13. Helmikuuta 2020
https://www.bbc.com/news/technology-51497800
Jo kauan ennen rokotteita alettiin valmistella vain yhden totuuden jakelua, oli helppo aivopestä kansaa kun kaikki sellainen oli valetta jota WHO ei halunnut julki.
Tälläinen sensuuri ei kuulu demokratiaan.
Korona sensuurin käynnisti WHO
11
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, median tulee itse selvittää juttujensa tausta ennen julkaisua, tuskin media kaikkea nettiin kirjoitettua uskoo ja julkasee? Ihmiset saa sitten mediasta sen WHO tiedon, mutta että nettikin piti puhdistaa niin sitä en kyllä ymmärrä muuksi kuin diktatuuriksi.
- Anonyymi
>>...ä nettikin piti puhdistaa n<<
??
Mikä ihmeen "puhdistettu netti" Tätä foorumia kauempaa ei tarvitse etsiä orkesteroitujen valhekampanjoiden olemassaoloa, joista parhaat kukkivat kuukausitolkulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>...ä nettikin piti puhdistaa n<<
??
Mikä ihmeen "puhdistettu netti" Tätä foorumia kauempaa ei tarvitse etsiä orkesteroitujen valhekampanjoiden olemassaoloa, joista parhaat kukkivat kuukausitolkulla.Täällä on sana vapaa, tarkoitin nettiä.
- Anonyymi
>>...kun kaikki sellainen oli valetta jota WHO ei halunnut julki<<
- Voisitko antaa jonkin sellaisen oikein törkeän WHO:n piilotteluyrityksen koronan tiimoilta?
Ihan sillä, että olisi jotain konkretiaa, mitä tarkkaan ottaen tarkoitat ja ajat takaa.- Anonyymi
No esimerkiksi se että niissä tiedelitkuissa oli nanoprtikkeleita, sen WHO kielsi, ja ettei muka ollut elävää virusta vaikka oli, siksihän jengi sairasteli.
Eivät voineet sanoa että on elävää virusta, koska olivat päättäneet, että virus on erittäin tappava. Mutta ei ihminen sairastu rokotteesta ellei siinä ole aktiivista virusta. Kaikki rokotetut sairasteli ja sairastelee edelleen ja "flunssat" tosi rajuja.
Koko rokote operaatio oli vain geenimanipulaatiota, ihmispopulaation vähennystä, näitä ei saanut sanoa ääneen koska se olisi murha.
Minä hyväksyn täysin rokotukset ja väestönvähennyksen, ihmisiä on n. 7 miljardia liikaa tällä hetkellä, jotta luonnonvarat ja luonnon monimuotoisuus säilyisi tuleville sukupolville, tää jengi rohmuaa kaiken kunnes kaikki on loppu.
En siis ole rokotevastainen, en vaan itse moisiin sorru. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi se että niissä tiedelitkuissa oli nanoprtikkeleita, sen WHO kielsi, ja ettei muka ollut elävää virusta vaikka oli, siksihän jengi sairasteli.
Eivät voineet sanoa että on elävää virusta, koska olivat päättäneet, että virus on erittäin tappava. Mutta ei ihminen sairastu rokotteesta ellei siinä ole aktiivista virusta. Kaikki rokotetut sairasteli ja sairastelee edelleen ja "flunssat" tosi rajuja.
Koko rokote operaatio oli vain geenimanipulaatiota, ihmispopulaation vähennystä, näitä ei saanut sanoa ääneen koska se olisi murha.
Minä hyväksyn täysin rokotukset ja väestönvähennyksen, ihmisiä on n. 7 miljardia liikaa tällä hetkellä, jotta luonnonvarat ja luonnon monimuotoisuus säilyisi tuleville sukupolville, tää jengi rohmuaa kaiken kunnes kaikki on loppu.
En siis ole rokotevastainen, en vaan itse moisiin sorru.Väität siis, etä mRNA-rokotteet olisivat perustuneet elävään virukseen?
Niinkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis ole rokotevastainen, en vaan itse moisiin sorru.En pidä siitä, että rokotteilla hyökätään ihmisten immunologista puolustusjärjestelmää vastaan. Rokottelijathan ovat sellaisia jumalia tai ainakin puolijumalia, jotka muuttavat ihmisten epävarman tulevaisuuden varmaksi. Eli satsaavat tulevaisuuteen. Rokotemafia tarjoaa turvallista elämää, koska Luojamme on pahoin epäonnistunut tässä.
Mistä sitten ihmisen immuunivaste koostuu. Onko se yksilöllistä, jolloin ihmisen koko paketti riippuu hänen geeniperimästään, ruokailutottumuksistaan, liikunnastaan, ajatuksistaan, tunteistaan, asenteistaan, peloistaan, rukouksistaan jne lukemattomista eri tekijöistä kuten esim jumalsuhteestaan. Millainen lääkäri selvittäisi tuon kaiken ja vielä uskoisi noita selvittelyjään. Olisiko tieteestä auttajaksi, vaiko pikemminkin sekoittajaksi.
Lapsella voi olla uskomattomat voimat suojella itseään erinäisiltä taudeilta. Hänen henkilökohtaiset taipumuksensa ja kykynsä. Mutta sitten astuukin esiin tiede ja asiantuntijat kertovat, että heillä ovat paremmat ajatukset ja mietteet tästä selviytymisestä. Rokotellaan lapsi erinäisillä piikityksillä ja muovataan hänen tulevaisuutensa tieteellisen mallin mukaiseksi.
Raha on omiaan sotkemaan ihmisten elämät. Raha on sotkenut myös lääkinnän. Kun kaikki planeetan ihmiset piikitellään säännöllisin väliajoin välittämättä lainkaan ihmisten yksilöllisestä reagoinnista, sotku totisesti on melkoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis, etä mRNA-rokotteet olisivat perustuneet elävään virukseen?
Niinkö?Emmä mä mitään väitä, mä satun tietämään, että rokotteita oli erilaisia, ei kaikki olleet tuota mRNA tyyppiä, kyllä sua on nyt vedetty nenästä ja huolella
What are whole virus vaccines and how could they be used against COVID-19?
Whole virus vaccines use a weakened or deactivated version of the disease-causing virus to trigger protective immunity against it.
https://www.gavi.org/vaccineswork/what-are-whole-virus-vaccines-and-how-could-they-be-used-against-covid-19 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä mä mitään väitä, mä satun tietämään, että rokotteita oli erilaisia, ei kaikki olleet tuota mRNA tyyppiä, kyllä sua on nyt vedetty nenästä ja huolella
What are whole virus vaccines and how could they be used against COVID-19?
Whole virus vaccines use a weakened or deactivated version of the disease-causing virus to trigger protective immunity against it.
https://www.gavi.org/vaccineswork/what-are-whole-virus-vaccines-and-how-could-they-be-used-against-covid-19Näihin ne mummot kuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin ne mummot kuoli.
Aina heikot ja sairaat iäkkäät koetellaan ensin. Sitten kun eivät kestä rokotteluja, kerrotaan että vanhuuteen menehtyivät. Rokotteet eivät koskaan ole olleet syypäitä mihinkään. Yhden lapsen halvaantuminen poliorokotteesta on johtanut Suomessa korvauksiin, mutta tuolloinkin juristit ymmärsivät tämän, eivät lääkärit.
Rokotteista ei ole sallittua menehtyä, yhtä vähän kuin sairastuakaan. Rokotteet ovat erityisiä lääkeaineita, mafian hallitsemia ja siksi vastuuvapaita.
- Anonyymi
Rokotteissa oli bluetooth seurantajärjestelmä joilla rokotettuja seurataan 24/7. Asentakaa bluetooth scanner niminen ohjelma ja tadaaaa kaikki korona rokotetut löytyvät sieltä omine sarjanumeroineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1002994- 262624
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv712384Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta232025- 861837
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71729Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä231552Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 81304