Mies, näen kuinka kaiken maailman fierce femmet ja femmakot (en heti keksinyt parempia termejä...) yrittää saada sulta jotain. Siis saada sulta jotain. Nyt pysy kärryillä. Ne fierce femmet haluaa siis saada sut kontrollin alle, ja haluaa, että teet niille palveluksia. Siis palveluksia. Ne sa*kelin hor*t haluaa, että oot niitten toy. Ja sitten tuo toinen ryhmä eli femmakot valittaa sulle, kun käyt viihteellä, että oot pettänyt niitä, ja mitä kaikkea. Ja alistaa, alistaa.
Ja sähän oot vaan ihminen, ja ne immortal junkies saisi mennä ettiin palvelijansa muualta. Ja femmakot pitävät suunsa kiinni...
Älkää ottako osumaa. Ei varmaan koske juuri sua.
Altruismi.
8
189
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä, joku playboy vai? Hugh Hefner kierisi haudassaan, jos tietäisi. Kaikilla on rajansa, eikö nyt olla menty yli jo ajat sitten.. hmm, immortal junkies.. pitää googlailla
- Anonyymi
Joo tuo on totta. Harmi kylläkin, etsin vain rakkautta ja mitä sain?
- Anonyymi
Taistele korruptiota vastaan, hyvä mies. Ota se, mikä sinulle kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taistele korruptiota vastaan, hyvä mies. Ota se, mikä sinulle kuuluu.
Kylmää, kylmää.
- Anonyymi
Siinä on jokin sellainen juttu, että he lähettävät osumansa tänne ja minä putsaan. En tiedä mitä putsaan ja hyvä niin, mutta minä putsaan.
- Anonyymi
Kumpa saisin tästä palkkaa.
- Anonyymi
Huoli pois. Kaiken maailman femmakat saivat kenkää tämän vuoden alusta. Todella taitava pitää olla sen naisen, joka haluaa erottua heistä.
- Anonyymi
AIturismi. Turisti on aina riski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1692879
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152141En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2032024Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4641781Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1241518En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981093- 9953
- 77929
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.165900Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113879