtelijalta.
- Anonyymi
Hyvä päätös. Uskovaisten hoitamana täällä vallitsee rauha ja lähimmäisenrakkaus. Kiitos Jumalan pahuus on karkoitettu
- Anonyymi
Uskovaisilta on lähimmäisrakkaus yhtä kadoksissa kuin heidän Jumalansa. Niitä ei vaan ole.
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta kaikille. Me toivomme Jumalan Rauhaa sydämestämme. Pitkät pyhät ja synttärit avovaimolla. Väsyttäneet. Mutta mieli korkealla
Ja lepopäivä edessä. Eläkkeellä. Kova työura takana. Jatkuvaa matkustamista. Ei tee mieli lähteä ulkomaille enää. - Anonyymi
mikä vitun atteliini ? oletko katsonut jotain marilyn monroe elokuvia ? vai oliko kääntäjä käyttänyt tota sanaa siinä äsken tulleessa 🤣
- Anonyymi
miksi laitoin monroen tilalle ensin madonna 🤔
- Anonyymi
kääntäjät käyttää muuten näillä keskustelupalstoilla käytettäviä nimiä ja nimityksiä 🤣
- Anonyymi
Näh, itseironiaa on tervettä joskus käyttää, niin siksi käytin tuollaista ylivedettyä hellittely nimeä. Menköön mustan huumorin piikkiin.
- Anonyymi
Vai pitäisikö toivottaa PAREMPAA uutta vuotta?
Varmalle tiedolle uudenvuodenlupaus voisi olla vaikka se, että edes kerran viikossa ajttelisi jotain kommentiiaan IHAN ITSE eikä vain kopioisi puppugeneraattoriroska palsltalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti173979Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312012Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori591558- 991508
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741340Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131337- 521048
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_1991018- 30951
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric283934